Ik heb de dagen voor de bevalling een soort van slijmprop verloren (sorry voor de details), ben de woensdag op controle geweest en toen heeft ze het wat getoucheerd ( in Nederland noemen ze het strippen), ik heb de rest van de dag krampen gehad en snachts is het spontaan in gang geschoten... donderdag om 11u had ik mijn dochter in mijn handen
@Squarepants ik zou voor het zwart/witte pakje gaan haha! Die was nog niet genoemd he Hier ook vandaag verwend met een mega mega bos bloemen, een zelfgemaakte brooddeeg ketting en een geknutselde bloem van de kids én ontbijt op bed (of wat ik er van wegkreeg)!
Hier een fiets, tekening en een koker met watjes gekregen waarop staat een watje voor mijn schatje en foto van dochter in klas, super leuke dag gehad! En joepie morgen nog 3 weekjes, ik ben zo benieuwd!! Ik geniet ervan want het zijn de allerlaatste 3 weken in mijn leven dat ik zwanger zal zijn maar ik vind het wel heel lastig nu...
Haha wat een schattige cadeautjes! Ja, hier ook morgen nog 3 weken. Echt superspannend!! Ik kan niet wachten om ons spekkie (haha) te ontmoeten.
Mijn dochter is gisteravond om 22.25 geboren! Oh wat ben ik een blij mens! Wat een heerlijk gevoel is dit toch. Nu draag ik mijn stokje over aan jullie!