Ik hou me gewoon even vast aan wat de gynaecoloog zei. Anders wordt ik hier alleen maar onzeker. En ik vind het zo al vervelend genoeg. Er is nu helaas toch niks wat ik kan doen. Gelukkig ken ik wel twee verhalen van bij mij in de omgeving met exact het zelfde en die hebben nu twee prachtige kinderen.
@Squarepants ik ben er vooral heel onzeker door geworden. Maar omdat de gynaecoloog wel positief was, geeft dat wel een klein beetje rust. 6 november is zeker nog een tijdje wachten, maar dan weet ik dan wel zeker waar ik aan toe ben. Dan heb je niet de kans dat je net weer te vroeg bent en dan nog geen duidelijkheid hebt.
Gelukkig maar, dat doe je goed. Ik heb ook veel gehoord van het constant bijpassen van hoeveel weken zwanger. Ik geloof er daardoor niet zo in dat elk kindje precies hetzelfde groeit. En geen bloed en geen krampen is gewoon goed teken.
Hoi, Hier echt beroerd, zeker vandaag! Ik ben vroeger gestopt met werken aangezien het niet meer ging.. misselijk en gal spugen, eten smaakt niet, moe,... versta me niet verkeerd want baby 2 is zoooo welkom!! Maar Hoh waar ben ik aan begonnen? En ik ben zo bang voor een cmv besmetting aangezien ik hier een kleuter heb rondlopen! Nog iemand?
Ik ging het even googlen.. ben sowieso wel echt bang voor besmettingen! Ik werk met allemaal patienten die opeens allemaal ziek zijn en koorts hebben. Echt vervelend! De ergste heb ik weg gestuurd, voor de rest ben ik met desinfecteergel in de weer. Maar hopen dat t op afstand blijft! Doe jij er nog iets tegen?
Vandaag eerste echo gehad! Het dringt nu toch ook echt tot lief door dat ik zwanger ben Echo was goed, kloppend hartje gezien! Het dooierzakje nog zichtbaar, maar ook al deels de placenta. Bloedvaten en doorstroming daarvan waardoor placenta in wording is was heel mooi te zien ook! En de kleine uk was al een beetje aan het bewegen. Termijn is voor nu vastgesteld op 8+2.
Op het werk kom ik niet echt in contact met heel erg zieke mensen, is meer ambulant dat ze komen.. en daar ontsmet ik mijn handen.. thuis was ik ze veel maar mijn dochter heeft net een verkoudheid gehad en daarvoor heb ik ze mss te weinig gewassen, ik weet het niet meer dus ben wel bang dat ik het mss al heb gehad
Ik heb dat ook hoor. Het enige wat ik mag uitzoeken zijn de opbergvakken met kleding die ik heb bewaard Haha!! Nee gekheid... Ik denk dat ik toch wel weer het e.e.a. kan gaan kopen want na 2 kids zijn er toch ook weer een hoop kleertjes versleten of niet mooi meer. Maar ik vind toch wel dat dat soort dingen bij je eerste kindje het meest speciaal is. Net als de zwangerschap... soms vergeet ik het gewoon even dat ik zwanger ben (ondanks de misselijkheid) nou dat had ik bij de eerste niet hoor!! Ik zei vanmiddag nog tegen een vriendin.. als je volgende maand slaagt gaan we effe keihard champagne drinken!! Uhmmm dat wordt jip en Janneke champie bedacht ik me later
Mijn ervaring is dat artsen en ook zeker de gyn's alles behalve te snel optimistisch zijn! Dus als zij zeggen het ziet er goed uit zou ik me zeker zo min mogelijk zorgen maken als dat lukt... want dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
Cmv besmetting? Nooit van gehoord.. heb hier wel een kleuter en een peuter rondlopen! Hier gelukkig nog geen snottebellen of iets dergelijks *klopt heel hard af!!!* Maarja de winter moet nog komen
Cmv besmetting heb ik idd ook nog nooit van gehoord. Zal het eens googlen. Hier wel de ene ba de andere financiele tegenvaller. Gister klapte me spontaan de achterruit van mn brommobiel. Grapje gaat me 500€ kosten baal als een stekker. Mijn babykamer gaat waarschijnlijk van marktplaats af komen. Maar goed. Dat is ff niet anders. Ik doe er in elk geval alles aan dat de kleine niks zal ontbreken. Ik wist dat dit moeilijker ging worden dan wanneer ik een relatie had en het gepland was..
Niks mis met een 2ehands babykamertje hoor!!! Daar staan hartstikke leuke op soms! Een baby ziet niks van een mooie kamer hoor, die voelt alleen de liefde (lekker zoetsappig ook maar het is wel zo) En natuurlijk balen van de ruit zeg!
CZ vertelde mij dat je in november post krijgt ivm het nieuwe jaar @BeebieBeeb . Ik vond de 1e ook veel specialer, meer bijzonder. Na heeeel ons traject ben ik zéker dankbaar hoor! Maar het voelt gewoon, anders ofzo idd. Lastig uitleggen.. Niks is meer nieuw. Je weet alles al. Ghehe CMV ken ik idd ook niet. Heb ook ‘n peuter in huis, maar doe niet anders dan anders hoor. Enne @Lill . Onze baby heeft inprincipe straks ook alles 2e hands, van dochterlief af
Als je inderdaad 5wk3 ben klopt het dat er nog niet veel te zien is. En Ik snap je Helemaal want ik baalde ook!
Bij de tweede ben ik dingen gaan Kopen die ik bij de eerste te duur vond. Hele goede kolf etc. wat luxe producten. Leuke zwangerschapskleding etc. extra add on's Voor de wagen en maxi cosi. Zo was het toch weer leuk allemaal en nu met nummer drie Heb je echt alles maar ik vind vast wel dingen om te Kopen