Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

#801 beebj, 5 nov 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2017
    Wij eten ook rond 18u. Ik ben een enorm fruit monster @BeebieBeeb , dus dat vooral savonds. Maar ook gerust een chippie of iets:oops: Bij mij gaat vochtig fruit het beste, zoals bv mandarijnen, druiven, peren enz. Of iets van een rozijnenbol of gewoon wit bolletje. Eierkoek. Ik kan ook niet na mn avondeten niks meer eten tot de volgende dag hoor. Ook niet als ik niet zwanger ben. Zal vast niet heel gezond zijn, maar ach.. Zeker na het sporten áltijd honger.

En groene thee? Ik drink dat sowieso altijd liever dan gewone / zwarte thee, maar nu moet ik écht niet aan thee denken. Op groene thee soorten na dus! Maar ik ben ook iemand van de verse theetjes ipv zakjes.

Heb net even snel een fotootje gemaakt, niet echt heel duidelijk geloof ik. Maargoed:rolleyes:

En waarom blijft ie die verdomde foto’s toch draaien:mad:

Bijgevoegde bestanden:

Lill vindt dit leuk.
  2. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ja raar he dat thee to much is, ik drink dus heet water

3. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Weet 1 van jullie toevallig of tiramisu uit de supermarkt veilig is? Ik maak hem graag zelf, maar dan zit er rauwe ei in. Ik kan me niet voorstellen dat de pakken uit de supermarkt rauwe ei bevatten. Ligt er 1 in de koelkast hier..... en hij roept mijn naam....

4. beebj

beebj Niet meer actief

Gewoon lekker van eten @WelcomeWondertje , heb er vrijdag ook van op. Mate & alles komt goed;) Staat het er trouwens niet op of het er in zit?

5. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Niet of de eieren rauw zijn, staat er niet op. Heel irritant, maar als het rauwe eieren zouden zijn kan het eigenlijk nooit zolang houdbaar zijn :-/

6. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant

Bijgevoegde bestanden:

7. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik kom weer even om de hoek kijken.
    Omdat ik zo ongelofelijk misselijk en futloos ben kon ik het gewoon niet op opbrengen om mee te typen/lezen. Ook nog twee zieke katten, dus tijd en energie gaan veel naar hun.
    Ik ga proberen weer vaker mee te schrijven!

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Ja is ook 'gedoe' maar ja, beter dan spugen :( proberen kan altijd

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw

Pff das beroerd zeg :( wat hebben je katten?

1 van mijne heeft donderdag en vrijdag in opname bij de dierenarts gezeten. Ineens uitgedroogd, ondertemperatuur, diarree, niet meer eten. Mocht hem vrijdag ophalen en gister had ie een enorme terugval. Hele dag gedwangvoerd en met hem thuis gezeten. Gelukkig was ie vanmorgen weer opgeknapt.

Hoop dat die van jou minder 'ernstig' ziek waren, maar je zorgen maken vreet idd energie. Zeker als je zelf niet lekker bent.
    Welkom terug in elkgeval :)

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Iets anders dan, hebben jullie deze al eens gezien?

Misschien heb ik gewoon flauwe humor maar elke keer als ik dit zie/hoor rollen de tranen me over de wangen van het lachen

Secretangel en Squarepants vinden dit leuk.
  11. beebj

beebj Niet meer actief

Zo liet manlief van't weekend iets zien op fb (weet niet meer wat het exact was hoor), maar een meisje vroeg of je van een tweeling 18 maanden zwanger bent.. Dacht dat ik niet goed werd:roflmao::roflmao::roflmao:

Secretangel vindt dit leuk.
  12. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Wellicht totaal overbodig, maar kijk uit met de kattenbak he dames

13. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben volgens mij echt een super slechte moeder:oops: Nu hebben we enkel maar meer twee grote konijnen los in de achtertuin lopen, maar bij dochter hadden we twee katten en ben die kattenbak altijd blijven doen. Deed dat toch met een schepje ipv met mn handen;)

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Mijn moeder staat erop ze elke.dag te doen. Dus ik raak ze idd niet meer aan. Daarvoor deed ik t met handschoenen

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Absoluut xD duurt dubbel zo lang

beebj vindt dit leuk.
  16. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Nog altijd blij dat ik geen olifant bent! 2 jaar volgens mij :eek:. Maar ook al als ik denk aan voorgaande generaties. Oma van mijn man 14 kinderen gebaard. :confused::confused::confused:

17. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Leukkkk en spannend he! Ik ga bij de Nipt het geslacht vragen. Denk dat ik de nipt en combinatie test doe. Gezien onze voorgeschiedenis denk ik dat ik dat wel voor elkaar krijg. Ik ben zooooo nieuwsgierig !!!

18. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Haha grappig!!

19. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Primperan verkochten ze niet zinder recept bij de kruidvat @Leed waar kocht jij het dan?

20. beebj

beebj Niet meer actief

Deel Deze Pagina