Haha bij de eerste heb ik ook al die ellende niet meegemaakt idd. Vliezen braken als een plens water en 4u later was ze er.
Als ik de reactie van Beebiebeeb lees zie ik alleen maar een goedbedoelde reactie. Ik denk eerlijk gezegd echt niet dat ze dit ook maar enigszins verkeerd bedoelde. Ik hoop zo voor je dat het vannacht zijn uitwerking heeft. Nog even doorzetten en duimen dat het nu echt snel gaat gebeuren!
Ik zie niet echt wat er ongepast aan mijn reactie is hoor maargoed Ik was in de veronderstelling dat je steeds naar het ZH móest komen, niet dat het je eigen keuze was. Lijkt mij iig niet fijn als je steeds een half uur op en neer moet rijden. En afwachten tot het door zet was toch in eerste instantie wat je moest doen? (Tot vervelends toe zoals ik al zei) Maargoed ik zal verder wel niet meer op je reageren als zelfs een goed bedoeld bericht niet goed aankomt. Ook prima. Succes verder.
Wauw dat wil toch iedereen!!! Dat de VK even kijkt na wat lichte krampjes en zegt nou meid je bent er bijna!
Ik bedacht me vandaag ineens.. hebben jullie (al) iets geregeld van een geboortebord of sticker of iets dergelijks? Laten jullie aan de buitenkant van jullie huis zien dat er een baby geboren Is straks? Ik had bij mijn andere kinderen een bord staan buiten, geen idee meer wat, met de naam erop enzo. Volgens mij een keer een ooievaar en een andere keer een baby. Heb er nu eigenlijk nog niet over nagedacht, maar ik vind het wel altijd leuk! Jullie ideeën?
Hier is het redelijk gebruikelijk dat de familie/vrienden dit regelen. Dus als ze dat doen is het fijn, zo niet dan niet... haha Ik vind altijd van die soort aannemers borden wel leuk. Zo van Project: baby Aannemer: naam vader Uitvoerder: naam moeder Verwachte datum van oplevering: uitgerekende datum Zoiets dus: http://www.jansen-geboorteborden.nl/images/Mylo%20Aannemersbord.jpg
Ik heb ook nergens benoemd dat @BeebieBeeb dit verkeerd zou bedoelen @Mooncalf Ik heb er geen problemen mee om heen & weer te rijden, ofja; manlief dan toch. Ik rijd mee Doorzetten is dus wat het gisteravond laat deed; regelmatige weeen en ontsluiting die vorderde. Als advies gaven ze me vannacht mee om vanmiddag terug te komen, dus dat hebben we gedaan. Wel of niet reageren, is je eigen keus @BeebieBeeb . Daar ben je uiteraard vrij in Ik voel me oké met het plan iig Die tabletjes moeten m’n baarmoederhals laten rijpen en dan kan de ontsluiting op gang komen. Dus tis gewoon zoals een inleiding werkt. Weeën hoeven er niet van te komen, kan, maar hoeft niet. Als het vordert, kunnen ze me helpen weeën opwekken. Maar niet als de tabletjes niets doen. Dus als dit niks op gang brengt, is m’n lijf er gewoon echt nog niet klaar voor. Meer dan dit kan hij echt niet doen, omdat hij niet zit te wachten op een keizersnede. En ik ook niet heel eerlijk Ik ben een grote uitzondering zei tie Normaal doet ie dit niet in mijn situatie. Wij hebben een geboorte sticker voor op het raam Ben dus bij die voetreflex therapie geweest en het was idd zaaaaalig @BeebieBeeb . Ze vertelde me dat het effect groter kon zijn als ik na een week nog eens terug zou komen, maar wil nu eerst vannacht afwachten in het zh. Moet het komende uur rustig aan doen en veel water drinken. Voel me ook wel een beetje “raar”, gaar ofzo, kan het niet goed omschrijven
Van ons dochter had mijn man roze ballon aan de voordeur gehangen en binnen een vlaggenlijn en ballonnen.. heel lief maar ik barste in tranen uit van geluk hoor, vond het zo raar: vertrekken met dikke buik en terugkomen met een baby had beetje last van de babyblues
Hier heeft mijn moeder het 2x eerder geregeld voor mij, maar waar zij het gehuurd had, bestaat niet meer. Zo'n aannemersbord moet je (of ze) dan wel van te voren maken natuurlijk Ik zag van die raamborden die een makelaar ook wel eens opplakt bij appartementen. Leek mij ook leuk als geboortebord, alleen is meestal 5 dagen levertijd en dat vind ik te lang. En aangezien het geslacht en naam dus niet bekend is, is van te voren bestellen ook niet mogelijk Zo iets vond ik leuk: https://goo.gl/images/LmQnro
https://www.ilse-stickerdesign.nl/a-47485559/geboortestickers/geboortesticker-broertje/ Deze sticker heb ik! Enkel de naam, dus heb ‘m al in huis.
Wij doen niks aan versiering of een bord oid. gaat ook niet zo makkelijk op vier hoog. Vind het bij anderen altijd wel geinig om te zien maar past ook niet zo bij ons
Haha, mooie Nederlandse vlag :') nee, niks voor ons! En ik weet zeker dat als we zoiets wel zouden doen dat ding eraf zou waaien en dan een ongeluk veroorzaakt doordat ie op een rijdende auto land ofzo hahaha!
En dan kom je straks thuis uit het ZH en dan hebben vrienden en/of familie toch je hele huis van binnen en van buiten versierd!!! Grote ooievaar op je raam geplakt, de vlag uit, slingers, ballonnen Ik zou ze nog maar even instrueren
Haha, niet nodig hoor. Ik ben altijd nogal duidelijk in hoe ik over dingen denk daarbij heeft lekker niemand een sleutel. Is dan weer het voordeel van een flatje!