Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Hier gaat het nu wel redelijk op de misselijkheid na. Smiddags als dochterlief slaapt, kruip ik op m’n bankjd. En als ze om 20u de nacht in gaat, ga ik ook. En dan nóg moe zijn.

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.898
    113
    Vrouw
    Mijn borsten vallen bijna uit mn bh's en voelen heel zwaar 's avonds als ik hem uittrek. Voor de rest merk ik het vooral met hardlopen, ik loop normaal rustig een kwartier achter elkaar zonder problemen, nu loop ik na 4 minuten al te hijgen. Verder ook weinig last van dingen.

Vanmiddag een afspraak met moeders voor moeders. Doen jullie dat ook?

3. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben al twee weken aant plassen in mn kannetje hoor @Lill :D:D

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.898
    113
    Vrouw
    Goed bezig ;)

Heb mn afspraak net gehad. Die vrouw zei dat ik veel hcg aanmaak kennelijk :eek: hopelijk betekend dat niet dat er 2 in zitten :eek:

Heb volgende week intake bij de verloskundige en de 31e mn eerste echo. Ben lekker in regelstand gegaan vamdaag xD
    Maar ja, zometeen het zwaarste.. het de vader vertellen.
    En over een paar weken het mn ex vertellen, zal ook geen leuk grapje worden.

5. beebj

beebj Niet meer actief

Dat is knap dat ze dat kan zien aan een urine testje / zwangerschap testje:o: Normaal kun je dat alleen aan bloed waarden zien.

Wat ik even niet volg.. Hoezo je ex vertellen? Hij heeft hier toch niets mee te maken inprincipe? (excuseer me als ik iets gemist heb:$)

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.898
    113
    Vrouw
    Hahaha ik vond dat ook wel knap ja. Ze zei dat omdat de 2e lijn behoorlijk dik werd. XD

Mn ex en ik hadden een geregistreerd partnerschap. En moeten dus nog scheiding regelen. En hebben nog een huis samen. En we zijn op zich ook nog wel bevriend. Dus lijkt me het eerlijkst als ie het van mij hoort ipv via via.

beebj vindt dit leuk.
  7. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Oef succes!! Ben benieuwd hoe ze zullen reageren.

Ik heb me wel aangemeld voor Moeders voor Moeders (paar dagen geleden) maar nog niks gehoord. Zal anders volgende week weer even bellen!

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.898
    113
    Vrouw
    Ik heb me gister aangemeld en had vandaag al telefoon. Wel een bevestigingsmail gehad?

De vader reageerde eigenlijk best goed. Een beetje zo van: als jij het wilt houden dan moet je dat maar doen.
    Hij zegt er wel deel van te willen zijn maar moet nog nadenken of ie mee wil naar echo's enzo. We zullen het zien, het is voor hem ook niet niks.

Squarepants vindt dit leuk.
  9. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik ben gewend de hele zwangerschap misselijk te zijn. Bij de eerste de eerste trimester bij 2 en 3 t/m de bevalling. Ik vroeg me af wanneer het eigenlijk begon ... dat misselijk zijn ... ik heb mijn antwoord : VANDAAG. En als alles goed gaat zal ik me dus de komende 8 maanden zo voelen :rolleyes:...... nu vind ik het nog komisch .....

10. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik twijfel over moeders voor mieders. 2x gedaan en toen had een vriendin zon nare ervaring met ze, dat ik het de laatste keer niet heb gedaan. Nu twijfel ik, misschien meld ik wel weer aan... het gaat immers om helpen

11. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier enkel sneller moe, zware/gevoelige borsten, heel afentoe wat misselijk, veel plassen.

Mvm bestaat hier niet (België)

Morgen vertellen we het de (schoon)ouders en dinsdag al de 1ste echo, spannend :)

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.898
    113
    Vrouw

Jugh.. dat is iets wat ik niet erg vind om niet te hebben. Kun je nog wel functioneren dan?

13. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb dat ook @WelcomeWondertje . En ik functioneer idd nauwelijks meer @Lill . Neem postafene omdat ik anders zelfs blijf overgeven. Bij dochterlief ook vaker in het ziekenhuis gelegen dan thuis:(

14. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Jeetje en dan kom ik met mn 'ik voel bijna niks' :confused: Aan de ene kant wil ik graag "bewijs" dat ik echt zwanger ben, maar dat klinkt echt heftig! Werkt de medicatie?

15. beebj

beebj Niet meer actief

Medicatie werkt dusdanig dat ik niet meer moet overgeven, eet daarnaast wel amper. Kreeg het 4oktober van de gyn; het was dat en zou dat niet werken, dan opname. Liever had hij me meteen opgenomen, maar ben soms een beetje eigenwijs:rolleyes:

16. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik heb de vorige keer medicijnen gehad tegen misselijk zijn maar dat gong niet goed. Ik ben vrij klein en de dosis zorgde bij mij voor slapeloosheid en dat vond ik erger. Ik heb het dan niet zo erg dat ik moet overgeven. Alleen gewoon continu misselijk, Dus erbij neerleggen dan went het ook wel. Bij mij helpt pepermunt en koud water. En het is wat het is :rolleyes:
    Ik heb een eigen bedrijf dus ik moet wel door

17. beebj

beebj Niet meer actief

#237 beebj, 14 okt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2017
    Hier ook een eigen bedrijf.

Ik heb rechtsonderin mn buik sinds gisteravond laat ineens steken, jeetje! Kon dr gewoon niet door van de bank af komen. Voel het nu nog steeds. Snap er niets van:confused:

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.898
    113
    Vrouw
    Pff dames. Jullie moeten er wel wat voor over hebben

19. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook eigen bedrijf. Dus zomaar thuis blijven kan absoluut niet. Aan het eind van dit jaar ga ik alles al regelen om tijdens mijn verlof het werk min of meer door te laten gaan.

20. beebj

beebj Niet meer actief

#240 beebj, 14 okt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2017
    Ik werd daarnet gebeld door m’n schoonzus. Hun eerste kindje is om 12:30 geboren:D:D Zoontje Finn. Vanavond gaan baby knuffelen:D:D Helaas woont ze wel 1.5u bij ons vandaan:(

Jaa ik heb samen met manlief een eigen bedrijf, een eigen rijschool. Dus hij zit in de auto en ik doe vanaf thuis de boekhouding/administratie allemaal zelf. Ik heb dus geen "last" met verlof en dergelijke.

Deel Deze Pagina