Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    En bedankt ;) :p

2. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Nath1986!! En fijn dat de borstvoeding nu goed loopt @BeebieBeeb! Dat vind ik denk ik spannender dan de hele bevalling en alles. Vind het enerzijds heel interessant en mooi, maar ook eng omdat er zoveel bij komt kijken! Ik hoop gewoon heel erg dat het gaat lukken!

En ik heb echt al meer dan een week naar de wc moeten rennen diarree (sorry haha) en t begint toch ook wel wat meer kramperig te voelen, zou het dan toch gaan gebeuren?? Maarja of dat dan weken of dagen zijn he.. morgen mn uitgerekende datum en ik hoop heel erg dat het dan gebeurt! Ik wilde zo graag een mei kindje!

Ps ik had net fotos naast elkaar van mn buik met 36 en 39 weken.. echt een wereld van verschil! Echt zo bizar veel gegroeid deze weken en elke dag nog! Dat kan trouwens ook de klachten verklaren.

En zeker ook het dansje gedaan hier hoor :D:D

Lill en Mooncalf vinden dit leuk.
  3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Ik heb ook t gevoel dat mn buik nu met de dag nog wat groter wordt.
    Ik duim voor je mee dat het een mei kindje gaat worden.

Diarree heb ik ook sinds 3 dagen. En normaal echt nooit dus zal idd wel te maken hebben met legen van mn lijf. 1e keer wilde ik t nog wel gooien op iets geks gegeten maar nu niet meer..

4. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Hier ook nog steeds last van de darmen. Ik heb alleen spastische darmen en darmproblemen sinds ik mij kan herinneren dus ik vind het altijd lastig inschatten. Maar heb de laatste maanden juist altijd gehad dat het veel minder vaak kwam en nu dit ook al een week of anderhalf. Het moet wel wat betekenen denk ik :)

Vannacht de hel weer van dichtbij meegemaakt. Ik werd wakker omdat ik pijn had en niet om kon draaien en moest plassen. Dus ik had mijn vriend wakker gemaakt om mij overeind te helpen. Nou, naar de wc. Kom ik terug op de kamer, klim op bed en wil net gaan liggen totdat hij zegt: "kom maar even hier lief.... " en ik hoorde in zijn stem dat er een monster op de kamer zat. Hij klonk angstig (voor mijn reactie) dus ik verstop mij snel onder mijn hoofdkussen. Hij zegt, nee je moet even deze kant op, ga de kamer maar even uit. Dus ik achterstevoren van het bed af met de ogen dicht. Wat bleek... Achter ons bed, bij mijn HOOFD notabene op 25 cm afstand, zat een onmeunige huisspin op de muur. Was ook nog de kant die ik opvluchte als schrikreactie, hahaha. Het heeft na de tijd minimaal 2 uur geduurd voordat ik weer sliep. Wat een horror. Ik kan daar echt niet tegen. Bleek nadat die spin weg was er nog één te zitten, iets kleiner een langpoot. Nouja hele feestje was compleet.

Vanmiddag om half 3 naar de gynaecoloog. Lekker met 30 graden en mijn olifantspoten waar ik nauwelijks op kan lopen naar het ziekenhuis. Ben benieuwd of er nog wat interessants gezegd of gedaan wordt.

5. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Haha! Ik dacht waar gaat dit spannende verhaal naar toe.. wel lief dat je vriend die spin weghaalde :)

En ben benieuwd wat de gyneacoloog zegt, ik neem aan dat er gecheckt wordt hoe je baarmoedermond er bij staat?

6. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ja, we hebben de taken hier goed verdeeld. hij haalt de spinnen en langpootmuggen weg. Ik de wespen die binnenkomen :p ik denk het ook, ben benieuwd!!

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Hahahaha jij moet kinderboeken gaan schrijven ;)

Ben ook benieuwd wat de Gyn zal zeggen. En je hebt gewoon rolstoelen bij het ziekenhuis toch? :p

Mooncalf vindt dit leuk.
  8. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ja, ik wilde vroeger altijd kinderboeken schrijven en zelf illustreren :p
    Haha, klopt ja. Maar ik voel me echt zo'n oma in een rolstoel, en had er eerder ook nog niet over nagedacht omdat het nog niet nodig was. Maar je brengt me nu wel op een idee. Neem uiteraard na de tijd de rolstoel dan ook mee naar huis, hahaha. Nee, ik kijk wel even. Meestal ben ik veel te eigenwijs voor dat soort dingen. Moet zeggen dat mijn voeten er iets beter uit zien dan gisteravond. Ik kon niet eens meer in mijn slippers.

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Ja snap ik hoor. Zo ben ik ook. Zou dat vertikken hahaha. Maar goed, als je er echt zo veel last van hebt zou ik t wel overwegen.

Haha, ik heb een tijdje terug een rijmend kinderverhaal geschreven over/voor de kleine van mn vriendin. Zij illustreert maar is niet zo goed met woorden.
    Ik moet hem nog steeds afmaken. Maar ja, was ff druk met andere dingrn

Mooncalf vindt dit leuk.
  10. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Precies haha! Ik beslis vanmiddag wel wat ik doe :)
    Wat leuk! Ik schreef tijdens mijn opleiding ook vaak de verhalen die ik in mijn lessen gebruikte zelf. De kinderen vonden het eigenlijk altijd leuke verhalen en ook mijn mentoren zeiden vaak dat ze het leuk vonden. Wie weet ooit!

Logisch dat je veel andere dingen aan je hoofd had en hebt. Afmaken kan altijd nog! Ik zit alweer even op de wc maar ik en serieus het idee dat ik lek. En geen urine. Maar ik heb daar de afgelopen tijd wel vaker over getwijfeld en weet het echt niet... Net dus ook weer krampen maarja, ik zit nu niet voor niks op de plee :p zal het vanmiddag ook maar weer even aangeven.

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Spannend. Al die rommelbuikjes in het topic

Mooncalf vindt dit leuk.
  12. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Ja heel spannend!! Denk je echt dat t vruchtwater is? Kwam het plots? Kan je niet checken uit welk gat t komt of is dat gek :confused::confused:

https://www.24baby.nl/geboorte/de-bevalling/10-voortekenen-bevalling/

Ik heb er toch wel een aantal! En jullie ook geloof ik!

Oh en ik loop juist expres veel ook al doet t vaak wel pijn.. alles wat helpt om de bevalling op te wekken (al zal je zien dat ik de laatste hier ben!)

Lill vindt dit leuk.
  13. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Nouja ik twijfel of het waterige afscheiding is of vruchtwater. Maar ik kan het allemaal niet goed meer zien, het lijkt heel waterig. Maar moet er toch vanmiddag heen dus dat scheelt :)

Ik loop ook veel hoor, wanneer het kan. We hebben hier sowieso de acht trappen. Maar ik kan niet op blote voeten buiten, dus als mijn voeten zo opzwellen dat ik ook niet in de slippers pas wordt het een probleem. Tijdens het rijden doe ik ze gewoon uit :p durf niet met slippers aan te rijden.

Van die lijst heb ik er sowieso 8. Ik zeg, laat maar komen!! Ze mag van mij ook echt wel komen hoor, liever gister dan vandaag. Heb al ananas gegeten, gedanst, lopen dus.. Bitter Lemon gezocht maar de emte (die zit hier het dichtst bij) heeft nooit wat ik wil. Vanmiddag op de terugweg maar even langs de Jumbo/appie. Ik las wel dat je echt liters moet drinken voor enig effect maargoed. Ik vind het lekker dus kan geen kwaad ;)

14. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Hier is het beter hoor met de darmen, voorlopig geen tekenen meer dat ik zou bevallen dus ik denk echt dat het nog niet voor direct is... het is nog 1 week... bij mijn dochter ben ik de slijmprop verloren vanaf 3 dagen voor bevalling... nu weet ik het echt niet! Ik heb zo stilaan vermoeden dat ik hier nog efjes zwanger zal zijn! Maar ik geniet echt wel van die bewegingen, zo actief dat hij is!
    Ben wel benieuwd wie de volgende zal zijn!
    Veel succes bij gynaecoloog Mooncalf! Ze zal inderdaad wel eens voelen hoe het met je baarmoedermond is gesteld!

Mooncalf vindt dit leuk.
  15. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Dit is toch niet normaal meer :')

FB_IMG_15275014254036886.jpg

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Oke.. ik wil niet lullig zijn, maar dat is idd niet normaal meer :eek: :|
    Snap wel dat je niet meer in je slippers past. Moet je haast een maat groter :eek:
    Doet dat niet heel veel pijn?

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Ik heb er nog maar 4 dus ik waggel ook nog wel even verder :)

18. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Ik wil je ook niet kwetsen maar dat is idd niet normaal. Jij houdt blijkbaar heel veel vocht op... doet me denken aan mijn 1ste, en het was winter... vermeld dit maar! Nu het is echt ook wel heel warm he buiten... ben jij anders veel bijgekomen in kilo? En wat is jouw gestalte anders (als je dus niet zwanger bent)

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wauwww :confused: dat ziet er niet prettig uit op zijn zachtst gezegd! Is je bloeddruk nog goed? Extreem vocht vasthouden kan ook wat anders betekenen namelijk.

Wat zei de gyn verder nog?
    Sterkte meid, ik hoop dat je baby er gauw is..

20. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oei, dat zal wel pijn doen. Laat het even controleren, is niet echt normaal. Sterkte

Deel Deze Pagina