Is ook zo ze is meteen ook nog de enige levende grootouder van de kleine. En dat houden we graag nog even zo
Nou ik had vanmorgen weer controle bij de gyn. Alles zag er gewoon helemaal goed uit! Ze is nog verder ingedaald, ligt nu echt heel laag. Op de echo zagen we spekkies op de wangen en ze zei ook dat ze aanvoelde als een goedgevormde baby. Dus het idee van een krielkipje die ik wel even zou lanceren heeft nu plaatsgemaakt voor een iets ander beeld. Hahaha. Maar ben benieuwd. Ben blij dat het allemaal goed was! Had verwacht dat ik tot aan de bevalling nu wekelijks moest komen maar de eerstvolgende afspraak staat op 28 mei. Dat is een beetje de datum die ik nu in mijn hoofd had voor de bevalling ben benieuwd! Het is precies een week voor mijn uitgerekende datum!
27 mei Shawarma - 29 jaar - 3e kindje - MEISJE 29 mei Bacio - 32 jaar - 3e kindje - MEISJE Squarepants - 31 jaar - MEISJE 30 mei Beebj - 25 jaar - 2e kindje - JONGEN * 16/05: prenataal huisbezoek consultatiebureau * 22/05: gynaecoloog 4 juni Nath1986 - 31 jaar - 2e kindje - JONGEN * 25/5: controle gynaecoloog 4 juni Mooncalf - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE * 28/05: controle gynaecoloog 5 juni BeebieBeeb - 33 jaar - 3e kindje *11/05 - extra controle met liggingsecho bij gyn *14/05 - controle gyn *22/05 - controle gyn 6 juni Lill - 29 jaar - 1e kindje - JONGEN 10 juni Leed - 32jaar - 2e kindje - JONGEN ___________________________________ Bevallen: 4 dec Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje - MEISJE
Netjes hoor @Mooncalf ! 28 mei is goed te doen toch, een goeie 2 weken Bij mij zit er nu ook 2 weken tussen, vanaf 36+5.
Hahaha dacht je echt dat je een krielkipje zou krijgen? Wat gek dat je pas dan hoeft terug te komen. Ik heb nu wel wekelijks controle bij de VK. Heb je ook nog een echo gehad?
27 mei Shawarma - 29 jaar - 3e kindje - MEISJE 29 mei Bacio - 32 jaar - 3e kindje - MEISJE Squarepants - 31 jaar - MEISJE 30 mei Beebj - 25 jaar - 2e kindje - JONGEN * 16/05: prenataal huisbezoek consultatiebureau * 22/05: gynaecoloog 4 juni Nath1986 - 31 jaar - 2e kindje - JONGEN * 25/05: controle gynaecoloog 4 juni Mooncalf - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE * 28/05: controle gynaecoloog 5 juni BeebieBeeb - 33 jaar - 3e kindje *11/05 - extra controle met liggingsecho bij gyn *14/05 - controle gyn *22/05 - controle gyn 6 juni Lill - 29 jaar - 1e kindje - JONGEN * 16/05 - controle VK 10 juni Leed - 32jaar - 2e kindje - JONGEN ___________________________________ Bevallen: 4 dec Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje - MEISJE
@beebj ja, ik vind het wel prettig omdat ik ook steeds een stukje moet rijden. Tis niet heel ver hoor, maar als het allemaal goed gaat vind ik het prima! @Lill nou, ze zeiden steeds dat ze zo klein was en ik ben zelf ook smal dus ik zag zo'n kleintje wel zitten haha maar gezond is gezond, misschien is ze een klein spekkie.. Dat kan ook nog! Ze hebben even kort gekeken en naar het hartje geluisterd
Ik rijd ook een half uur naar de gynaecoloog in het ziekenhuis @Mooncalf , maar krijg elke keer een echo dus dan vertrouw ik 1x in de 2 weken ook wel ipv elke week. Een verloskundige voelt maar een beetje, dan zou ik ook liever elke week gaan
Hier ook net bij de gyn geweest. Baby lag gelukkig nog steeds met het hoofd beneden. Ik hoop dat het nu écht niet meer draait... Bloeddruk was ineens 175/nogwat. De gyn schrok ervan.. gauw nog een keer gemeten en toen was ie 140/75 ofzo.. toch wel een stuk hoger dan dinsdag Ze zei er verder niks over.. Ik was wel dramatisch aan het huilen dus misschien dacht ze, als die meid weer rustig is zakt de bloeddruk ook wel. Vroeg wel of ik vocht vast hield enzo, maar dat is niet zo. Mijn inleiddatum staat wel op losse schroeven... vandaar de huilbui...ze willen liever langer wachten is in het gezamenlijk overleg gezegd. Omdat de baby dan betere longetjes heeft. Ze zijn gek, het gaat potver om 38/39 weken!!!! Maandag moet ik naar mijn eigen gyn, die de laatste keer zei dat 38 prima was mits er wel wat verweking was. Ik trek hem echt over zijn bureau als hij het gaat af blazen Ben zo boos nu..
27 mei Shawarma - 29 jaar - 3e kindje - MEISJE 29 mei Bacio - 32 jaar - 3e kindje - MEISJE Squarepants - 31 jaar - MEISJE 30 mei Beebj - 25 jaar - 2e kindje - JONGEN *16/05: prenataal huisbezoek consultatiebureau *22/05: gynaecoloog 4 juni Nath1986 - 31 jaar - 2e kindje - JONGEN *25/05: controle gynaecoloog 4 juni Mooncalf - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE *28/05: controle gynaecoloog 5 juni BeebieBeeb - 33 jaar - 3e kindje *14/05 - controle gyn *22/05 - controle gyn 6 juni Lill - 29 jaar - 1e kindje - JONGEN * 16/05 - controle VK 10 juni Leed - 32jaar - 2e kindje - JONGEN ___________________________________ Bevallen: 4 dec Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje - MEISJE
Oef @BeebieBeeb dat is wel een tegenvaller! Maar een afwachten dan hoe het nu gaat lopen. Probeer van het positieve uit te gaan. Bloeddruk was bij mij een tijd geleden ook extreem hoog, daarna niet meer zo hoog geweest. Kan natuurlijk door de emotie komen maar het blijft altijd alsnog een momentopname
Nou ja zeg, wat zijn dat nou weer voor streken. Dan zou ik ook de boel flink bij elkaar janken. Bedoel hoeveel langer zouden ze dan willen wachten? En dan ten koste van jou... pff. Kunnen ze toch ook niet maken, je eerst een datum geven en dan zeggen, ja nee toch niet... eikels
Ik snap je frustratie helemaal @BeebieBeeb ! Hopelijk maandag beter nieuws... Nou, ik ben deze week niet naar de zwemtraining geweest omdat het niet ging voor me.. maar nu moet mama maandag voor 4 weken int gips met dr rechtervoet dus ga dan maar stoppen met zwemmen voor nu.. Na de bevalling mag ik 6 weken niet zwemmen, dus daarna dan weer! Toch volgehouden tot 36+1 Juli en augustus ist sowieso zomerstop ook. Dus zal september worden dat ik weer kan gaan.
Ik ben daarnet bij de verloskundige geweest. En mijn bloeddruk was ook wat hoog. 140/90, terwijl ik altijd wel een goede bloeddruk heb. Maar ik merk echt dat er wat aan het rommelen is. En de verloskundige zegt zelf nu ook dat het waarschijnlijk niet lang meer gaat duren. Als ik maandag al niet bevallen ben komen ze aan huis voor mijn bloeddruk. Dus ik ben erg benieuwd. Ik zelf voel ook echt wel dat het nu wel een beetje aan het gebeuren is. Dat kan haast niet anders. Heb wel aangegeven van de voorweeen en ze zei ook dat dat wel vaak zo is bij de derde. Ook heb je vaker kans op naweeen had ze het over. Dus ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat. Ik ga zo lekker douchen en op de relax stand en ik zie allemaal wel hoe het loopt.
Spannend @Shawarma !! Aan wat merken jij en de verloskundige dat? Voorweeen hier ook al 13 dagen namelijk..
@beebj ik voel het gewoon. Nu komen de krampen ook wel om de zoveel tijd. Ook overdag. Ik merk het eigenlijk aan alles in mijn lichaam.
Vervelend die voorweeën steeds en die hoge bloeddruk. Hopelijk zet het gauw door. Ze hebben niet gekeken hoe het ervoor staat zeker? Ergens kan ik er ook wel een beetje jaloers op zijn.. Ik ken helemaal geen voorweeën en dit is ook mijn 3e zwangerschap. In de andere zwangerschappen ook nooit voorweeën gehad.. Ik ben dan ook heel bang dat er nog niks gaande is down under en ik kan dat zo goed gebruiken... Naweeën schijnen na iedere bevalling erger te worden. Bij mijn eerste lag er een vrouw bij me op de kamer die was bevallen van nummer 5. Die lag dag en nacht te creperen. De verpleegkundige vertelde toen dat dat heel vaak steeds erger wordt... ook een snelle bevalling zorgt vaak voor meer naweeën. Alles heeft zijn voor en nadelen. Hopelijk valt het voor iedereen mee