Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Google maar eens op netbroekje meiden. En dan bij afbeeldingen....

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

En ja zo loop je er bij de eerste dag(en) hahaha
    Dat is iets wat ik graag zou overslaan dit keer. Verdomde kraamverbanden. Walgelijk vond ik het altijd.
    (Zelfde als ongesteld zijn met maandverband maar dan een tikkie erger. Ranzig vind ik het!) Sorry dames leuker kunnen we het niet maken.:roflmao::roflmao:

2. beebj

beebj Niet meer actief

Als je met gebroken vliezen naar het ziekenhuis moet, is dat wel fijn voor in de auto inderdaad @Squarepants .

Die zeiltjes voor op m'n bed vind ik waardeloos, dus daar leg ik terzijdertijd een waterdichte molton op.

Het netbroekje / stretchbroekje is geschikt voor het op de plaats houden van inlegverband en kraamverband. Het stretchbroekje is goed geventileerd en zit comfortabel. Moet zeggen dat ik hem bij dochter nooit gebruikt heb; droeg toen de boxers van manlief. Dat wil ik nu weer gaan doen, maar omdat het broekje in m'n kraampakket zat heb ik hem wel alvast klaargelegd om in m'n vluchttas te steken.

Dochter is inderdaad 5 weken te vroeg geboren, maar tis niet daarom dat ik deze maatregelen alvast heb getroffen hoor @BeebieBeeb . Ik dacht; kraampakket is binnen, ga het gelijk ordenen:) Mijn bevalling begon wel met gebroken vliezen, ookal lag ik toen toevallig opgenomen in het ziekenhuis. Opzich qua zooi wel handig:rolleyes::roflmao::roflmao:

Lill vindt dit leuk.
  3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Jup. Viel gelukkig mee. Ik ben heel makkelijk te prikken en heb 7 tattoo's dus eigenlijk mag ik niet zeuren. Toch vind ik t elke keer vreselijk :eek:
    Meestal neem ik iemand mee. Vandaag ook nog eens alleen gegaan :eek:

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Oh ja bah. Ook niet mijn hobby. En dit is dus nog erger. Bluuuuh.
    Maar ja. Hoort erbij he :(

Thanks god voor tampons tijdens ongesteldheid. Maar nu kom je niet onder de verbandjes uit helaas..

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Whahaha even gegoogled op netbroekje. Laatst op mn werk kregen we die toevallig van de Tena. Die kwamen dan in hun normale verpakkingen en moesten we per stuk verpakken voor proefpakketjes xD

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ohja een geordend typje ben jij zo te lezen ;) lekker hoor!
    Misschien dat het komt omdat het mijn 3e kindje is.. dan word je wat makkelijker misschien.. of wat luier :roflmao:
    Ik heb iig nog niet veel haast. Alles wat ik gedaan heb tot nu toe (niet zo veel) heb ik gedaan uit verveling. Dan had ik even een redelijke dag.
    Ik heb nu wel mijn dochter uit de babykamer gezet! Die heeft nu haar nieuwe kamer, dus de kasten etc. zijn nu eindelijk leeg in de babykamer.
    De volgende stap is een keer alle kledingboxen op zolder uitzoeken. Maar daar zie ik erg tegenop, daar ik tig van die grote boxen heb met babykleding/beddengoed etc erin...
    Misschien krijg ik er zin in als ik het weer in mijn handen heb.. voor nu denk ik alleen maar.. pfff van zolder sjouwen, uitzoeken, wassen, strijken, opruimen:oops::oops: ik heb er echt de kracht bijna niet voor.

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nou gelukkig viel het mee!
    Ik heb altijd een grote naaldenfobie gehad. Door ziekte etc. de laatste jaren al zó vaak geprikt in mijn leven dat ik er niet meer wakker van lig, maar het blijft een lastig dingetje toch..
    Maar dat heb jij dus ook ondanks al dat geprik van je tattoo's! Ik heb permanente make up.. Maar van bloed prikken moet ik huilen. Snap jij het nog? :roflmao::roflmao:

8. beebj

beebj Niet meer actief

Haha klopt @BeebieBeeb :p Ik krijg daardoor heel veel rust in m’n koppie & das verdomd belangrijk voor mijn functioneren... Dit wordt toch ook m’n 2e kindje! Denk dat het gewoon in je zit of niet:)

Die zolder uitzoeken heb ik idd ook al gedaan.

Angst voor naalden heb ik ook:( Moet altijd plat liggen en naderhand even blijven liggen, anders ga ik alsnog nokkie.. En dat was tijdens m’n traject om zwanger te worden geen handig iets kan ik je vertellen:| Thuis die tig keren op een dag mezelf injecteren, liet ik doen door manlief. Kussen op m’n gezicht, al liggend. Op den duur zelfs verdovings crème gehaald, die ze gebruiken bij kleine kindjes... En ook ik heb een tattoo, navelpiercing en 6 oorbellen intotaal:rolleyes:

9. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Hoi lieve dames,

Ik laat ook even wat van me horen, al lees ik vaak wel stilletjes mee met jullie!
    Ik heb vandaag mijn 30 weken echo gehad, en het zag er gelukkig allemaal goed uit. Ze lag al netjes met haar hoofdje naar beneden. En werd geschat op 1600 gram. Ook twijfelde ze eerst bij de 20 weken echo of de placenta niet teveel bij de uitgang lag, maar deze is ook mooi omhoog getrokken. Als het goed is was dit de laatste echo voor nu. Wat gaat de tijd onwijs snel! Ik zit nu op +10 kilo. Ik merk het vooral met mijn schoenen aan doen:D

BeebieBeeb, Squarepants, Mooncalf en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. beebj

beebj Niet meer actief

Heb al de hele avond het gevoel alsof er iemand aant draaien is, duimen:thumup: die druk tegen mn ribben aan begint richting mn rechterzij te trekken. Áls het zo is, hoop ik wel dat ie opschiet. Dit voelt álles behalve prettig.....

Squarepants en Lill vinden dit leuk.
  11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Jup, ik snap dat perfect xD
    Ik heb me in 2017 aangemeld als bloeddonor. Maar toen had ik net een tattoo gezet dus mocht ik nog niet, en toen ik weer een oproep kreeg was ik net zwanger xD
    Donor ontwijkend gedrag. Hahaha
    Nee dat is toeval. Ik wil t wel graag doen

Squarepants vindt dit leuk.
  12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Haha ik ben ook zo'n georganiseerd typje. Krijg ook rust van dingen voor elkaar hebben :)
    Liefst doe ik alles al, maar moet t stukje bij beetje aanpakken anders trek ik t niet.
    Ga dus wel morgen mn kraampakket ff doorzoeken of ik ook zeiltjes heb haha.
    Anders moet ik ook nog ff zoiets halen.

Liefst zou ik ook alles al gaan wassen enzo. Maar is nog niet zo handig

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Als t kon kwam ik je helpen. Maar gok zo maar dat je niet echt in de buurt woont. Mijn nesteldrang werkt volop dus ik word dolgelukkig (en doodmoe) van opruimen enzo

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Hey, leuk dat je er ook nog bent :)
    Fijn dat alles goed is!!

Shawarma vindt dit leuk.
  15. beebj

beebj Niet meer actief

Hier ligt alles al gewassen hoor @Lill :) M’n eigen kleding wordt toch ook niet vies in de kast:p

16. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Hier ook al de babykleertjes gewassen en in een bak met deksel gedaan. Lekker geurbuiltje erbij dan blijft het sowieso fris ruiken en er kan geen stof bij. Vond het wel handig zo..

17. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ik ga denk ik binnenkort toch ook maar beginnen met alles wassen! Baby danst hier feestelijk in de buik. Twee dagen geleden was het echt extreem. Was de eerste keer dat ik het echt onprettig vond. Volgens mij was ze bezig met rek en strek oefeningen in alle mogelijke houdingen.... Maar nu is ze weer 'normaal'. Erg actief maar wel gezellig zo :p

Gelukkig hier geen naaldenfobie. Ik moet sowieso voor mijn schildklier vaak prikken, maar moest als kind ook al heel vaak. Dat scheelt. Ik ben wel echt ontzettend bang voor spinnen. Hoe ouder ik word hoe erger het wordt. Echt paniekaanvallen krijg ik, hoef ze niet eens te zien. Mijn vriend haalt ze al zo onopvallend mogelijk weg, maar als ik dan weet dat er één zat dan word ik gewoon gek. :')

@Shawarma leuk dat je er nog bent en fijn dat alles goed gaat! Ik heb ook echt problemen met mijn schoenen. Ene dag gaat het nog lastiger dan de andere dag. Laat mijn vriend af en toe gewoon mijn veters openmaken. Scheelt een hoop gepuf, haha!

Moet sowieso echt wennen aan kleding wat ik met geen mogelijkheid nog dicht krijg. En lig soms ook gewoon dubbel als ik mijzelf zie met die buik. Juist omdat ik altijd een sprietje was en dan nu zo'n ronde buik ineens. Mijn zusje vind het lijken alsof ik een voetbal onder mijn kleding draag.

Shawarma vindt dit leuk.
  18. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb veel baadt van de trap om m’n schoenen aan te doen. Misschien ook een optie voor jullie? Je voet paar tredes hoger dan de vloer zetten. Laat m’n dochter ook stukje omhoog klimmen om daar te gaan zitten; zo kan ik haar schoenen aan en uit doen.

19. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Op het moment dat ik thuis ben heb ik er 7 trappen opzitten. Ik kan dan geen trap mee zien. Hahaha. Het lukt me vaak wel wanneer ik zit of ik gebruik een kratje oid om mijn voet hoger te kunnen zetten. Of mijn vriend dus, als soort van slaaf. (grapje)

Shawarma vindt dit leuk.
  20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Nee maar ik weet gewoon dak t dan straks weer ga wassen. Is een beetje zonde xD

Deel Deze Pagina