Bedoel je daar een CTG mee? Een hartfilmpje? Dat is om te kijken of je kindje het nog naar zijn zin heeft in je buik! Dat kan afnemen naarmate je over tijd gaat en dan moet je baby gehaald worden Toch maar even flink seksen vanavond. Schijnt het enige te zijn wat helpt haha
Thanks! En ik weet eigenlijk niet wat ze gaan doen vrijdagmorgen. Ik dacht infuus maar dat was mss nog het vorige plan. En @Nath1986 ik ben best jaloers op de onderzoeken of het goed gaat met de baby! Omdat ze dat hier niet doen word je al ingeleid met 41 weken.
Hier zouden ze bij 2 cm. en totale verweking eerst je vliezen breken, afwachten of de weeën vanzelf komen en zo niet/te weinig weeën krijg je een infuus met weeënopwekkers. Mochten ze je vliezen eerst breken, zou ik zeker vragen of je een uurtje mag wachten voor je infuus krijgt. Natuurlijke weeën bouwen zich soms iets geleidelijker op dan met een infuus, en infuus kan altijd nog!
Ik had vandaag 40w geweest! Toch wel raar dat ik mijn meisje al bijna 2 weken bij me heb! Had er eerlijk gezegd niet aan moeten denken deze 2 weken nog te moeten uit zitten... Babytjes kom nou gauw! Jullie mama's wachten al zo lang
Ja een CTG. Nu deze ochtend weer een stuk slijmprop verloren en nog steeds krampen die komen en gaan. Ja seksen is een optie, hoewel die posities niet goed meer lukken hahaha
Van de hele tijd willen / moeten seksen naar er nu niet meer aan moeten denken... pfff. Spannend! Hier komt de vk vanmiddag aan huis om te kijken of ik kan worden gestript. Vind dat heel spannend.
Ja ik hoop dat het lukt! En dat het bij jou mee valt! Het hoeft helemaal geen pijn te doen ntl als je geluk hebt Ik ben er iig erg blij mee!
L Dat was bij mij gisteren. Vreemd idee hѐ! Ik lees nog steeds zo nu en dan wel mee hoor, maar ik kom echt bijna niet toe aan andere dingen dan lekker met mijn meisje knuffelen. Morgen is de kraamzorg er voor het laatst. Vind het fijn als wevstraks met zijn drietjes zijn, maar ze is zo lief. We gaan haar ook wel heel erg missen!! Gister voor het eerst een stukje wezen wandelen met de kinderwagen. Dat was voor haar niet zo'n succes haha. Hele weg gehuild! en ik maar lachen. @Squarepants Het slapen gaat goed hoor. Ze ligt in de co sleeper. De eerste nacht thuis was een ramp. Darmkrampen en paniek en pijn. Ze sliep pas om half zes. De tweede nacht vier x even wakker geweest, weinig huilen maar gewoon voor een voeding enbdan doorslapen. Derde nacht heb ik haar twee x aangelegd maar werd zelf wakker en zag dat ze honger had aan haar mondje en tong. Ze heeft NIET gehuild en werden om half zeven allemaal terug wakker. Afgelopen nacht weer heel veel krampjes. Helemaal hysterisch en slaan.. Ook tegen haar hoofdje. Zo zielig. Niks hielp om 03:15 sliep ze, daarna gelukkig rustig maar was wel even heel intens. Dat doet echt zeer, bij mijn vriend stroomden de tranen over zijn wangen. Nu is ze al de hele dag lekker chill, vanmorgen lekker in de tummy tub geweest We blijven, ondanks de zielige momenten, heel erg genieten. Ik hoop dat jullie dit ook heel snel kunnen doen! <3
Fijn om te horen! En zielig is dat idd, die darmpijntjes van baby's kan me voorstellen dat je je kleintje echt niet zo wil zien!!
Zielig he als ze zo aan het knokken zijn! Ik hou mijn meisje dan gewoon lekker bij me. Dat werkt hier het beste. Lekker bij mij op de borst. Maar ik kan zo ook gewoon slapen en niet iedereen durft dat ik ga dan gewoon in het midden van ons bed liggen en het voedingskussen gebarricadeerd om mij heen. Succes met het afscheid van je kraamhulp. Ik heb echt gehuild als een baby En lekker genieten verder!!!
zo ik heb weer heel wat gemist doordat ik geen meldingen kreeg. sorry dames, ben even te moe om op iedereen te reageren. maar ik ben er nog en lees nog mee
@Lill heel irritant he dat je dan geen meldingen krijgt. Heb het ook regelmatig. @Bacio ben ook benieuwd.
Helaas... Poging tot strippen is mislukt. Ik had 1 vingertop ontsluiting, maar het was zo pijnlijk dat ze is gestopt... Donderdag een nieuwe poging.
Nou ik ben al 12 uur in de 'latente fase'! Pfffff! Nu gaat het wel, maar de eerste 7 uur was alleen maar pijn, huilen en overgeven. Heb rugweeen, maar weet nu eindelijk hoe ik ze moet opvangen en is het wel te doen. Weeen wisselen afgelopen 12 uur tussen de 3 en 12 minuten.. kan nog lang gaan duren is me gewaarschuwd Als het niet die verschrikkelijke rugpijn was, was het veel beter t4 doen geweest!