Die van mij duurt nog zoooooo lang xD Maar vind het heel leuk om al jullie echo's te zien en verhalen en meningen te horen. Ben nu al heel happy dat ik dit groepje gevonden heb thanks meiden
Net intake gehad bij de vk en ze heeft ook even gekeken met het echo apparaat. Ze heeft een vruchtzakje gezien (wij ook). Vanmiddag de echo in t ziekenhuis die waarschijnlijk inwendig zal worden. Happy!
@Leed spannend en succes vanmiddag!! @Lill graag gedaan fijn he zo'n clubje! Zeker nu we het er met nog maar weinig mensen over kunnen hebben. En straks weer fijn dat niet iedereen constant die zwangerschapsperikelen hoeft aan te horen!! Kunnen we hier elkaar lastig vallen! Ik heb sinds gisterenavond pijn in mijn lies.. Ik krijg daar steken als ik loop. Natuurlijk even gegoogled en daar stond dat het bekkenpijn kan zijn? Heeft iemand daar ervaring mee? Ik heb er bij mijn andere kids van begin tot eind 0,0 last van gehad dus het is mij onbekend.. Maar lopen is dus echt ineens pijnlijk, en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet?? Voor mijn werk is het dus ook niet handig, want ik heb een lopend/staand beroep... rustig aan doen is dus niet te doen
Dank je!! Ik was echt zo gespannen van te voren maar zag er allemaal goed uit! 7w6d zoals verwacht en een kloppend hartje!! ❤❤
Ja ik heb soms ook heftige steken! Toevallig net nog toen ik nieste. Las idd dat het met de groei van baarmoeder/bandenpijn te maken kan hebben
Ik had bij dochter ook bekkenpijn @BeebieBeeb , heb daarvoor bij oefentherapie gelopen. Lijkt me alleen beetje gek als je nu al bekkenpijn zou hebben eigenlijk. Ik had het bij dochter vanaf week 18.
Ah das mooi @Leed & @Squarepants ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat Leed @BeebieBeeb oh, das lastig. Hopelijk trekt het nog weg, anders evt fysio raadplegen??
Ja vind ik ook wel errrrg vroeg daarom vroeg ik me ook af of iemand het herkent. En het is anders dan die steken die je voelt bij het niezen..
Onze echo gehad. We zijn iets terug geplaatst in het aantal weken want volgens haar was het nog pril. Wel een kloppend hartje gezien! We wachten de termijnecho gewoon af. Nou ons wonder z’n eerste pasfoto
Dat ziet er idd nog heel anders uit dan bij mij bij 6+5, kan er geen “kindje” in herkennen. Maar hey, het hartje klopt, dat is dé mijlpaal nu!
Wat is er alweer veel geschreven! (Ik kreeg geen meldingen meer?) En mooie berichten ook! Kijk ook enorm uit naar mijn echo vrijdag bij de vk! Spannend! Als het een goede echo is daarna familie informeren en collega's. Mijn leidinggevende weet het al wel, want die heeft ook heel erg meegeleefd en nu nog!
Hee allemaal, Wij waren ook erg blij dat het hartje klopten. Nu zouden we tussen de 5.5 en 6 weken zitten. Het kan zijn dat de innesteling later plaats heeft gevonden. En het is allemaal nog vroeg, straks bij de termijnecho kan het ook weer recht getrokken worden. Ach ja, het maakt niet uit. HeleMaal blij met het kloppende hartje. 22 november de volgende echo.. Wij willen waarschijnlijk de nipt doen? Nu heb je twee verschillende. Wij zitten te denken om de uitgebreidste te nemen (dan wordt er niks afgeschermd en overal naar gekeken) Welke ideeen hebben jullie hierover en wat is jullie motivatie om het wel of niet te doen.
Ik heb me er toevallig vanmiddag in verdiept. Ik wil ook de uitgebreide nipt test doen mét nevenbevindingen. Gewoon omdat ik alles wil weten wat er te weten valt. Ongeacht wat voor keuze daar uit voort komt, lijkt het mij gewoon handig om zoveel mogelijk over de gezondheid te weten vooraf.
De nipt is al besproken van de week dacht ik @Leed Ik heb m’n gyn er nog niet over gehoord, maar zou hem dan zeker laten doen. De meest uitgebreide dan.