Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik denk dat je iemand anders bedoel want ik heb geen tabletjes.

2. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Oh dat verklaard, ned heeft strengere richtlijnen

3. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Was even in de war ;)

Leed vindt dit leuk.
  4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier net boodschappen gedaan en helemaal niet goed geworden!
    Trillen, flink zweten, slap gevoel en draaierig... ik moest echt even op een bankje gaan zitten. Ik had een hele natte rug en nat voorhoofd. Ze zullen wel gedacht hebben in de winkel...
    En ik had vanmorgen een bak yoghurt, 2 beschuitjes en 2 crackers met hagelslag op, dus ook niet heel weinig gegeten ofzo.
    Geen idee hoe, maar heb de boodschappen gauw afgerekend en ben met de auto naar huis gegaan..
    Oh wat voel ik me slecht :( en ik vond het maar een eng gevoel.

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Die ging aan 1 stuk door ofzo? :eek:

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Ik had 2 weken terug precies hetzelfde. Heb 4 dagen plat op de bank gelegen met de griep. Zelfs naar de wc lopen was me te veel. Misschien ook griep?
    Of lage/hoge bloeddruk?

7. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Oh Neen das niet leuk! Dat vind ik zo hatelijk aan je niet goed voelen en naar de winkel moeten gaan.. heb het ook al gehad.. hou je maar wat rustig nu

8. beebj

beebj Niet meer actief

En tis trouwens siroop, geen tabletjes @WelcomeWondertje :) Klopt, grote haat aan Nederlandse medici hierzo:roflmao: Vandaar dat ik naar België rijd!

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Heb eens op internet gekeken maar het lijkt verdacht veel op een lage bloedsuiker.. wel apart want ik heb tóch niet echt suikervrij ontbeten ofzo..
    Hopelijk heeft het niks te maken met zwangerschapsdiabetes..

Was ook nog bij de apotheek geweest om te vragen of ik ook 2 tabletjes emesafene mag per dag ipv 1, omdat het nu gewoon echt niet werkt. En dat mocht.. alleen ik durf niet zo goed! Bang dat ik dan écht doodmoe wordt en durf dan denk ik ook niet in mijn auto te stappen. (Wat nu officieel ook al niet mag :oops:)

Ohja heb wel iets gevonden wat me smaakt en makkelijk weg te krijgen is.. opkikkertje bouillon. Gewoon saaie bouillon zeg maar. Lekker zout :)

10. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Nou ik heb vanmorgen mn eerste overgeefsessie gehad! Op mn werk,maar gelukkig kon ik de wc nog halen. Maar ben nog steeds slap en trillerig.. respect voor alle vrouwen hier die zo veel overgeven!! o_O :D

11. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    En ja ik wilde net ook zeggen: iedereen denkt altijd aan "gezond" eten, maar vergeet daarbij zeker je zout, suiker en vetten niet!! Heb je echt nodig!

12. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Gewoon je hele vruchtbare leven zwanger zijn .... ik passss

13. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Als ze het niet zonder recept verkopen dan neem ik het ook niet zonder. Ik vertrouw (grotendeels) wel op het systeem. Als het goed voor me is krijg ik het wel met recept. Ik zal de HA vragen als het aanhoudt. Voel me nu wel wat beter. Blijkt rond week 8/9 dat HCG wat daalt en van week 10-15 weer toeneemt. We zullen zien

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Nou idd

15. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Oh Neen dat meen je niet? En ik die dacht dat week 9/10 het ergste waren... als dat maar goed komt hier

16. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Even een vraagje voor degene die al meerdere kindjes hebben... stel nu dat ik opnieuw een meisje zou krijgen, wat doen jullie met de kleertjes als ze van een ander seizoen zijn? Dochter is van november en baby 2 zal juni zijn.. redelijk verschil qua maanden en seizoenen dus..

17. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Je lichaam went er ook aan he, dus mogelijk merk je het niet. Maar gaat straks wel weer iets omhoog, ik kijk er ook niet naar uit...

18. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Rokje met mallot is winter rokje zonder is zomer. Shirtje met romper korte mouwen zomer rompertje met lange mouwen eronder of vestje erover en het is winter. Zo kom je een heel end

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier ook een zomer en een winter kindje. Maarrrr de tweede kan bijna alles aan van de eerste! Terwijl het beide flinke baby's waren dus niet 1 mini en 1 maxi ofzo :) Je weet dus maar nooit! Mijn meiden pasten bijvoorbeeld een shirt met lange mouwen nog wel, maar droegen het dan niet meer omdat het hoogzomer was bijvoorbeeld.

En inderdaad zoals gezegd werd.. met/zonder legging of maillot en met/zonder vestje of romper met lange mouwen kom je ook een heel eind!

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nou ik weet niet maar..... Ik wen echt nooooooooit aan die verdomde misselijkheid hoor! ;)

Het enige dat ik mezelf voor kan houden is dat, zodra de baby eruit is, de misselijkheid gelijk ophoudt en je het ook heel gauw écht vergeet hoe verschrikkelijk het was. (Anders weet ik niet of ik nog voor een 3e was gegaan...:oops:)

Dus meiden die het voor het eerst meemaken... het komt echt goed maar het is nu even helemaal k..u..t.. :D

Deel Deze Pagina