In ieder geval fijn dat ze pijnstiling hebben waar jij je prettig bij voelt @Mooncalf Bij dochter een ruggenprik gekregen & geen moment spijt van gehad. Nu zie ik het wel, mocht het nodig zijn wederom een ruggenprik.
Klopt. Maar mijn borsten zijn vooral breed en vol zeg maar. Beetje stom gezegd. Als ze 'gewoon hangen' nemen ze meer de ruimte naar de breedte in dan omhoog qua dikte. Ze steken ook aan beide kanten buiten mn ribben. Whaha. Mijn omtrek is te smal voor mn cup xD Maar normaal gesproken zie je ook niet aan me af dat ik een E cup heb. Tot ik een D bh aantrek en alles eruit puilt. Dat begin ik nu te krijgen met die F bh. En 90 is qua omtrek echt veeeeeeel te ruim. Ik heb normaal 70/75
Gefeliciteerd!!! En fijn dat je er wel wat aan gehad hebt ik heb dinsdag over een week een afspraak met de VK over de bevalling. Mn moeder zou daarbij zijn, maar denk niet dat dat nu gaat lukken.
Ik heb erin staan dat mn moeder bij de bevalling is. De vader van de baby niet. Dat ik pijnstilling op t moment zelf wil beslissen. Dat medisch ingrijpen uiteraard goed is wanneer nodig maar dat ik graag goed uitgelegd wil krijgen waarom ze iets gaan doen. Dat ik de navelstreng wil laten uitkloppen voor het word doorgeknipt en dat mn moeder hem door zal knippen. Dat ik de baby graag op de borst wil en borstvoeding eil geven. En dat in het geval dat ik de baby niet zelf kan vasthouden om wat voor reden dan ook mijn moeder hem aan zal nemen. Oh ja. Foto's. Dat ik die wel wilde, maar geen video. En geen shots van onder zeg maar.. hahaha. Wie ze maakt kan me echt niet boeien. Maar goed. Alles betreffende mijn moeder zal wellicht vervangen moeten worden door iemand anders.
Nou, zeg dat. Ik kreeg trouwens ineens geen meldingen meer van dit topic. Mis je ff 3 pagina's Ik heb vanmiddag ff gecheckt of de maxicosi verantwoord kan worden vastgemaakt in mn brommobieltje en gelukkig kan dat..zorg minder. Was bang dat de gordel niet lang genoeg zou zijn of de zitting te klein. Maar kan allemaal precies. Gordel is dan wel maximaal uitgetrokken, maar dat is dan maar zo..
Dat kan idd geen kwaad hoor @Lill Zie dat ie op de bijrijders stoel staat. Heb je wel de airbag uit staan toch? (niet controlerend bedoeld hoor, maar merk vaak dat niet iedereen de regeltjes kent)
Ik vond t nog knap lastig om die maxi cosi in de auto te krijgen!! Laat t ook nog maar even door de buren inspecteren. En qua geboorteplan weet ik dat het hier iig heel belangrijk is om aan te geven wat je wel of niet wil. Met name als je dus wat meer "natuurlijk" wil. Anders heb je grote kans op medisch ingrijpen en worden er bv meteen al allemaal onderzoekjes gedaan na de geboorte terwijl ik eerste uur liefste baby bij me wil hebben. En mocht het medisch nodig zijn ben ik alleen maar blij met ingrijpen hoor!! En ik weet ook wel dat de kans groot is dat het nodig is. Maar mocht het allemaal wel goed gaan.. dan graag op mijn manier
Zit geen airbag in op die plek. Daar had ik al naar gekeken En brommobieltjes zijn maar 2 persoons, anders had ik wel gekozen voor een achterbank. Maar ja, die zit er niet in
Haha dat er in een brommobiel geen achterbank zit, ben ik van op de hoogte als rijschool-houder @Lill Maar is prima zo toch!
Ik heb de 1e x een ruggenprik en de 2e x een morfinepomp gekregen. Ik had bij beide bevallingen een weeënstorm die na een paar uur niet meer te doen was (lang leve de weeënopwekkers) Ik vond persoonlijk de morfinepomp helemáál niet prettig. De morfinepomp geeft standaard steeds een beetje morfine af en wil je tussendoor extra, kun je dat in kleine hoeveelheden zelf extra toedienen door een druk op de knop. Dus sowieso krijg je steeds al automatisch een hoeveelheid binnen en het lijkt of je zelf de touwtjes in handen hebt, maar de max is erg snel bereikt.. Ik heb die knop niet losgelaten trouwens, het hielp mij sowieso niks tijdens mijn weeënstorm. Je hebt grote kans dat je er duf en/of slaperig van wordt en dus de bevalling maar half meemaakt. Ook bij een morfinepomp mag je niet meer van je bed.. Ruggenprik is ook geen wondermiddel, maar bij mij werkte dat veel beter tegen de pijn en ik was er tenminste met mijn hoofd goed bij ipv dat ik half van de wereld was.. Ik vond de prik zelf doodeng van te voren, maar wát een verademing als hij eenmaal zit! Op het moment zelf zei ik.. al zet je er 10, maakt me niet uit, ik wil hem NU! (Na 4x mis prikken zat hij eindelijk. Dat had nou ook weer niet gehoeven )
Ik ben dan zo bang dat het zo tegenvalt als het anders loopt. Maar dat komt misschien door mijn voorgeschiedenis. Bij mijn vorige 2 bevallingen ging er bijna niks volgens het boekje, vandaar En inderdaad wat je zegt, een hoop dingen zijn wel vanzelfsprekend. En je man kan ook nog ingrijpen
Ik werd van de ruggenprik ook slaperig @BeebieBeeb , maar niet als vervelend ervaren Om 18:30 braken m’n vliezen spontaan. 1e onderzoek om 20:00 zat ik al op 5cm. 22:00 zat ik op 10cm. 22.25 was dochter er.
Vergeet alleen niet dat ik al vanaf 28weken met weeën in het zh lag @Lill , dat heeft hoogstwaarschijnlijk wel het nodige voorwerk gedaan.. Plus dochter was ook maar 2265gram bij 46cm. Maar idd, ik heb 0 negatiefs te melden over m’n bevalling. Ik zeg altijd; ik beval liever nog 10x dan 1x zwanger te hoeven zijn Zie er dan ook totaal niet tegenop.
https://www.oudersvannu.nl/nieuws/stelling-de-lente-is-het-ideale-seizoen-om-een-baby-te-krijgen/ Yeah! Ik heb er zoooo’n zin in!
Hahaha 24 september de meeste mensen jarig. Ongeveer 9 maanden na kerst... En mijn kleine man mag lekker lang blijven zitten. Van mij wel tot ruim 41 weken. Des te meer tijd heeft "oma" om te herstellen..