eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Jup maagzuur. Wat een feest!

Beterschap Ajo!

2. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Bedenk me net als deze uk net zolang blijft zitten als z'n broer dan heb ik nog maar 16 weken zwangerschap te gaan. Wat een gek idee! Ik maak het deze keer wel allemaal veel bewuster mee.. ook met het idee in m'n achterhoofd dat dit de laatste x is dat ik zwanger ben, zo raar!

Met welk termijn zijn jullie kindjes geboren? En wat wogen ze?

3. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Hier voel ik de baby inmiddels ren week of twee dagelijks. Mijn vriend voelt hem zelfs aan de buitenkant en ik heb m'n buik al eens zien bewegen. Hele grappige ervaring. Werd er helemaal blij van. Mijn placenta zit aan de achterkant en was zelfs dan al snel om het zo goed te voelen zei de verloskundige. Dus alles vanaf 18 weken tot 24 is denk ik normaal.

Dit is mijn eerste Bloempje dus nog geen eerdere ervaringen. Wel vertelde de Vk dat als ie zo door zou groeien, de baby ongeveer 3,4 kilo zou zijn bij de geboorte.

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik voel hem wel elke dag. De ene dag meer dan de andere.
    Van de week voelde ik hem dan met toeval aan de buitenkant. Mijn man heeft nog niet echt gevoeld want zo heel druk is de kleine nog niet.

Hoop dat dat snel komt

5. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Ajo beterschap!!!
    Geen maagzuur hier, kwam bij de eerste pas in het laatste trimester en is niet fijn nee...

Ik probeer ook bewuster van alles te genieten, bij de 1e vergat ik dat nog weleens;)
    Wil nu ook wel een zeangerschaps fotoshoot doen en indien mogelijk een gipsafdruk van mijn buik... Beiden niet gedaan bij de 1e.

Ik ben bevallen bij 38 wkn en overviel me ook echt:$
    Het 1e wat ik riep was dat komt veel te vroeg wilde net beginnen met relaxen en nog foto's van mijn buik:D maar helaas te laat hahaha
    Hij woog 3100gr

6. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Dat is een heel mooi geschat gewicht Noor!

Doppie, jaaaa zo'n shoot zou ik nu ook echt heeel graag willen. Bij de eerste niet gedaan, achteraf zoveel spijt van! Wel toen een soort van gipsbuik laten maken maar dan in de vorm van een schaal, moet je maar eens googelen bellybowl ding staat nu nog steeds op tafel haha! Die van ons woog met 37 weken 3220, riep heel de zwangerschap die komt eerder. Maar toen het moment daar was, wist ik niet wat me overkwam!😂

Zo stom, bij deze zwangerschap (probeer) ik echt van alles te genieten. Waar bij de eerste alles niet snel genoeg kon gaan, mocht nu soms wel eens de rem erop!

7. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames ik heb vannacht niet kunnen slapen zo een pijn aan mijn kies nu heeft de tandarts mij vertelt dat ik een wortelkanaalbehadeling moet hebben.
    Mag dit wel tijdens de zwangerschap aangezien ze ook foto's moeten maken ??

8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb gelezen dat foto's maken van je gebit geen probleem hoeft te zijn om dat de straling niet heel veel is en niet in de buurt komt van je buik.

Een eventuele verdoving weet ik niet.. dat zou ik even na vragen aan de verloskundige..
    Wel heel erg vervelend. Kiespijn. Succes er mee...

9. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Wat vervelend Noaroosje! Volgens mij kan verdoving ook gewoon, omdat dat alleen plaatselijk werkt. Hoop dat de tandarts je van je pijn af kan helpen! Kiespijn is zo rot!

Mijn dochtertje is geboren met 39 wk en 4 dagen. Mijn vliezen braken rond 00.00 u 's nachts. Ik voelde een raar gevoel in m'n buik, stond op en voelde wat lopen. Geen liters zoals in een film, meer het idee dat je in je broek plast terwijl je niet plast. Daarna begonnen lichte weeen. Uiteindelijk is m'n dochtertje om 22.45 u geboren. Na weeen-opwekkers en ruggenprik.

10. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oké wat is dit pijnlijk ik moet straks naar de tandarts heb mijn vk gebeld zie zegt liever geen foto's maar als het moet dan een loodschort om maar liever helemaal niet. Weet het even niet maar ik kan niet zitten met deze pijn

11. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Wauw Ajo wat een pittige lange bevalling zo te horen!

Noaroosje hoop dat je snel vd pijn af bent! Verdoving mag wel, alleen in het eerste trimester raden sommige het af. Maar daar ben je allang voorbij! Fotos heb ik vaker gehoord dat gemaakt worden van zwangere, maar dan indd met zo'n schort om..

12. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben bij de tandarts geweest ze hebben geen foto's gemaakt.
    Maar vandaag schoon gemaakt na de zwangerschap moet ik weer terug dan gaan ze het afronden heb nu een noodvulling gekregen. Ik hoop dat als de verdoving uitgewerkt is dat ik geen pijn meer heb

13. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    he bah noaroosje wat vervelend die kiespijn en echt pijnstillers doe je liever ook niet. hopen dat het nu over is.

14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoe is het met de pijn noaroosje?

Morgen alweer op de helft. Jeetje wat gaat dat snel.
    Morgen een wipper en een luiertas ophalen. Bij elkaar voor 35 euro.
    We hebben gister een doos van 24 pakken luier doekjes gekocht en een set van 3 dokter brown flessen. Met zo'n speciaal staafje dat ze niet te veel lucht binnen krijgen. Tegen krampjes ofzo.

Zo bouwen we langzaam aan de uitzet voor onze kleine. Wordt steeds meer verliefd.

15. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Wauw! Flesjes en luiers en zo koop ik wel in de laatste vier weekjes. Heb eigenlijk nog niks zelf gekocht. Van alles gekregen maar nog steeds niet zo'n mega behoefte om van alles te kopen. Ik stel dat nog even een beetje uit. Weet eigenlijk niet zo goed waarom.

16. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Heerlijk he Imona 😍. Hier ookal flink wat luiers gescoord, ze waren in de aanbieding. Vast en zeker tegen de tijd dat het mei is nog wel eens. Maaaarja he😂.. Doekjes koop ik niet teveel van. Zoonlief was daarin nog al een kieskeurige van de helft kreeg ie uitslag.. alleen de Zwitsal sensitive kon hij goed verdragen. Flesjes heb ik alleen die uit de gratis zwangerschapsdozen, wil sowieso weer borstvoeding geven.. Dr Browns flessen zijn wel echt heel fijn!

17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik vind luiers kopen lastig.. Moet ik nou maat 0 nemen van de kruidvat. Of maat 1 van de kruidvat of maat 1 van pampers. Maat 1 van pampers zijn net iets groter dan die van kruidvat..

Ik wil ook borstvoeding proberen. Maar uiteindelijk zal ik toch flessen nodig hebben..

Ach. Zo bouwen we langzaam aan verder.

18. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier vanacht nog wat last gehad van mijn kies.
    Misschien moet ik het nog even afwachten 2 daagjes hoop dat ik dan geen last meer heb.
    Luier tas moet ik ook nog kopen en ook nog een kinderwagen.
    Maar denk dat ik over 4 weekjes ongeveer alles ga kopen.
    Babykamer krijgen we in februari binnen hier Zelf voor gekozen.
    Luiers heb ik al 2 pakken van die kan ik altijd halen als baby er is dan weet ik ook precies welke ik moet hebben.

19. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames die al een kindje hebben welke maat kleding hadden jullie mee genomen naar het ziekenhuis voor de baby

20. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Alleen maat 50 meegenomen, had nog geen tas ingepakt toen de bevalling ineens begon in de vluggigheid maar gewoon wat mee gegrepen. Zoonlief was 49cm en 3220gram. Hij heeft ook echt een heletijd in maat 50 gezeten.. Iedereen zei ons toendertijd koop maar niet teveel 50.. Nou daar heb ik van geleerd hoor! Nu fijn een boel 50 gekocht, want bij zoonlief stond ik dus serieus in m'n kraamweek in de h&m om maat 50 te kopen😂....

Deel Deze Pagina