Misschien moeten we allemaal even een korte introductie doen van de dames in deze groep? Leeftijd hoeveelste kind uitgerekende datum eerste echo Dan kunnen we net zon lijst maken als in de NOD
Beebj - 24 jaar - 2e kindje - 7 juni 2018 1e echo al gehad Welcomwondertje - 35 jaar - 3e kindje - 12 juni - 16 okt echo 1
Ook leuk beebj! Hebben mijn man en ik ook eens aan gedacht, maar nooit doorgezet. Gefeliciteerd met je neefje!
Beebj - 24 jaar - 2e kindje - 7 juni 2018 1e echo al gehad Welcomwondertje - 35 jaar - 3e kindje - 12 juni - 16 okt echo 1 Leed- 31 jaar - 2e kindje - 11 juni - 18 okt 1e echo
Nou dames. Heb m’n positiebroek uit de kast getrokken. Alle dagen in m’n trainingbroek werd ik ook niet heel blij van. Maar zo rap al! Bij dochterlief pas bij 16weken gedaan.. Die band vanboven zakt nog wat af. En heb dr een riem op gedaan. Ging nét int wijdste gaatje. Zit veel lager natuurlijk Mja, moet toch íets. Zie je niets van met m’n shirt erover. We kunnen misschien beter een échte lijst maken? Wat duidelijker. En bv. gesorteerd op uitgerekende datum voor wat overzicht.
Beebj - 24 jaar - 2e kindje - 7 juni 2018 - 1e echo al gehad Lill - 29 jaar - 1e kindje - 9 juni 2018 - 1e echo: 31 oktober Leed - 31 jaar - 2e kindje - 11 juni 2018 - 1e echo: 18 oktober Welcomwondertje - 35 jaar - 3e kindje - 12 juni 2018 - 1e echo: 16 oktober Bedoel je zo @beebj
Als je hem op uitgerekende data wil sorteren dan kun je jezelf makkelijkst even bovenaan zetten @Squarepants
Squarepants - 30 jaar - 1e kindje - 31 mei 2018 - 2e echo 18 oktober Beebj - 24 jaar - 2e kindje - 7 juni 2018 - 1e echo al gehad Lill - 29 jaar - 1e kindje - 9 juni 2018 - 1e echo: 31 oktober Leed - 31 jaar - 2e kindje - 11 juni 2018 - 1e echo: 18 oktober Welcomwondertje - 35 jaar - 3e kindje - 12 juni 2018 - 1e echo: 16 oktober
Zwangerschaps kleding nog niet aan wel al gepakt, na het kloppend hartje gaan ze lekker aan, buikje verhullen wordt steeds moeilijker voor je gevoel zie je mensen kijken maar dat is Wrsch gewoon mijn idee
Ik krijg mn broek ook echt niet meer dicht hoor! Lijkt me heerlijk zwangerschapsbroeken!!! Hebben jullie daar mss nog een tip voor? Ik hoorde Noppies?
Ik krijg een behoorlijke toeter dis ik moet erop letten dat er echt een Goedereede band op zit, niet zo'n 'halve' anders glijdt die band steeds naar beneden verder zeggen ze dat je je eigen maat moet kopen. Ik heb van noppies en skinny jeans van en spijkerbroek h&m. Ik zoek nog wat nette broeken. Ik zag ook een leuke leatherlook koker rok lijkt me ook erg gaaf
Wil iemand mij ook aan de lijst toevoegen? Vonkje- 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke uitgerekende datum 12 juni - 20 oktober afspraak gynaecoloog.