Thanks Ja, nu is alles ook wel weer oke. Zo stom dat je je dan zo hopeloos kunt voelen even. Das balen zeg. Hoop je op antwoorden en komen er meer vragen. Ik vind het knap dat je er zo relaxt onder bent. Alle respect. Hopelijk word er over 3 weken meer duidelijk. Lang is dat eigenlijk nog
De natuur laat zich niet altijd begrijpen. Het vruchtje lijkt in orde het vruchtzakje vinden ze verdacht. En als het vruchtzakje inderdaad niet in orde is dan maakt het niet zoveel uit of het vruchtje nu wel of niet goed is, dan wordt het toch afgestoten. En geen enkele arts kan daar wat aan doen. Dus we wachten af
Ik ben iig wel helemaal onder behandeling van de gyn nu, daar ben ik wel blij mee. Alleen de 20wk echo moet academisch de rest in het ziekenhuis naar onze keuze, waar onze andere 2 ook geboren zijn. Erg vertrouwd daar. Had al bijna zin in mijn keizersnede vandaag haag zag het al Helemaal zitten, ben er intussen wel erg thuis.
Verdacht is zo'n ruim begrip. Hopelijk is het gewoon in orde en heb je over een paar maanden een gezond kindje in je armen Iets totaal anders, maar bij een vriendin van mij zagen ze ook iets 'verdachts' wel al verderop in de zwangerschap. Die heeft nog bij 3 verschillende ziekenhuizen echo's moeten laten maken voor ze erachter kwamen dat het 'maar' een rechtsdraaiende aorta was. Kennelijk word je met 2 aorta's gemaakt en sterft normaal de rechter af en blijft de linker over, bij haar kleintje was dat net ff anders. Maar kan ie prima mee leven verder. Misschien blijkt het bij jullie ook iets onschuldigs te zijn ik duim voor jullie
Ja ik hoop t ook! Ik voelde me vandaag trouwens plots prima.. helemaal niet beroerd en opeens veel meer energie. Fijn, maar ik vond t ook weer eng! Lastig hoor dit zwanger zijn!
Jemig wat ben jij een koele kikker!! Knap hoor!! Duimen dat het goed blijft gaan!! Dan kan je lekker fijn je keizersnede ondergaan over 7 maanden!!
Wat fijn!!! Ohhh ik zou er bijna een moord voor doen!! Geniet geniet geniet als je je goed voelt! Morgen kan het weer anders zijn... Hier werken de meds niet... Maandag leek het iets beter te gaan, maar ben daarna weer elke dag kotsmisselijk. Ik ben het nu al zat! Iemand ervaring met emesafene die weet of je er ook 2 per dag mag? Staat wel zoiets in de bijsluiter... Wordt er alleen wel nog vermoeider van lijkt het. Of het komt gewoon door de zw.schap natuurlijk.. Vanmorgen ging ik bijna van mijn stokje dus ik heb mijn collega's maar ingelicht, ik moet echt soms pauze houden tijdens mijn werkzaamheden anders trek ik het gewoon niet.
Een kindje verloren op 24wk en na weken van onderzoeken. Dat maakt dat je leert heel nuchter en objectief te blijven en niet eerder te panieken dan nodig. Ik overweeg toch ook weer emesafene te nemen. Na de vorige keer zwoer ik het nooit meer te doen en nu denk ik 'hoe erg kan het zijn' wat zijn we toch vergeetachtig als het om nare dingen gaat he ..... en hoe een keizersnede voelt is daar een van denk ik Haha dan piep ik wel anders
Balen @WelcomeWondertje maar inderdaad je hebt er geen invloed op dus helaas afwachten. Ik duim in ieder geval hard mee voor goed nieuws!!! @Lill lekker laten gaan die tranen.. lucht vast op uiteindelijk @Squarepants dubbel gevoel hè? Het liefst ben je niet meer misselijk, maar toch ook weer wel! @BeebieBeeb balen dat de medicijnen niet werken, maar wel fijn dat je collega’s op de hoogte zijn, kunnen ze goed voor je zorgen!!
@beebj haha heerlijk die reactie van je schoonvader.. had hij überhaupt wel door wat voor “stokje” het was? Of was het een beetje zoals m’n zoontje die de nagelvijl voor afstandsbediening aan zag omdat het even langwerpig is ? @Lill zeker wel even schakelen dat de vader zich er toch mee wil bemoeien, maar misschien ook wel fijn dat je het toch samen kan doen..
Het blijft een vaag verhaal @WelcomeWondertje , ik zou zelf dan ook geen genoegen nemen met 3 weken wachten. M’n gyn zou dat niet eens doen vermoed ik. Maar hey. Het gaat er om dat jíj gerust bent, dat is wat telt! En dat vind ik bijzonder knap van je. Emasafene heb ik echt geen ervaring mee @BeebieBeeb .. Postafene online bestellen anders? Ik zweer er echt bij! Hahaha weet het ook niet @MonaL . M’n schoonma zei toen wel dat ie dat bij hun eigen kids ook had gezien. De leeftijd zeker
@beebj 'geen genoegen nemen met 3 weken' ??? Het kindje gaat dit echt zelf moeten doen, geen enkele echo veranderd daar wat aan. Wij zijn erg mondig en krijgen altijd in het ziekenhuis gedaan wat we willen, maar soms moet je accepteren dat je geen invloed hebt. Jezelf gek maken met allerlei echo's heeft geen zin. We kennen de trajecten en dit geeft meer rust; afwachten. Stressen heeft een averechts effect. Het is algemeen bekend dat de eerste weken kwetsbaar zijn en dat je ze moet uitzitten. Ik geloof echt dat het mini vruchtje nu beter weet wat hij/zij nu wel of niet moet doen dan welke Gyn of VK dan ook.
Emesafene schijnt hetzelfde te zijn als Postafene Alleen zit er bij Emesafene Vitamine B6 bij. Maar het werkende bestandsdeel Meclozine zou hetzelfde zijn.
Ik snap wel wat @beebj zegt.. ik zou zelf ook niet 3 weken kunnen wachten voordat ik weer zou kunnen zien hoe het daarbinnen er uit ziet. Je hebt gelijk, de uitkomst verander je er niet mee! Bij mij heeft het na mn miskraam wel geholpen dat ik vaker echo's mocht, maar iedereen moet ntl doen wat voor haarzelf beter voelt! Onze zorgen helpen jou ntl ook niet je beter te voelen!
Ja @WelcomeWondertje , 3 weken wachten op de volgende echo terwijl het best onzeker is. Heeft niks met gek maken te maken. Maar zoals ik eerder al zei; jij bent oke hiermee en dát is wat telt Verschil tussen emasefene en postafene heb ik geen idee van. Weet wel dát er verschil is, want postafene werkt echt goed bij mij.
Heb een hele zwangerschap garderobe @Squarepants Maar dit is onze tweede kindje he! Dus heb altijd alles bewaard. Bij dochter droeg ik tot 16weken mn eigen kleding nog gewoon. Merk wel dat het bij een tweede veeeel sneller groeit.