Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Lekker hoor, ff een citytrip. Al enig idee waarheen?

@beebj wow, 4x? Waarheen allemaal?

Ik merk vandaag de invloed van de zwangerschap wel. Eerst uit eten met de familie, heel apart kwam het gesprek toevallig op kinderen en zwangerschappen, dus ik heb besloten om het ze te vertellen. Iedereen was enorm verrast (welcome to my world) maar heel lief en geruststellend. Mijn nicht zei al meteen dat ik haar box mag hebben en mn moeder mag die van mn tante. Zo fijn om zo'n familie te hebben, na alle verdriet en stress die dit kindje nu al veroorzaakt bij de vader en bij mn ex is de reactie van mijn familie als een warm bad. <3
    Daarna had ik een verjaardag en ik had al kaartjes voor een halloween feestje in de stad (leuk, smoezen verzinnen waarom ik niet drink). Heb het allemaal volgehouden en uiteindelijk ging het ook goed en was het leuk. Heb voldoende kunnen zitten. Maar hiervoor hield ik dit met gemak vol (niet dak zon feestbeest ben hoor) en nu ben ik echt uitgeteld. Had vanmiddag al 2u extra geslapen en voor mn gevoel kan ik nu ook wel een klokje rond slapen.

Ik was nog aan t nadenken over geslacht. Zijn er eigenlijk nog mensen die het een verrassing houden tot se geboorte? En hebben jullie een 'voorkeur'? En jullie partners?

Zo, weltrusten ;)

Squarepants vindt dit leuk.
  2. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Heel fijn dat je familie zo reageerde, je kindje is welkom <3

Jet verbaasd mij eigenlijk dat ik niet zo moe ben. Ik kan tot best wel laat door. Maaaaar dat komt misschien nog wel.

Wij willen het geslacht zeker weten, hoe eerder hoe beter. Twijfelen nog wel of we het dan ook gaan vertellen aan de rest.....

3. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Toen de eerste op komst was hebben we dat ook heel bewust gedaan.bij de tweede niet. Maar het is wel een idee! Heeft wel wat speciaals en even samen alle aandacht voor elkaar en het kindje in de buik. Heel bewust beleven.... ik ga even kijken ;)

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @Lill fijn dat de reacties zo positief waren! :)

Hier was het geslacht bij onze andere 2 kindjes een verrassing tot de geboorte! Ik weet nog niet wat we nu zullen doen... mijn wederhelft wil het zeer waarschijnlijk weer een verrassing laten. Ik vond het wel echt heel bijzonder om het pas bij de bevalling te weten maar mijn nieuwsgierigheid is wel echt heel heel groot haha
    En voorkeur..? Een gezonde baby graag ;) maar nog een 3e meisje zou ook leuk zijn :D:D een zoontje mee mogen maken daarentegen ook natuurlijk :thumup:

5. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)

6. beebj

beebj Niet meer actief

Lanzarote (vliegtuig)
    Portugal (vliegtuig)
    Landal de Lommerbergel
    Landal het Vennenbos

M’n man zou een jongen wel heeeeeul leuk vinden. De laatste kans om zijn familie naam voort te zetten. Mij maakt het écht niet uit. Willen het iig wel weten:p Geslachtsbepaling staat al gepland! Of we het voor ons zelf houden zijn wij ook nog niet over uit. Bij dochter wel gedaan, maar denk dat ik het nu toch wel heel graag wil delen.

7. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Vanaf hoeveel weken kun je dat het beste doen een geslachtsbepaling? En dan regel je gewoon een extra echo zelf denk ik?

En @Lill heel fijn dat je familie zo reageerde. Nu ook vooral genieten.. je krijgt gewoon een kindje!!

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Wow. Dat vind ik echt wel superknap. Maar ook leuk dat je dan voor 2 geslachten namen mag verzinnen :)

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Nice, dat zijn wel leuke vakanties :D

Ik wil het ook heel graag weten. Als ik een jongetje zou krijgen zou ik de eerste in mijn familie zijn. 'Wij' bestaan uit alleen maar vrouwen xD ik ga er dus ook al haast niet meer vanuit xD ondanks dat ik weet dat de man het geslacht bepaald

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Oh, en de reactie van mn familie was inderdaad geweldig en superfijn. Het stelt me ook gerust dat ik nu zo veel mensen heb die achter me staan en me steunen en helpen. We zijn misschien niet meer het soort dat elkaar elke verjaardag op zoekt, maar we zijn er wel voor elkaar

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  11. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik doelde op samen op vakantie gaan zonder de kinderen. We hebben wel altijd geweten wat het geslacht was. Wij hebben geen standaard namen en nu al 3x een jongensnaam. Ook een reden om het nu zeker te willem weten, want het zou echt een challenge zijn een vierde jongens naam te geven :eek: kunnen dan maar beter zsm beginnen :D

12. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Als het maar echt en puur is. Ik heb liever dat je mijn verjaardag vergeet en er voor me bent als het ertoe doet dan dat de verjaardagen keurig worden afgelopen en niet meer dan dat.

13. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb er eentje waarbij het al kan vanaf 13weken @Squarepants . Bij dochter toen ook gedaan & klopte écht! Die kun je idd zelf extern ergens inplannen en zelf betalen. Ik betaal dr €25 voor.

Lill en Squarepants vinden dit leuk.
  14. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Ik ben toch wel benieuwd naar de namen.. of wil je die hier niet zeggen?

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Herkenbaar!! Ik vind een 3e meisjesnaam verzinnen ook moeilijk! Voelt een beetje als een 3e keus naam :oops: Wij hebben de namen ook wel in een bepaalde stijl en daar wil ik bij nr. 3 echt niet vanaf wijken :) niet echt onwijs uitgesproken namen hoor trouwens..
    Ik heb trouwens wel al een lijstje haha maar nog niet dat ik denk oohhhh die gaat het écht worden.

16. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    En uiteindelijk moet je toch dat gevoel hebben he van dit is heg écht! Maar het is soms een kleine wijziging een letter andere spelwijze of combinatie van 1e en 2e naam.

Gaan jullie voor meerdere namen?

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw

Wow. Zo.. goeiemorgen. Note to self: Geen posts beantwoorden als je nog half slaapt. Sorry hoor :$

18. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Later misschien, wil niet door de mand vallen dat opeens een bekende hier eerder weet dag we in verwachting zijn ;)

19. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik heb een topic aangemaakt voor zwangeren die S nachts wakker zijn. Daar heb ik ook eens midden in de nacht gepost dat je S ochtends denk ...'watte?' :roflmao::roflmao::roflmao:

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Precies dit :) en ze waren oprecht. Vooral mn nichten

Deel Deze Pagina