Wat een mooie foto's!! Mn vriend heeft gisteren toen we (mss wel de laatste!) Duik in de zee namen ook nog even een foto gemaakt dus ik doe gewoon mee ook al is t alles behalve professioneel haha. Oh en voor @Lill nog een foto van de kledingkast voor de eerste 3-6 maanden.. opeens vind ik het toch weer niet heel veel!! Hebben jullie je eerste outfitjes al uitgezocht?
Mooie buiken allemaal dames en leuke foto's! Ik heb alleen bij mijn eerste dochter een echte professionele zwangerschapsfotoshoot gedaan. Leuk om een keer gedaan te hebben en leuk om mooie foto's van mijn zwangere zelf te hebben, maar niet voor herhaling vatbaar haha. Ik ga liever op de foto met mijn hele gezin. Wel makkelijk als je idd familie of bekenden hebt die het kunnen doen. Wij doen wel een echte newbornshoot net als bij mijn dochters. Zó leuk die foto's en ook leuk om mooie foto's te hebben van het hele gezin, aangezien ik waarschijnlijk anders weer nergens op sta haha! (Ik maak de foto's meestal, dus heb dan van alles en iedereen foto's, behalve van mezelf heb ik gemerkt)
Oeh, wat is het geworden? Ik weet nog steeds niet wat ik meeneem naar t ziekenhuis. Wil er eigenlijk ook niet speciaal wat voor aanschaffen, heb al zo veel. Weet niet eens of ik rompers met lange of korte mouwen mee moet nemen
Wat een gave foto mooi! En tis niet extreem veel idd, maar ook niet heel weinig mooi zo toch? Ik weet t nog niet goed... jij dan?
Ik vind t moeilijk! Mn vriend en ik hebben eigenlijk in 5 minuten meerdere outfits in een tas gestopt.. ik kan me toch niet zo goed voorstellen hoe het gaat staan! Ik heb een jurkje zelf gehaakt en denk dat die het gaat worden, vind dat wel een lief idee!
Ik doe het andersom @BeebieBeeb Bij dochter zomaar even vluchtig wat fotootjes bij 23 weken gemaakt, maar nooit een echte zwangerschapsshoot Deze keer dus wel Maar idd wel met manlief en dochter er ook bij hoor! Newborn shoot gaan we idd ook doen, bij dochter ook gedaan. En dan staat de rest van het gezin er idd ook bij Mijn voorkeur gaat uit naar mouwloze rompers @Lill . Eerste outfitje post ik later eventjes hier! Ik heb het dus wel speciaal aangeschaft. Schoonmoeder heeft al een paar foto’s uitgezocht, zal er daarvan zomaar willekeurig een paar hier plaatsen❤️
Foto's van de babyshower zijn binnen! Die zonder gezichten, kan ik hier wel plaatsen Van het lekkers dus
En qua eerste kleertjes.. Heb in maat 50 het Z8 setje & in maat 56 het Beebielove pakje. Mutsje/sokjes/vestje van het Z8 setje vind ik daar ook heel goed bij staan. Vestje van Z8 is maat 56 overigens,
Wat mooie foto’s allemaal! Zowel de buiken als de kleertjes Hier op controle geweest gisteren, alles was in orde! Alleen wou hij terug niet meewerken, lag nu met handjes voor het gezicht... dus ik heb maar een been gekregen op echo Onze babyborrel staat ook gepland, 3 weken na geplande bevallingsdatum, vrij vlot na bevalling maar dan hebben we de grote drukte gehad! En wij zijn klaar met alles, nog enkel mijn koffer maken maar ik vind geen nachthemd met knopen.. ga mijn man eens naar primark sturen.. moet wel nog eens goed kijken voor kleertjes voor de baby voor in ziekenhuis.. Voelen jullie je goed? Hier toch wel wat aan het aftellen eerlijk gezegd mijn nachten zijn een hel aant worden..
Zonde is dat hè @Nath1986 . Ik heb van dochter zulke mooie echo’s & nu niet, blegh. Nachthemd met knopen heb ik ook niet, nooit aan gemist ook! Ben bevallen in enkel een tshirt. Hier zijn de nachten ook een hell. Al een week of 3 Om de paar uur wakker en ben soms echt heel misselijk, gevoel van overgeven en loop elke dag met barstende hoofdpijn..
Ik begin me ook steeds meer "echt zwanger" te voelen. Mega gezwollen voeten, lopen als een bejaarde en dan volgepropt met rennies gaan slapen op allemaal kussens tegen pijntjes en maagzuur! oh ja en dan idd ook nog meerdere keren wakker worden!