Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Oh spannend zeg. Denk je dat het dit weekend gaat gebeuren?

2. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    @Lill ik hoop het wel echt hoor! Het mag van mij lekker door gaan zetten nu. Ben vandaag 37-5. Dus ik vind het prima.
    Ik zat er trouwens net aan te denken dat ik met mijn dochter met 38-6 ben bevallen, van mijn zoon 36-6 en morgen is het dus voor mij 37-6. Zal wel heeeel toevallig zijn zeg:D

Nath1986, Lill, Leed en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    @BeebieBeeb nee ze hebben niet gekeken qua ontsluiting.

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Hahaha nou inderdaad :)

5. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    @Shawarma wat spannend zeg!!! Hoop ook voor je dat het door gaat zetten. Het gaat gewoon eindelijk gebeuren! Iig heel veel sterkte :thumup::thumup::thumup::thumup::thumup:

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Sterkte??? Nee joh! Heel veel succes en veel plezier met de ontmoeting van je kindje!
    Voor iedereen trouwens!! Want het kan nu voor iedereen zomaar gebeuren, voorweeën of niet! :)

Squarepants en Lill vinden dit leuk.
  7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Als ik t iemand gun om zsm te bevallen sta jij momenteel bovenaan mn lijstje :)

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ach wat lief van je! Jij staat onder aan mijn lijstje, maar dat is goed bedoeld!! ;);)

Mijn ochtend kan al niet meer stuk. Ging weer eens een boodschapje zelf doen met de kids met de auto. Onderweg al doodziek en bijna spugen, net aan het boodschappen doen overleefd en onderweg naar huis ben ik met de auto in botsing gekomen met iemand anders zijn auto. Heel zachtjes hoor, maar pfffff hallo tranen.... is het al morgen? :confused::confused::confused: Wat een rotdag!!!

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Ah. Hoe heb je dat gehad dan? :( wat enorm kl*te zeg.

10. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Aii wat naar zeg! Dan wil je vast het liefst je bed weer in en wachten op morgen.. Heb nu zelf echt zoveel last van mn rug, heupen en dijen dat ik elke dag ook weer blij ben als ie voorbij is.

Trouwens voor de mensen met kinderen; voelden jullie de bevallinf aankomen??

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

Tja, met parkeren. Ik reed achteruit uit een vak en hoefde nog maar een metertje, maar aan de overkant ging een dametje ook ineens achteruit uit haar vak en zag niet dat ik daar al stond.
    Was dus niet hard, maar schrok er wel van. Mijn 2 kids in de auto die ook schrokken en dan nog mensen om je auto heen die staan te kijken en afkeurend hun hoofd schudden. Ik dacht echt goh jullie konden beter even roepen, dan maar schaapachtig toezien hoe het mis gaat..

Nouja het is wel een beetje gezakt weer. Maar ben gelijk nog misselijker :(

@Squarepants Ik kan je helaas nuet helpen. Hier 2x de bevalling op gang gebracht. Ik had het graag willen meemaken hoe het op een natuurlijke manier gaat, maar denk niet dat dat nog gaat gebeuren. Ik denk ook dat het bij iedereen anders is, dus dat je niet echt een passend antwoord zult krijgen :)

12. beebj

beebj Niet meer actief

Denk dat ik niet echt een geschikt voorbeeld ben @Squarepants :( Ik zat vanaf 28 weken aan de weeen remmers & bij 35+3 braken spontaan m’n vliezen toen ik (toevallig) al opgenomen lag in het zh, voor de zoveelste keer. Wel een natuurlijke bevalling gehad, maar veels te vroeg. Vanaf 34+2 zijn ze gestopt met remmen, omdat dat een veilig termijn is om in m’n “eigen” zh te bevallen en 8 dagen later ben ik dus ook bevallen.. 3 Dagen voordien was m’n baarmoederhals volledig verstreken en kon de gyn haar hoofdje inwendig al voelen, ook had ik die avond bruinverlies. Dus op dat bruinverlies en gebroken vliezen na, heb ik het zelf niet voelen aankomen. Eigenlijk zegde dat bruinverlies me nog niet eens iets. Pas bij de gebroken vliezen hadden we zoiets van oké, nu komt ze! En idd, 4uur later was ze er.

Squarepants vindt dit leuk.
  13. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Thanks iig! Het is meer dat ik echt niet het gevoel heb dat ze er aan zit te komen maar ik dacht mss hoef je dat helemaal niet te voelen! Maar het loopt allemaal vaak niet zoals je verwacht he? Als ik jullie verhalen ook zo lees

14. beebj

beebj Niet meer actief

Dat gevoel heb ik ook al 2 weken vanwege die voorweeen:roflmao::roflmao: Het zegt allemaal idd niets..

Ik weet ook niet wat m’n lijf aan het doen is, maar ik blijf naar de wc lopen met dunnere ontlasting dan normaal. Buik die telkens hard wordt en rug die constant zeurt. Hoofdpijn en misselijk. Echt zo’n grieperig gevoel. Kan het zh wel bellen, maar dat antwoord kan ik mezelf ook wel geven zonder te bellen. Neem een warme douche, paracetamol en houd rust... Enige wat we nu kunnen, is wachten op bevalling:|

Vooral van die ontlasting weet ik nog van bij dochter dat ik dat toen ook had. Je lichaam bereidt zich voor en maakt zich leeg. Internet wordt je ook niet wijzer van. Bij de 1 een teken van naderende bevalling. Bij de ander hield het nog weken aan. Net als die voorweeen dus, voor’t gemak:p

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Dat laatste onverwachte stukje van de zwangerschap is gewoon maar stom. :D
    Als je nu maar wist dat je op je uitgerekende datum gewoon bevalt, dan weet je waar je aan toe bent.
    Gewoon pas op dié dag klachten of kwaaltjes, eerder niet ;)

Zwanger zijn is vast bedacht door vader natuur ipv moeder natuur. Achter een bureau verzonnen haha

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Je bent ook 'pas' 37+4 he.. Over het algemeen zijn het natuurlijk gemiddeld 40 weken, eerste kindjes worden vaak nog later geboren. Dus dat je nu nog niks voelt aankomen, is heel normaal ;)
    Een bevalling kan ook echt van het 1 op andere moment beginnen óf het kan al weken rommelen. En alles wat er tussen zit.
    Vooralsnog zou ik er maar vanuit gaan dat er voor de 40 weken niks gebeurd en blij zijn als je niet al teveel kwalen vooraf krijgt die op een naderende bevalling lijken. :)

17. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Jaaa ik hoop denk ik gewoon dat ze eerder komt! Mn moeder en zus kregen hun kinderen allemaal erg vroeg (34-36 weken) dus ik had er wel rekening mee gehouden dat het eerder zou kunnen gebeuren.. Zou het ook gewoon erg fijn vinden als het bv volgende week zou zijn!! Wachten is gewoon zooooo irrirant. Maar ik reken op na week 40 hoor :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

18. beebj

beebj Niet meer actief

Jaa dat zegt echt niks hoor @Squarepants wat betreft je moeder en zus. Ik ben na 40weken gehaald met een spoed keizersnede & ben zelf bevallen van dochter met 35+3;)

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Hahaha. Jeetje dames wat zijn jullie allemaal ongeduldig :roflmao:

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Nou zeg dat zeg. Idd, roep dan even wat. Iets van ho of stop of weet ik het.
    Stelletje mutsen

Deel Deze Pagina