Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Och niet leuk! De natuur laat zich niet dwingen! Hoe gaat het met je gemoedstoestand? Ik vraag het omdat ik zelf niet bepaald happy loop omdat ik overtijd ben en nog geen baby heb.

2. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Wat een baaldagje zeg! Al wakker van 4u en dan al huilend in de babykamer gaan zitten omdat ik een baby wil.
    Ik weet maar al te goed dat ik ‘blij’ mag zijn dat ik overtijd mag gaan want veel koppels zouden miljoenen geven om overtijd te gaan (niet zwanger geraken, miskramen) maar toch voel ik me niet gelukkig!
    Ik snauw mijn man af, ben boos, ... ik ben gewoon op en doodmoe!
    Waarom laat dit 2de kindje zo op zich wachten?
    Morgen weer aan de monitor en dan vraag ik een datum voor in te leiden...
    Ons babyfeest is binnen 2 weken en we hebben nog niet eens een baby... :cry:
    ik kan voorlopig alleen maar huilen

En dan nog maar te zwijgen van alle telefoons en berichten die ik krijg... gisteren heeft mijn mama de volle laag gekregen en ik voel mij super schuldig dat ik dat heb gedaan, terwijl ze het goed bedoelt!!

Hoe gaat het met jullie allemaal? Vooral degene die overtijd zijn

3. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Ik snap je helemaal hoor!! Ik werd ook echt huilend wakker van teleurstelling.. en ik voelde me echt agressief van alle berichtjes "is de baby er al?" Wat mij hielp is er even goed om huilen en van balen en me toen gaan richten op ingeleid worden.. op een gegeven moment voelde dat ook wel okee. Maar succes, want overtijd zijn vond ik echt mega mega rot.

4. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Mijn humeur was van het weekend ver te zoeken... laatste dagen gaat het wel. Wel emotioneel.

5. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Kan dat best geloven! Ben jij bij jouw 1ste kindje ook over tijd gegaan? Wanneer wordt je ingeleid mocht dat nodig zijn?

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Pffff.. klinkt heftig. Veel sterkte

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Balen dat jullie allemaal zo veel last hebben van dat overtijd lopen dames :(
    Ik snap wel dat jullie kriegel worden van de appjes. Dat heb ik ook wel.
    Je hoort vanzelf wanneer de baby er is, denk ik dan.

Wou dat ik iets kon zeggen om t beter te maken voor jullie :(

8. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hee meiden,
    hoe is het nu gevorderd bij jullie?

@Squarepants rugweeen ken ik van mijn eerste bevalling. Erg zwaar en pijnlijk. Ik heb vandaag geleerd hoe je die kan opvangen bij de fysio. 4 jaar geleden werd er gezegd dat je die maar over je heen moet laten komen omdat je ze niet kan opvangen. Pittig hoor! Heb je de mogelijkheid om in bad te gaan zitten?

Ik Hoop dat we allemaal snel onze kindje vast mogen houden!

Squarepants vindt dit leuk.
  9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Achhh dames ik leef met jullie mee! Ik weet van mijn andere kids maar al te goed hoe vreselijk dat over tijd gaan is!! En dan ook nog met al dat voorwerk erbij bij jullie! Dat is helemaal dood vermoeiend! Sterkte met wachten nog even...

10. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Bij mijn eerste ben ik ingeleid bij 38+5. Medische redenen. Helaas is dochter overleden.
    Zoon kwam bij 40+5 nadat mijn vliezen waren gebroken.
    Vandaag moet ik vk weer bellen. Gelukkig werkt lieg thuis zodat hij mij bij kan staan. Als deze poging niet lukt wil ik idd inleiden bespreken.

Hoe gaat het met jou en alle andere dames?

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wauw, wat verschrikkelijk van je dochter.... op dat termijn... :(

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Pfff heftig zeg @Bacio :(
    Moet je alleen bellen, of evt ook langsgaan?

Hier gaat t nog steeds wel prima. Ben erg moe vandaag ondanks dat ik goed heb geslapen. Maar als dat alles is..

Gister inwendig onderzoek gehad, gebeurd al wel wat daarbeneden maar nog niet noemenswaardig.
    Hoefde niet te verwachten dat ie snel zou komen in elk geval, maar ze kon het mis hebben.
    Zaterdag moet ik terugkomen. Zien hoe het er dan voor staat :)

13. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Pff wat erg van je dochter!

Jah hier nog steeds krampen maar niet erg genoeg om naar materniteit te gaan om te bevallen.
    Om 11u moet ik terug naar ziekenhuis voor monitor. Ga nog eens vragen voor inwendig onderzoek en eventueel nog eens een handje te helpen door te toucheren. Ben benieuwd of ik daadwerkelijk die slijmprop kwijt ben en hoeveel ontsluiting ik al heb.
    De vroedvrouw die aan huis komt zegt dat het normaal niet lang meer mag duren eens je die prop kwijt bent dus ja ik wacht nog steeds af.

14. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Verschrikkelijk van je dochtertje

15. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier sinds vanmorgen bloedverlies. Ik denk niet dat het nu nog lang op zich laat wachten. Vanmiddag afspraak bij de vk. Voor nu even rusten en zometeen lekker aardbeien eten op brood

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Oh het begint ineens bij iedereen te rommelen :) spannend hoor dames. Benieuwd wanneer de kleintjes zich aandienen

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ja ik ben ook zo benieuwd!!!

18. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Ons prutske houdt dus echt de zot met ons!

Net terug van ziekenhuis! Alles was prima! Opnieuw inwendig onderzoek gehad en gestript. Ik zit nu op een ruime 3 - 4 cm ontsluiting, volledig verweekt en baby zit echt klaar...
    Ik moet maandag terug aan monitor tenzij ik bevallen ben. Zoniet dinsdag inleiding.
    De vroedvrouw is er bijna zeker van dat het niet zal nodig zijn en ik dus tegen maandag wel zal bevallen zijn.
    We wachten verder af maar God wat een sloeber is dat hier!

Bacio en Leed vinden dit leuk.
  19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Hopelijk beval je gewoon de komende dagen :D

Nath1986 vindt dit leuk.
  20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ohhh dat klinkt wel heel gunstig! Ik zeg laat die vliezen maar knallen!! ;)

Ohhh als ik zo al die verhalen van jullie hier lees, verlang ik er ook wel weer naar terug hoor. Ergens is die spanning van bevallen toch wel heel bijzonder. En dan je kindje mogen ontmoeten helemaal!!!

Deel Deze Pagina