Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik zou me er ook niet te veel op vast pinnen wat betreft je moeders zwangerschap. Ik zou vooral kijken wat je zelf wilt en hoe je er aan toe bent tegen die tijd. Er zijn ook zat vrouwen die met redelijk gemak 41 of 42 weken uitlopen hoor! Zonder al te veel klachten. Misschien jij ook wel! Ik bedoel misschien ben je het helemaal nog niet zat met 40 weken..
    Komt tijd, komt raad :)
    Fijn dat het allemaal weer goed door de keuring is bij je iig!

2. beebj

beebj Niet meer actief

Zij is de enige hier in het dorp. Er zit er nog eentje 30min rijden verderop, maar dat trek ik zelf niet meer om zo “ver” te rijden. Ik ga er vanuit dat ze weet wat ze doet. En idd, ik zit er helemaal doorheen... Daarom dat ik het graag wil proberen. 3 weken nauwelijks slaap en nog steeds die weeën... blegh!

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Mja, het liefst beval ik gewoon uit mezelf. Ik zie ingeleid worden en dergelijke ook niet zo zitten tenzij het echt niet anders kan. We zullen het zien. Voorlopig zit ie nog goed ❤

Ben wel heel benieuwd hoe hij eruit ziet. Hij zal sowieso blauwe ogen hebben, maar papa heeft zwart haar en ik ben blond, hoewel ook zwart geboren. Zou ie veel haar hebben of helemaal niks?

4. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Fijn dat je goedgekeurd bent @Lill !
    Wij fantaseren ook veel over hoe ze er uit gaat zien! We weren in ieder geval zeker dat ze met haar geboren wordt, want dat was op de laatste echo's al goed te zien. We hadden beide net na de geboorte iets donkerder haar, daarna allebei blond en nu beide donkerblond. :p hij heeft iets een slag in zijn haar, ik veel slag..

Mijn vriend heeft groene ogen en ik blauwe. Ik hoop dat ze groene ogen gaat krijgen uiteindelijk, vind ik wel apart. En we hebben beide lange benen, dat heeft zij ook.. Op de 3D echo leek haar kin op die van mijn vriend, het neusje tussen ons in en de mond op mij!

Lijkt echt vanalles wat weg te hebben, maar wil haar nu gewoon in het echt zien :p en wil weten of ze echt een spekkie is. Hahaha!

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Hihi spekbaby ❤

Ja papa en ik hebben beide redelijk dik en stijl haar..vroeger had ik wel heel dun haar. Ze hebben bij de laatste echo niks gezegd over haar, dus ik weet het niet.
    Als ik moet kiezen dan mag ie ook wel de oogkleur van zn vader krijgen. Hij heeft van die lichtblauwe ogen :) mijne zijn wat donkerder.
    Maar zou t wel leuk vinden als ie blond is net als ik.

Ach ja. Ik zie het vanzelf wel. Meeste baby's die ik ken lijken (in het begin) veel op de vader..schijnt ook zo bedoeld te zijn om de band te versterken ofzoiets?

Mooncalf vindt dit leuk.
  6. beebj

beebj Niet meer actief

Hihi, denk niet dat daar veel over te zeggen valt @Lill . Lynn is met heel veel haren geboren; iets lichtere kleur dan mij. Ik ben donkerblond en papa is bruin. Qua ogen is Lynn blauw; ik groen en papa bruin.

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Dat heeft moeder natuur zo geregeld zodat die onzekere papa's weten dat het hun kind is en niet die van een ander...zeggen wij hier altijd ;)

Mijn kids zijn geboren met een grote bos haar. Deze heeft ook haar zei de gyn. Ik hoop op weer zo'n bos. Mijn jongste kon met 3 maanden een flinke dikke staart!!

Verder lijken ze hier niet op mij. Preciessss hun vader, ook als baby. En toevallig is hun vader héél knap, dus ik doe het er mee:roflmao::roflmao::roflmao:

Ik ben echt benieuwd of nr 3 op mijn meiden lijkt of dat het ineens een heel ander kind is. Die andere 2 leken precies op elkaar als baby dus zou me heel erg verbazen als deze ineens heel anders is :)

Mooncalf vindt dit leuk.
  8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Hahahaha, I know. Daarom ben ik er zo nieuwsgierig naar.
    Mn ex was blond net als ik en had ook blauwe ogen. Dus viel niet heel veel aan de gokken.
    Maar met deze kerel is t een ander verhaal.

Ach ja. Time will tell :)

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw

Hahaha ik ben zelf niet echt een plaatje, maar de vader is ook geen god. Viel meer op zijn uitstraling en voorkomen, qua uiterlijk totaal niet mijn type.
    Dus helaas... dat wordt een lelijke baby :roflmao::roflmao::roflmao:

Mooncalf en Squarepants vinden dit leuk.
  10. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Hier ook heel benieuwd hoe hij eruit zal zien!! En of hij op onze dochter zal trekken! En ik ben zoooo benieuwd naar de reactie van ons dochter als ze hem zal zien :)

Manlief is deze avond vertrokken voor een weekje voor zijn werk dus baby moet nog mooi blijven zitten!

Ik slaap wel amper doordat ik gewoon niet de juiste houding vind en ik last heb van bekken!

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

Nee hoor! Min en min wordt plus he? :roflmao::roflmao::roflmao:

Gekkie!!! ;)

Lill vindt dit leuk.
  12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nog effe binnen houden nu dus!!

Ik vergeet nooit meer de reactie van mijn dochter toen ze haar zusje voor het eerst zag. Even op haar teentjes in de wieg kijken.. hee een baby!! Jaja dat is jouw zusje! Oh oké, mag ik nu daar spelen? (ze bedoelde het speelhoekje voor kids in de gang waar ze langs was gelopen) haha lekker boeiend dacht ze ;)
    En mama in een ZH bed met infuus vond ze wel wat eng :)

13. beebj

beebj Niet meer actief

Manlief z’n opa zegt altijd; lelijk in de luier, is mooi in de sluier:p

Lill en Leed vinden dit leuk.
  14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Whahaha. Briljant. Hoe oud was ze toen?

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Ja dat wordt idd gezegd..

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    2,5 jaar pas :) Ze moest de 1e week, 1,5 week, ook niks van haar zusje weten. Ze had er ook niks tegen, maar negeerde haar gewoon keihard.
    Maar prima, het is goed gekomen, ze kunnen nu echt niet zonder elkaar!! :)

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    En lill geloof mij nou... jouw baby is de aller mooiste, prachtigste, liefste, knapste, geweldigste baby die er is! Cadeautje van moeder natuur ofzo iets..

Als ik nu wel eens babyfoto's zie van mijn meiden denk ik oh die zijn niet allemaal even knap. Maar denk maar niet dat ik dat toen zo dacht.
    Mijn zus zei ooit over een net genomen foto van mijn kind.... nou hier ziet ze er niet echt leuk uit toch?! Aaahhh ik kon haar wel slaan! Achteraf had ze wel een beetje gelijk hahaha die foto was niet zo charmant (want verder is ze natuurlijk hartstikke knap :roflmao:)

Lill vindt dit leuk.
  18. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Haha ja daar ben ik ook wel benieuwd naar! Bij anderen kan ik echt wel denken hmm dat is een knappe/lelijke baby maar ik wil dat helemaal niet van mn eigen baby denken!! Ik hoop zo dat ik mn baby gewoon mooi en schattig vind :rolleyes: (ook al is ze dan kaal haha)

Lill vindt dit leuk.
  19. beebj

beebj Niet meer actief

#4619 beebj, 17 mei 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2018
    02:00, we zijn weer thuis:| Derde dag op rij naar materniteit gereden.. Ik had zo van 21:00 tot 23:00 dat m’n weeen echt regelmatig(er) waren, zo elks 3/4 minuten. Daarnaast vermoedde ik dat ik druppelgewijs vruchtwater verloor. Dus tóch maar weer voor de zekerheid laten checken.. Een klein uurtje aan de ctg gelegen & inwendig onderzoek gehad.

Vruchtwater verlies dacht ze niet. Als het wel zo zou zijn, zou het wel gaan doorbreken zei ze. Daarom niet getest. M’n lichaam vordert wel. Heb nu een goeie vinger opening, maar ze moet nog wel ver naar achter om er achter te kunnen haken. Ze had gedacht dat ik nog minder ver zou zijn, dus dat is in m’n voordeel. Ze had iig sterk het vermoeden dat dit wel door gaat zetten, net zoals de gyn gistermiddag dus al zei:$

‘T beste is om morgenochtend terug te komen, zodat we ook kunnen overleggen met de gynaecoloog. Manlief heeft ‘n examen waardoor ie pas om 12:15 thuis kan zijn, dus dat was ook oké. Het leek dr gewoon voor nu beter om thuis te wachten, omdat dat een stuk ontspannener omgeving is en het dan rapper kan vlotten.

20. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Oef zwaar hoor!! Duimen voor morgen maar weer!

Deel Deze Pagina