Ja echo gehad... gaan overleggen of het te draaien is. Wat mij betreft sowieso proberen. Als het linksom kan, kan het ook terug rechtsom toch...
Oh nee wat rot!! Pff kan me voorstellen dat je daar nu niet op zat te wachten. Hopelijk helpt het draaien, is daar al een afspraak voor gemaakt?
Oh nee dat meen je niet Wat een vervelende baby heb je moet wel een wolk van een kind worden als hij of zij geboren is met zoveel last als je er nu van hebt
Pff. En dan gaan ze op je buik lopen drukken terwijl je al zo beroerd bent Enig idee wanneer dta gebeurd is?
Ik ben in het ziekenhuis gebleven en ze hebben de baby gelijk teruggeduwd met het hoofd beneden. Lig nu aan een hartfilmpje om te kijken hoe het met de baby gaat.. Geen pretje dat draaien maar ik ben heel blij dat het op deze termijn nog gelukt is. Nu hopen dat het zo blijft liggen want dat is geen garantie met dit beweeglijke kind!
Ohh shit! Ik las je eerste berichtje en was helemaal hoopvol maar nu alweer terug gedraaid?? Ik wilde nog zeggen ik ken wel wat oefeningen vanuit pilates om baby in goede positie te houden maar of dat nog nut heeft en helemaal nu.. En nu?? Hoe gaat t met je sowieso?
Ja ik voel me op zich best aardig, maar ik baal hier echt van. Dat draaien is geen pretje en dan het idee dat ze het misschien nog eens doen. Al wil ik ook echt geen keizersnede, dus ga het zeker proberen. Maarja wat niet gaat, gaat niet he.....
Je klinkt nog aardig rustig! Gek dat je baby opeens zo graag anders wil liggen. Wanneer gaan ze opnieuw draaien? En zijn er nog dingen die je kunt doen om de baby gedraaid te houden? Of dit iig te stimuleren oid? Succes iig!
Ik ben nog in het ZH. Lig nog steeds aan de ctg... geen idee hoe verder. Zelf kan ik er iig niks mee. De baby heeft gewoon veel ruimte doordat er al 2 grote zussen zijn voorgegaan.. Afwachten maar, het is hier erg druk in het ZH dus alles duurt ellendig lang
Ohh ikvind dat altijd zoooo vreselijk. Wil je al helemaal niet in het zkh zijn en het duurt standaard altijd 2/3x zo lang. Ik hoop voor je dat ze baby nog weer terug kunnen draaien en baby niet zo eigenwijs blijft doen. Wat vervelend dat dit nu nog allemaal gebeurd -.-'
2e poging weer geslaagd. Nu weer CTG.. Hopelijk daalt de kleine iets in waardoor die blijft liggen.. we zullen het wel zien. Verveel me wel te pletter zeg... Vertel eens wat gezelligs?
Uuuuh, ik ben vandaag op pad geweest voor de laatste dingen voor mezelf en de baby. Zoogcompressen, tepelcreme, sudocreme. Mezelf getrakteerd op nieuwe slippers. Met een fijn voetbed. Met mn moeder geluncht bij mn horeca werk en daarna nog naar stal geweest. En lekker een oma dutje gedaan van half 5 tot half 6. Is dat gezellig genoeg?
Mooie buik hoor Lil. Ik dacht dat je een tattoo op je arm had? Zo’n soort vleugel? Of heb ik nou last van zwangerschapsdementie en haal ik iedereen door elkaar?