Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ja, ik vind het ook mooi om te lezen hoe lekker nuchter je bent. Ik heb voor het eerst sinds tijden ook een heel goede nacht gehad met meer slaap dan wakker liggen. Ben zelfs redelijk uitgerust wakker geworden!

Ik heb dan komende maandagmiddag mijn 'laatste' afspraak bij de gynaecoloog. Ik ben benieuwd wat er dan voor daarna gepland / afgesproken wordt. Ik heb zelf al even het vermoeden dat ze maandag geboren word, maar van mij mag het vandaag ook gebeuren ;)

Vind het wel echt spannend nu, maar ik wil haar zo graag vasthouden! En ben mijn buik nu ook echt wel zat aan het worden. Ze is heel actief de laatste dagen weer en die bewegingen voelen vaak echt onprettig. Ik ben benieuwd wie de volgende is met haar wondertje in handen! <3

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.230
    6.902
    113
    Vrouw
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad :)

En of Beebj inmiddels wel is bevallen..

3. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ja, inderdaad. Dacht er net nog aan...

4. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Ja ik ook!

En @Lill als ik jou was zou ik niet laten strippen! Want je hoopt toch juist dat ze later komt? Dan zou ik iig niks doen wat de bevalling op kan wekken :eek:

En goed om te horen dat strippen dus eigenlijk best natuurlijk is. Zal idd mss meer gelijk staan aan veel lopen (wat ik doe!) Om de baarmoedermond te stimuleren.

Hoe voel jij je nu @BeebieBeeb? En wie zal de volgende zijn he!

5. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Jij mss? :) Wie is de volgende volgens het lijstje?

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.230
    6.902
    113
    Vrouw
    Ja mee eens. Maar aan de andere kant hoeft strippen niks te doen, en ik wil eigenlijk ook niet zo ver over tijd gaan lopen dat ik moet worden ingeleid. Verder ben ik niet lastig hoor :p

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Voor dat je überhaupt moet worden ingeleid, kun je altijd nog strippen he! En als strippen niet lukt en het komt niet vanzelf op gang zul je toch moeten worden ingeleid..
    Eigenlijk heb je er zelf gewoon niks over te zeggen. Het komt als het komt. Strippen kan nèt dat laatste zetje zijn :)
    Laat het maar lekker over je heen komen zou ik zeggen :)

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.230
    6.902
    113
    Vrouw
    Ik had verwacht inmiddels wel meer het gevoel te krijgen er klaar mee te zijn. Mn baby te willen ontmoeten. Maar ik voel me nog absoluut niet klaar om te bevallen. Als ik denk aan dat ik vannacht ineens weeen zou kunnen krijgen dan heb ik daar echt wel moeite mee. Paniek is een te groot woord, maar ik wil gewoon echt nog niet bevallen :$
    En ik betwijfel of dit alleen komt door de situatie met mn moeder...

9. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Ja herken ik wel hoor @Lill!! Besefte ik me opeens helemaal vorige week van oh neeee ik ben er helemaal niet klaar voor! Alsof mn hoofd dat laatste zetje niet wil zetten dat het echt gaat gebeuren. Maar gek genoeg sinds eergisteren ben ik er opeens wel 'meer klaar' voor. Dat t voelt alsof het iig wel echt kan gebeuren (normaal voelt dat meer als fantasie).

10. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Maar ik herken het trouwens ook wel met andere situaties, hoewel het heel anders is maar bv ook met emigreren naar australie! Omdat het gewoon eng is en je weet niet hoe het gaat zijn. Maar als het gebeurt, dan gebeurt het gewoon :) Ik denk, en hoop dat het anders voor ons voelt als de bevalling er eenmaal is! En de kindjes natuurlijk. Ben je bang dat je het misschien toch allemaal niet wil?

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Dat is helemaal niet raar hoor!!! Dat had ik zelfs!! Het is rete spannend, zelfs als je al eerder een bevalling etc. hebt meegemaakt.

Allerlei gedachten gaan door je hoofd.. je bent nu zo gewend aan die buik, dat is nu vertrouwd. En het is ook weer afscheid nemen van deze fase en een nieuwe onbekende fase in gaan.
    En dan nog de onzekerheid van lukt mij dat wel met een baby. Echt, dat komt echt allemaal goed!

Lill vindt dit leuk.
  12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Bij mij komen nu de kraamtranen een beetje opzetten geloof ik..
    Alles om mij heen is gauw te druk en het gevolg is huilen :oops:

Net heel eventjes gewoon in de woonkamer gezeten met de kids om me heen, maar ben nu maar weer naar boven gevlucht. Ik kan beter nog eventjes rustig in mijn eigen bubbel blijven..
    Ik kijk niet uit naar de dag dat ik alleeeeen maar kan huilen, maar ik kan er op wachten dat het gaat gebeuren. Bij de andere kids ook zó erg gehad.. maarja...
    Voorlopig nog maar even rustig aan doen met prikkels om me heen

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.230
    6.902
    113
    Vrouw
    Ahw :( dat klinkt wel pittig idd. Lekker even de rust opzoeken voor jezelf

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.230
    6.902
    113
    Vrouw
    Eindelijk relaxen op de bank

Bijgevoegde bestanden:

Leed vindt dit leuk.
  15. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Ohh ja kraamtranen! Je weet iig een beetje wat je kunt verwachten. Is t vooral tranen die opkomen of voel je je ook echt rot/verdrietig?

En is dat de nieuwe 13 reasons why? Hoe vind je het?

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.230
    6.902
    113
    Vrouw
    Ja heb t 2e seizoen stukje bij beetje gekeken in de afgelopen week.

Het 1e seizoen is naar een boek dat ik een paar jaar geleden al had gelezen. En ik ben dan echt zo'n muts die denkt: boek verfilmd, verhaal klaar.
    Het 2e seizoen moest ik heel erg inkomen en ik weet nog steeds niet precies wat ik vind. Heb t in een week gekeken, normaal zou ik t in 1 of 2 dagen hebben gedaan dus ergens boeide het wel. Vooral omdat ze nieuw daglicht werpen op t bestaande verhaal. Maar er zitten ook dingen in dat ik denk: dit had niet gehoeven. Dit gaat te ver.

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

Ik zou het meer omschrijven als tranen van geluk, vermoeidheid en hormonen. Niet van ellende :)
    Teveel drukte om me heen...tranen
    Kijkend naar mijn knappe meisje, en beseffen dat het allemaal echt is...tranen
    Roep boe tegen me... tranen :roflmao:

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.230
    6.902
    113
    Vrouw
    Hahahaha. Je hebt gewoon alleen nog maar standje fontijn ;)

19. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Pff wat een helse nacht!

Gisteren communiefeest gehad, heel tof en het was met frituur. Rond 20u30 wel pas gegeten.
    Ben rond 23u gaan slapen en om 2u werd ik wakker met hevige krampen en diarree als gevolg. Niet veel later begon ik ook over te geven...
    Was dat nu van de frieten of is mijn lichaam zich aant zuiveren? Ik heb dit niet gehad van mijn dochter...
    Nog iemand last van darmen?

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.230
    6.902
    113
    Vrouw
    Paar dagen geleden heb ik een avond/nacht gehad dat ik continu naar de wc moest rennen

Deel Deze Pagina