eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hebben jullie ook lekker zo veel energie? Ben vandaag echt niet te stoppen.
    Eerst lekker uitgeslapen tot half 10. En daarna aan de slag. Beneden alles schoon. Stal uitgemest. Boodschappen gedaan. Nog wat spulletjes voor de baby opgehaald. Nu heel even zitten en straks boven aan de gang en daarna de kelder uitruimen. Haha energie voor 10 hier. 😆

2. Goudin

Goudin Actief lid

23 dec 2016
    200
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben wel wat in maat 50/56, maar niet in enkel maat 50. Misschien toch eens voor kijken. Wat vreselijk. :D

Ik heb van die spurten energie. Dat heb ik vandaag gebruikt om verder aan de slag te gaan met de babykamer. We hebben een 5x5 IKEA kast staan waar we spullen in opbergen, maar die willen we straks ergens anders voor gebruiken. Ook ineens heb ik het dan weer gehad en nu doe ik het weer even rustig aan. Met een stuk appelstrudel. Dat mag in het weekend wel, toch?

3. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Ik heb ook bij vlagen veel energie. Helaas nog steeds verkouden en keelpijn, dus nu wat minder energie.

We hebben afgelopen week wel veel gekocht voor de baby: kinderwagen, Maxicosi + family fix (was een leuke aanbieding bij Baby Dump), badje, aankleedkussen. Vanmiddag gaan we een box ophalen en we hebben nog wat dingen besteld. Ik heb van de week wel de kleertjes die ik had bewaard van mijn dochtertje uitgezocht, dus nu weet ik wat ik heb en wat ik nog nodig heb.

Woensdagavond heb ik de 20wk echo eindelijk. Ben heel benieuwd! Hoop nog wel een bevestiging te krijgen dat het echt een jongetje is, dan durf ik ook echt jongens kleertjes te gaan kopen. 😊

4. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Wij gaan morgen een weekje naar de sneeuw! Heerlijk genieten even nog met z'n 3en.

Energie is hier met vlagen. Heb ook echt dagen erbij dat ik geen flut uitvoer en nog moe ben. Maar met n peuter wat rond rent is niks doen eigenlijk geen optie..

Succes woensdag Ajo! Handig ding he zon family fix. Wij hebben er ook 2, dat gedoe altijd met de maxi cosi en autostoeltjes vast zetten word je zo mooi bespaard!

Goudin Appelstrudel heeeeeerlijk! Je brengt me op ideeën😂!!

5. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Hele fijne vakantie Bloempje! Geniet er van!

6. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie bloempje
    Straks een afspraak bij de vk zijn er nog meer dames die deze week afspraak hebben bij vk ?

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Deze week niet. Maandag wel echo (vervolg of 20 weken echo. Ze konden een paar dingetjes nog niet goed zien) en de 23e weer verloskundige.

8. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    o oké aan de ene kant fijn toch dat je nog een keer kindje mag zien hihi.
    Net terug alles was gelukkig goed
    Dames krijgen we nog een echo in deze 20 weken die we nog moeten ??

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik dan maandag. En dan pas weer 1 met 32 weken. En dat is dan de laatste. Mits alles goed verloopt natuurlijk.

10. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    energie genoeg gelukkig volgende week vakantie ga dan het kamertje schilderen. morgenavond na bedje en commode kijken via marktplaats gevonden vlak in de buurt. en dan shoppen voor de basis dingen. laatste echo krijg ik met 34 weken controle van placenta of ik wel gewoon mag bevallen.

bloempje fijne vakantie

11. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Thanks dames! We zitten lekker int huisje.

Wij hadden vanmorgen vroeg naar een controle bij de vk. Alles zag er prima uit. Ook nog even gespiekt met de echo😍

12. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Fijne vakantie Bloempje!!!

Hier gaat het energielevel op en neer maar mijn peuter slokt ook behoorlijk wat op hahaha
    Ben ook geen stilzitter maar merk echt dat ik op mijn tellen moet passen.

Hier vorige week toch naar de huisarts geweest, kleine man had wéér koorts. Ik heb voor de zekerheid verwijzing KNO arts gevraagd...
    Kon vrijdag al terecht, moedergevoelens hebben me niet in de steek gelaten!!!
    Met mijn verhaal en het onderzoek was een operatie eigenlijk een 'must'.
    Keel-en neusamandelen eruit + buisjes... echt ik was in shock maar ben ook blij dat ze meteen doorpakken.
    Wachttijd was 8 wkn, maar mijn zoontje magover 3 weekjes al.
    KNO arts begreep niet dat we al zolang aan het tobben waren, toch erg.

13. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Jeetje Doppie! Arm kereltje zeg.. zo zie je maar weer moedergevoel zit altijd goed!! Veel beterschap!!

14. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Meiden, vraagje?!? Hoeveel plassen jullie? Ik moet ineens weer heel vaak, 3 X per uur... sluit er weer in.
    Twijfel om toch nog even urine te laten checken!?

15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Och doppie. Arm ventje. Wel fijn dat ze er nu iets aan gaan doen.

Bij mij verschilt het. Meestal elke twee uur ofzo. Soms elk uur. En 's nachts verschilt het tussen de 1 en 3 x per nacht.

Als je twijfelt zou ik even laten checken.

Wat ik wel merk is dat ik 's avonds en 's nachts veel meer dorst heb dan overdag..

16. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moet ook veel plassen en ook als ik buiten ben
    Dames voelen jullie het kindje iedere dag was maandag bij de vk die gaf aan dat je het niet iedere dag hoeft te voelen maak me wat zorgen aangezien ik hem nu 2 dagen niet heb gevoeld

17. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Ik hoef helemaal niet zoveel te plassen. Alleen als ik veel buiten ben geweest dan wel wat meer, denk door de kou.

Ja baby voel ik iedere dag, ieder uur zelfs. Niet heel gek in ons geval want er zit maar 1,5 centimeter tussen de baby en mijn buik. Dus alles wat hij doet voel ik.

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja ik ook wel als ik buiten ben ja.

Ik voel hem ook niet elke dag hoor. Maar placenta ligt ook aan de voorkant.
    Ik voelde hem gisteren we een soort van in mijn 'muts'. Een beetje gevoel of er een wurmpie in wurmt. Haha

19. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    ik heb de kleine ook voor het eerst gevoeld dit weekend daarna niet meer en ineens vanmorgen weer. is nog heel normaal ze zeggen pas vanaf 28 weken dat jet iedere dag zou moeten voelen

20. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oké ik maak me snel zorgen. Hoop dat ik hem snel voel

Deel Deze Pagina