Niks mis met een tweedehands kamertje. Die van ons is ook tweedehands en gaat nu weer opnieuw gebruikt worden. Alleen de rand van de commode is iets wat beschadigd doordat je er met een riem weleens tegenaan staat. wij hadden het geld er toen wel voor, maar wij vinden het niet nodig om alles maar nieuw te kopen. Een kind inclusief alle toebehoren kost al genoeg. En het blijft ook allemaal duur Hahaha. Mijn man vroeg trouwens wat moeten we zeggen als mensen vragen wat we voor cadeau we willen hebben. Ik zei eigenlijk gelijk doe maar luiers en de flesvoeding. Ik zei het als grap, maar misschien is het zo gek idee nog niet haha. Oke als bon dan maar Balen van je ruit zeg, zijn hoge bedragen
Ik begin nu vast elke maand een pak luiers en melk te Kopen. Dan begin je iig met een voorraad en omdat het leuk is in de voorpret
Ja zeg, hou eens op!!! Ik probeer er niet steeds aan te denken, anders duurt het nog zoooooo lang ik moet nog steeds wachten op mijn 1e echo.. Volgens mij hebben de meeste er hier al 1 gehad Ik droom af en toe dat ik bij de VK kom en dat ze het echo ding op mijn buik zet en dat er niks zit en dat ze zegt wat kom jij eigenlijk doen? Hopelijk is het geen slecht voorteken.. hoe dichterbij het komt hoe onzekerderderder ik word! Was het maar al dinsdag....
@WelcomeWondertje @BeebieBeeb wachten duurt zo ontzettend lang altijd! Ik had achteraf liever wat later de echo gehad zodat ze misschien al iets meer zagen. Ach ja uiteindelijk worden ze vanzelf groot Dromen zijn bedrog beebiebeeb, altijd positief zijn. Mijn man droomde dat ik zwanger was van een tweeling. Ik ben zelf een tweeling en dan maak je er iets meer kans erop. Doordat hij dat telkens zei was ik stiekem “bang” dat t zo zou zijn.
Ja als ik de echo krijg hoop ik ongeveer 7w6d te zijn. Dat heb ik zelf gegokt iig. Dan moet er wel van alles te zien zijn dus dat vind ik wel fijn. Maar dat ik hier allemaal echo's zie, maakt me weer ongeduldiger Ik weet ook ergens wel dat er echt wel iets van een zwangerschap te zien moet zijn... grotere gevoelige borsten, kotsmisselijk, geen ongi meer, opgezette buik, dat zijn toch genoeg symptomen zou je zeggen
Grote kans dst het inwendig wordt hoor @BeebieBeeb Althans, mijn gyn doet dat wel altijd int prie begin. Daardoor zie je veel meer.
Ja jij mag 1 dag voor mij, erg he als je bedenkt dat de meeste van onze ouders niet eens een echo kregen
Al doen ze dat ding via mijn mond!! Als ik maar een bewegend gummibeertje zie met een kloppend hartje haha!!
Hoe voelt iedereen zich? Ik vind die misselijkheid best lastig, gisteren was het wel veel erger.. ik zou zo graag gelijk een struisvogel mijn kop in het zand steken en pas naar boven komen als dat over is... Moet wel hard lachen met de opmerking van hierboven Verder zijn wij (vooral ik dus) aan het kijken voor een citytrip.. een laatste keer met ons 2 vooraleer we van 3 naar 4 gaan hebben we ook gedaan toen ik 4 maand zwanger was van onze dochter en das echt genieten!
Oh leuk hoor @Nath1986 Kan me goed voorstellen dat je daarvan geniet. Wij gaan nooit met ons twee “op vakantie” eigenlijk. We vinden het met onze dochter erbij veel te gezellig Zijn dit jaar al 4x weg geweest, dus vind het voor nu wel weer welletjes