Jaaa! Mooie buik!! Wat een gezellig dagje heb je gehad vandaag! Lekker ook nog eventjes met je moeder op pad geweest! En heb je nu écht alles binnen?
Ik denk het wel. Misschien vergeet ik nog wat.. vast wel.. whahaha. Moet nog schilderijtjes ophangen en mn boekenplankjes nog een paar keer overspuiten (action had de juiste verf vandaag niet ) en dan is volgens mij alles wel klaar. Hoe is t met jouw eigenwijsje?
Na 2x draaien ligt het nu nog steeds goed gelukkig.... en ik heb nu echt heel veel pijn en kramp in mijn buik.. Laat maar eens komen die baby...
Ja vind ik niet gek van al dat geduw. Man. Heb daar wel eens filmpjes van gezien maar dat lijkt me geen pretje
Ja klopt lijkt me ook aardig pijnlijk! Ik was een beetje chagrijnig afgelopen dagen (moe en beetje ziek vervelend genoeg) en gisteravond was ik opeens helemaal enthousiast? Ik had echt zin in de bevalling en alles en toen dacht ik ohhh mss is dit een teken en gaat t beginnen!! Maar nee Vandaag naar een mede zwangere en dan zoveel frambozenbladthee drinken als ik kan (zou bevalling op moeten wekken maar geloof er niks van, is vootal gezellig). Daarna middagdutje en dan met een vriendin ergens koffie drinken. Makkelijk leventje nu nog he? Ik heb gisteren het nieuwe boek gekregen van jojo moyes (kennen jullie die? Boek 'voor jou' is ook verfilmd en echt heel mooi!) Dus ik vermaak me ook weer een beetje in huis want tv kijken is toch best snel saai!
Jup. Ik ken de boeken. De eerste was ik in 1 dag door, maar die 2e was voor mij echt geen doorkomen aan... ik ben soms best een zeikerd. Maar het verhaal boeide me gewoon echt niet
Even een vreugdekreet hier Man komt deze avond naar huis en dit voor de volle 6 weken!! Wat ben ik een gelukkig hoogzwangere vrouw met een al even gelukkige dochter omdat haar papa thuis komt!! Het is weer feest
Super fijn @Nath1986 ! Snap dat jullie helemaal gelukkig zijn!!! Hopen dat de baby nu goed blijft liggen en hopelijk begint de bevalling snel! @BeebieBeeb Leuk dagje vandaag @Squarepants !!
Wat fijn @Nath1986 !! @Squarepants Klinkt als een gezellige dag! Ik ken de boeken trouwens niet.. @BeebieBeeb Hoop dat je eigenwijsje nu lekker blijft liggen Ik heb gister tot half 3 's middags veel last gehad van krampen etc. Maar daarna trok het weg en voelde ik me weer de oude. Mijn vriend roept al even dat ze de 24e geboren zal worden, maar ik denk niet dat ze vandaag komt Gisteravond weer grote paniek omdat er een langpootmug op de slaapkamer zat. Daar kan ik momenteel echt niet tegen. Vorige week zat er ook al 1. Het voelt ook gelijk als een complot tegen mij :') Ik heb trouwens al een tijd pijn in mijn bovenbeen net onder de borsten. Soms denk ik kak. Straks is het zwangerschapsvergiftiging, maar ik heb hier een bloeddrukmeter en het is eigenlijk altijd heel netjes.. Geen idee wat het is, soms een zeer branderig gevoel wat erger is als ik rechtop zit en minder wanneer ik op de rug lig. Aan de huid zelf is overigens niks te zien.
Bovenbeen net onder je borsten? Huh hoe ziet jouw lichaam er uit haha. Ik ben trouwens ook wel gemiddeld 4x per week bang voor zwangerschapsvergiftiging hoor, maar eigenlijk zolang je bloeddruk nog prima is hoef je je volgens mij nergens druk om te maken. Zal er iets verrekt zijn? En @BeebieBeeb is mss aan het bevallen gezien we nog niks hebben gehoord! (Of ben ik nu te enthousiast omdat ik het hele bevallen nog niet goed begrijp)
Ja, ik ben een aparte.... Bovenbuik. Haha! Nee, voelt niet als iets wat vertrekt is. Had dit een tijd terug ook al af en toe. Voelt als een grote onderhuidse schaafplek ofzo.
Ja vreemd! Heb je het gegoogled? Als ik vreemde klachten heb dan vind ik het altijd fijn om te zien dat er heel veel andere zwangeren datzelfde hebben. Alle gekke zwangerschapsdingen lijken wel normaal
Ja, en ik lees ook wel van meerdere soortgelijke verhalen. Maar nergens over wat het moet zijn. het zal er wel bij horen haha
Oooh ik ben even in een emotionele bui... Ben flink aan het wachten tot manlief thuis komt en ondertss check ik of we alles hebben gedaan voor baby (kaartjes, geboortelijst,...) Ik ben ook wat foto’s aan het trekken van mijn buik, hoewel ik daardoor minder slaap ga ik die best wel missen... ik vind hem zo mooi