Op de valreep met 37 weken. Mochten wel gelijk naar huis aangezien zoonlief het super deed en een mooi gewichtje had 3220. Liep al weken rond met 2cm ontsluiting en al vanaf 36 weken met voorweeen. Precies op de dag dat ik bevallen ben, had ik echt gedacht dat ik nooit zou gaan bevallen. Niets was minder waar😂. MadameV wij wonen in zuid Limburg, je zou er maar wonen mwhaha. En jullie?
Wij wonen helemaal op het onderste eiland van Zuid-Holland. Goeree-overflakkee. Heerlijk boeren dorp. Overal waar je het drop uit gaat moet je eerst door de polder. Ik houd er van. Wil hier nooit meer weg😍
ik doe alles nog zelf alleen ik houd iets sneller op dus doseer meer en de wasmand naar boven doet manlief. dit wordt ons eerste kindje dus ben benieuwd hoe mijn bevallingsverhaal wordt. ik kom uit twente.
Hoe gaat het met jullie buikjes? Dit is mijn buik'je' vandaag. Op m'n buik slapen is sinds deze week echt voorbij, lig nu iedere avond met een voedingskussen in bed. Dat slaapt enigszins fijn😍
Ik ben een Friezin die tegenwoordig in het westen woont. Dit wordt mijn eerste kindje, dus ik kan niet met jullie mee praten over hoe het een vorige keer ging. Qua actief zijn is het bij mij heel erg wisselend. Dat verschilt per dag en soms ook per uur. Gelukkig krijg ik veel ondersteuning van mijn partner als ik het even niet zo zie zitten. En ook als ik iets wel zie zitten dan reageert hij daar enthousiast op. Best ideaal tot nu toe.
Dit was mijn buik met 21 weken en 4 dagen. Zoo trots. ik voel de kleine man ook al zo goed. Gisteravond zag ik mijn buik zelfs bewegen. 's avonds is hij het meest actief. Mijn man heeft hem nog niet gevoeld. Hij heeft nacht en avonddiensten dus steeds als de kleine zo veel beweegt is hij er niet..
Prachtig Imona😍! Bijzonder he als je je buik gewoon echt ziet bewegen, ik probeer het steeds te filmen. Maar iedere keer als ik de camera aanzet dan stopt ie haha.
Wauw! Wat een mooie buikjes. Hier eigenlijk nog nauwelijks een buikje. Sinds twee dagen iets meer maar anderen die het niet weten zien het denk ik niet. Zal binnenkort wel komen..
Ja bloem. Het is net of ze het weten haha. Net nog even bij mijn beste vriendin geweest. Die kan elk moment bevallen. Ze dachten in het ziekenhuis dat ze de 34 weken niet eens zou halen en aankomende vrijdag is ze al 40 weken hahah. Als het zaterdag nog niet geboren is dan wordt ze gestript. Maar goed legde even mijn hand op haar buik en die kleine bewoog meteen haha. Voelde gewoon eng aan haha. Hoe veel zijn jullie inmiddels aangekomen? Ik nu 4 kilo.
Mooie buikjes zeg. Hier gaat het opeens hard. De eerste 20 weken zag je er nog niet zo veel van. Nu kun je er niet meer omheen haha. Ik ben bijna 6 of aangekomen. Het aparte is ik heb enorm aanleg om aan te komen. Maar van mijn dochter was het maar 6 kg in totaal. Terwijl ik niet heb gespuugd ofzo. Ik was altijd vrij stevig en ben na haar geboorte 20kg afgevallen. Ik dacht dat het daarom nu wel extra hard zou gaan. Heb ook veel trek en let eigenlijk niet speciaal op dus het valt me echt nog hartstikke mee. Ook qua buik want met de 2e gaat toch vaak veel sneller zeggen ze maar dat ervaar ik niet zo. Ik slaap al weken met een voedingskussen. Sliep al nooit op mijn buik maar ik doe het voor de ruimte tussen mijn benen zodat de doorbloeding enigszins een beetje door blijft gaan anders sta ik al op met erge pijn.
Aangekomen net geen kilo nu. Bij de eerste zwangerschap in totaal 6 kilo aangekomen, dag na de bevalling was ik er toen al 8 kwijt. Toen ook nog eens borstvoeding, maand na m'n bevalling lichter dan ooit. Deze keer wil het aankomen ook niet echt lukken. Maar zolang ik me goed voel is er niks aan de hand volgens de vk. Kleintje neemt wel wat ie nodig heeft.
mijn buikje groeit nu eindelijk een beetje het wordt nu zichtbaar maar mensen vragen heel voorzichtig ben je zwanger??? dus zeker weten doen ze het niet hahaha. in totaal nu 7 kilo aangekomen merk dat ik nu ook veel vocht vasthoud verschil in de avond en ochtend is nu 1,5 kilo en dat is vocht. verder voel ik me goed geen klachten kleine ook hier in de avond en bij het naar bed gaan erg actief voel dan echt harde plekken in mijn buik wat volgens de vk het ruggetje is dan weer links en dan weer rechts en het zwemt wat rond. slapen gaat hier nog prima geen kussens etc nodig, kan alleen niet op mijn rechterzij slapen dan krijg ik wat last van mijn rechter lies. maar verder geen probleem.
Ik ben tot nu toe alleen afgevallen. Door mijn overgewicht is dat geen probleem. En een foto van afgelopen donderdag (al vind ik dat wel heel spannend ). Ik was toen 21 wk en 3 dg. Mijn buik groeit nu harder dan bij mijn dochtertje, maar dat is normaal bij een 2e. Afhankelijk van wat ik aan heb, kan je het nu wel zien.
Zo zie je maar weer elke zwangerschap is anders. Haha. Baby buikje is goed te zien hoor! Omg wat had ik vandaag zin in Chinees. Dus ik vanaf mijn werk gebeld naar mijn man of hij ook zin had in Chinees. Hij wilde liever koken. Dus ik zei aan de telefoon. Oké. Stuur ik 5 minuten later een WhatsApp: mocht je toch nog Chinees willen halen voor je zwangere vrouwtje. Graag gebakken banaan, foe young Hai en kroepoek. Nu is de schat dus om Chinees. Haha Nog wel met de mededeling: goh. Het wordt steeds gekker met je is het niet? Haha
Ajo heel goed te zien hoor! Daar zou ik ook echt niet over twijfelen. Ik heb het ook op mijn werk in de salon mensen die me feliciteren en dan van ik dacht het de vorige x al stiekem maar ik was bang om het te vragen haha. Ben ook echt in een paar weken hard gegroeid dus nu is het wel duidelijk. Zou morgen ook eens een buikfoto moeten maken. Heb bij mijn dochter elke 4 weken vanaf 20 weken gedaan. En nu ben ik al 24 weken en heb ik er nog geen. Vergeet het telkens.