Ja er was daar wel 24/7 een anesthesist aanwezig, maar die was bij een keizersnede en er stond nog een keizersnede achteraan gepland ofzo... Het was nacht, en dus geen personeel in overvloed. Dat kan dus ook nog blijkbaar. Morfinepompje bedoel ik Remifentanil mee. Krijg je een infuus met een drukknop in je hand en kun je zogenaamd zelf drukken als je een shot wil. (Lees: gewoon 1,5 uur lang in dat ding knijpen hahaha) Ik ben vrijwel helemaal vrij van spugen en misselijkheid sinds vandaag! Whoehoe!
Spannend? Ik kan ergens wel huilen omdat ik zo graag wil bevallen... ik ben gewoon zo bang om overtijd te gaan... ik voel mij vandaag echt niet goed (misselijk en maagzuur, harde buiken, soms keiharde schoppen) Nu ja we kunnen maar afwachten he, met 1,5 cm kan je echt nog lang rondlopen!
Ja, ik weet wat het is. Sorry stond er een beetje krom. Ik bedoelde het op de manier van: hoe kan dat? Vind dat wel erg persoonlijk. Helpt dat nog een beetje dan? Of valt dat tegen?
Misschien heb je het al eens benoemd, mijn hoofd is een zeef, maar waarom ben je bang om over tijd te gaan? Om je nog langer slecht te voelen? Of?
Ohhh sorry verkeerd begrepen De weeën schijnen dan iets minder heftig te zijn, maarja ik weet ook niet hoe het had geweest zonder morfine ik vond ze nog steeds heftig. Mijn ervaring met een ruggenprik is dan voel je weinig tot niks dus dat is 100x beter wat mij betreft! En tussen de weeën door ben je helemaal high en sleepy. Dat is wel echt een super lekker gevoel. Dat zou ik nu ook nog wel eens willen haha!
Ik hoop met je mee dat het snel mag beginnen. Over tijd gaan is vreselijk als je je zo rot voelt!! Het klopt dat je lang zo kunt lopen, maar ze kunnen je vaak ook snel strippen en wie weet wat er dan gebeurd! Sterkte, ik hoop echt dat je gauw mag bevallen!
Bij mijn dochter idd gestript op 2 dagen voor uitgerekende datum en het is diezelfde nacht in gang geschoten... nu moet ik niet meer terug naar gynaecoloog... tenzij aan monitor als ik op 4/6 nog niet bevallen ben maar dat was het dan...
Nee zo bedoel ik het helemaal niet meis. Het is je eigen gevoel erbij. Ik wil graag over tijd gaan voor mn moeder, om haar meer tijd te geven. Aan de andere kant bent ik als de dood om te ver over tijd te gaan en ingeleid te moeten worden over tegenstrijdig gesproken Nooit sorry zeggen voor je gevoel
Echt fijn @BeebieBeeb dat je er toch zo over kan praten want het klinkt wel zwaar!! Ben echt blij voor je dat het achtrr de rug is en je een klein meisje hebt!! Mogen we ook een foto zien of doe je dat liever niet? En ik heb volgende week do een afspraak in het ziekenhuis (ben dan 40+2). Ik twijfel steeds of ik me dan (of pas later) wil laten strippen. Ene kant denk ik van niet omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wil laten verlopen wanneer de baby en ik er klaar voor zijn (en 40+2 is nog super normaal) maar aan de andere kant denk ik als je natuur een beetje kunt helpen en het geen kwaad kan.. wat denken jullie? Heb nu wel sinds 2 dagen echt soort van constant harde buiken en een heel drukkend gevoel daaronder dus ik denk wel dat ze gaat komen! Maar of dat nou dagen of weken zijn??
Ik weet het niet zo goed @Squarepants. Ik loop met hetzelfde dilemma. Ik heb namelijk een afspraak bij de VK met 40 weken en toen zei de assistente: dan kan ze ook kijken of ze je kan strippen als je dat zou willen.. Maar heb geen idee of ik dat wil Het hoeft namelijk ook helemaal niks te doen.. Maar als het de boel wel in gang zet, wil ik dat dan?
Ja ik vond het ook rete zwaar, maar bij mij is het wel echt zo dat die herinneringen erg snel slijten na de bevalling! Dat komt denk ik ook omdat ik mij na de bevalling zoveel beter voel dan daarvoor.. Toen ik aan het bevallen was, dacht ik ook echt oooohhja zo voelen weeën en oooh neeee zo voelt persen En nu denk ik... hoeveel pijn had ik? Mmmm geen idee hoeveel preciés... Mijn advies is trouwens, laat ze even toucheren en beslis dan verder.. en wie weet kunnen ze niet strippen he, bereid je daar ook op voor. Mijn ervaring is dat het tot de uitgerekende datum allemaal prima is, maar zodra je erover heen bent is het echt waardeloos. Duurt het veel te lang. Toen ik op 40w+1d wakker werd, dacht ik echt, oke en nu????? Ik wil mijn baby!!!! Als ze je kunnen strippen, is dat nog steeds natuurlijk hoor! Ze proberen alleen je baarmoedermond te stimuleren om zelf hormonen aan te maken om te gaan bevallen
Je klinkt lekker nuchter over de bevalling @BeebieBeeb heel fijn om te horen! Doet mij ook veel deugd zodat ik niet alleen blijf doemdenken. Iedere bevalling is natuurlijk anders. Hier iedere avond veel voorweeen en merk heel goed dat mijn buik al een flink stuk lager zit. Zeker al vier vingers onder mijn borsten. De weeen zijn al echt pijnlijk en moet ze echt wegpuffen. Uiteindelijk zet t niet door.
Bij mijn dochter getoucheerd op 39w+5 maar dat was ook omdat ik het formaat walvis had (+29 kilo ) en ik was dus letterlijk op... Nu ben ik fitter hoewel ze gisteren ook zei dat ik sprongetje had gemaakt qua gewicht... ja sorry maar is niet moeilijk als het een andere weegschaal is en savonds... vanochtend woog ik thuis al 1,5 kilo minder dan op die weegschaal gisteren Ik was blijkbaar heel moe gisteren want ik had echt zoiets van komaan baby, kom kennis maken maar nu ben ik wel opgestaan met beter gevoel, heb ook heel goed geslapen! Ik ben gewoon niet aan inleiden, vind ik niks natuurlijks aan! En zeker omdat mijn dochter spontaan is gekomen. Ik laat de natuur zijn gang... uiteindelijk is het maar 9 dagen meer! En toucheren is natuurlijk hoor, is idd wat stimuleren dus we zien wel op 4/6 aan monitor Gewicht van baby is trouwens geschat op 3kg300 nu dus vind da best wel goed!
Ja inleiden hoop ik niet zo ver te komen. Maar ja, dat weet je niet. Liefst wil ik gewoon dat het vanzelf op gang komt tussen 40 en 41 weken maar ja, dat wil iedereen lijkt me
Ja, bij mij is het meer dan ze dan idd zouden kunnen strippen en ik een dag later al de baby heb, terwijl ik eigenlijk nog wat langer had willen wachten Ik geloof niet dat dat heel realistisch is. Mtoch