Oh zo ben ik ook niet hoor. Maar mn nesteldrang neemt me wel over momenteel. Ik stofzuig bijna elke dag, mag ook wel met 4 katten. En 2 keer per week de dweil erachteraan. Ik heb geen vaatwasser dus de afwas moet ook regelmatig (ik HAAT de afwas). Wc schoonmaken, badkamer schoonmaken, bed verschonen, wassen draaien. Zijn een beetje de wekelijkse dingen. Maar gezien ik momenteel maar 3 u per dag in mn eigen huis ben (tijd die ik slaap niet meegetelt) en er bij mn moeder dezelfde klusjes wachten... tsja. En zij heeft ook nog een kippenhok, een kat en 2 konijnen die ook hun voer en verzorging willen. Leuke films. Uh, waar hou je van? En heb je netflix?
Dat zijn wel goede tips! Allebei wel al gezien maar mss wel een goed idee om goede films opnieuw te kijken. Ik heb idd netflix, weet je daar nog een leuke? En qua huishouden heb ik wel respect voor jullie hoor! Die hele nesteldrang fase is (naast veel te veel shoppen) ook echt aan me voorbij gegaan. Maar ik merk wel dat ik nu hier geen katten heb ook veel minder schoongemaakt hoeft te worden. Met een kindje zal dat vast weer heel anders zijn! En ik snap dat een schoonmaakster luxe is maar ben daar ook wel echt blij mee. Dat jij dat nog allemaal kan @Lill! Dat duizelt me gewoon. Denk ook wel dat het je helpt met het herstel dat je toch wel echr een goede conditie nu nog lijkt te hebben. Ik merk zelf dat al dat bewegen nu gewoon echt lastiger gaat? Ik doe nog wel pilates ed maar bv gisteren even wandelen doet gewoon pijn. Dat rekt dan aan die banden en een soort van constante harde buik en spierpijn in mn dijen en rug. Hebben jullie dat ook?
Ik zal ook eens een lijstje plaatsen van films die ik tof vind. Zal wel meer dan de helft vergeten en denk dat de meesten de meeste wel kennen maar wie weet! - inception - shutter island - seven - avatar - the box - edge of tomorrow - Alle Harry Potter films - alles van the Hunger Games - alles van star wars - fantasic beasts and where to find them - trilogie van the hobbit, lotr en the maze runner - the matrix (vooral 1) - Jurassic world - the green mile - room - arrival - interstellar - the martian - signs Gek op animatie - wall-e - big hero 6 - kubo - up - finding dory - zootopia - the book of life - moana - coco Ik hou ook van horror maar vind maar weinig goed. - insidious 1 + 2 (rest bagger) - conjuring 1+2 - sinister alleen 1 - the sixth sense - 1408
Ik hou normaal helemaal niet zo van science fiction oid, maar ben ook helemaal weg van de films The hunger games! Volgens mij 3 of 4 delen!
Ooooooh meiden, hier alweer oneindig spugen vanmorgen! Houdt het dan nooit op! Ik ben er klaar mee!!! @Squarepants hier ook flink bandenpijn hoor. Lopen ziet er niet uit.. Ik probeer echt normaal te lopen, maar die banden onder aan mijn buik doen gewoon zeer... Ook omdraaien in bed vind ik vreselijk! Mijn schaambot pikt dat niet. Lijkt wel in de fik te staan, totdat ik mijn positie heb gevonden, dan voel ik weinig (gelukkig)
Ja he? En rot zeg!! Echt wel fijn als dat straks voorbij is voor je. Lijkt me echt zoveel zwaarder als je lijf zo ziek is de hele tijd!
Omdraaien in bed is hier een regelrechte ramp! Ik heb eindelijk eens doorgeslapen van 23u tot 5u... dan wel klaarwakker... Films: Divergent - insurgent - allegiant (zijn 3 films die elkaar opvolgen) The notebook En op Netflix serie: Pretty little liairs
Ik vind op netflix de 13 reasons why serie ook goed. Althans t eerste seizoen. Maar ik had het boek ook gelezen. En ik heb laatst the kissing booth gekeken. Lekker simpel maar wel heel leuk @Squarepants bewegen wordt hier ook wel pittiger hoor. Vooral als ik even gezeten heb. @BeebieBeeb kl*te dat je weer zo aan t spugen bent snap dat je er goed zat van bent zeg.
Ik ben dat klagen van mezelf ook zo zat joh! Maar het lukt me gewoon niet altijd om het in te slikken.. sorry Normaal ben ik altijd optimistisch, maar ik vind als je je écht lang rot voelt of pijn hebt, dan is dat verdomde moeilijk... Ik wil gewoon weer alleen maar vrolijk en positief zijn, maar ja daar moet nu echt een bevalling aan vooraf gaan Wij hebben gisteren hier de box ook maar eens opgezet. Mijn andere kindjes waren vanmorgen helemaal verrast! Ze mochten alle baby speelgoed er in ruimen en waren helemaal blij. Mijn jongste van 3 zei nog, mam het duurt nu écht niet meer lang he? Echt zo schattig
Toen ik in het begin 6 weken lang spuugde meermaals per dag, hoopte ik zo dat dit niet tot op het einde ging zijn... dus eerlijk gezegd chapeau voor degene die 9 maanden spugen! Dus ik begrijp maar al te goed dat jij het letterlijk spuugzat bent!! En zeker omdat dit de 3de keer is! Mijn oudste is 3 en wij werken met streepjes als mijn man weg is. Deze morgen was het ook van: nog 2 keer slapen en dan komt papa thuis en komt de baby uit jouw buik. Ik moet ze helaas teleurstellen dat het niet vrijdag zal gebeuren. Maar ik maak het goed doordat ze vrijdag nog eens mee mag naar gynaecoloog. Vind het zo schattig hoe ze voor hem zal zorgen zegt ze
Klagen? Joh, ik vind het superknap dat je het allemaal zo volhoud. Wat dat betreft mag ik echt nergens over klagen. Het gaat me nog redelijk voorspoedig af. Maar ik wil haar nu gewoon zien, klaar.
Lief van je! Maar chapeau voor iedereen hoor die een zwangerschap door maakt! Er zijn er maar weinig die écht een onbezorgde zwangerschap hebben, heb ik wel gemerkt. Bijna iedereen moet wel met iets dealen, op wat voor manier dan ook. Dus voor iedereen een applausje Maar inderdaad, ik ben het wel echt spuugzat en kotsbeu nu Gelukkig duurt het nu echt niet lang meer. En zo schattig he hoe die kleintjes dat al voor zich zien. Mijn jongste wil ook heeel graag flesjes geven. Ik probeer haar ook maar steeds uit te leggen dat de baby eerst aan de borst gaat, maarja daar snapt ze niks van haha!
Manlief heeft gisteren ook de box opgezet. Onze 4 jarige zat er gelijk in hahaha. Was een mooi speelplek. In de avond hadden de katten de box ook weer gevonden (uiteraard lagen ze niet op het boxkleed) Nu komt het allemaal wel steeds dichterbij, vind het wel heel spannend worden nu.
Aaah wat lief ❤ en is toch niet heel gek dat als je je zo lang zo rot voelt dat je moeite hebt die positieve houding vast te houden.
Hahaha mijn katten vinden de box ook zo leuk. Heb idd her boxkleed er ook nog niet in. Kan me wel voorstellen dat het een leuke speelplek is