Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Wat verdrietig :( Veel sterkte!

2. MonaL

MonaL Lid

4 okt 2017
    9
    5
    3
    Vrouw
    Aaah nee wat een verschrikkelijk nieuws :( Wat moet dit ontzettend rot voor jullie zijn.. heel veel sterkte

3. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Bij mij duurde t trouwens ook lang voordat ik zwanger was, toen miskraam en de maand er na meteen weer zwanger! De verloskundige vertelde dat een miskraam je hormonen kan resetten.. hopelijk gaat t voor jou ook zo.

4. Vonkje

Vonkje Lid

22 feb 2017
    15
    4
    3
    NULL
    NULL
    Wat erg voor jullie! Heel veel sterkte!

5. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Dankjewel lieverds. Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe met over 7-8 maanden een wolk van een baby. Dankjewel voor jullie medeleven

6. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Oh Neen! Veel sterkte! Wil je geen hoop geven maar zeker dat het voorbij is? Ik heb nog verhalen gehoord van zwangerschappen met bloedverlies.. zou het toch eens laten controleren via bloed of echo..

7. Nog anoniem

Ik heb geen hoop meer zowiezo, het bloedverlies wordt steeds meer. maar als ik vragen heb of onzekerheid mag ik zowiezo de verloskundige bellen. Over 2 weken moet ik nog een test doen om te kijken of hij negatief is en dan de verloskundige bellen met de uitslag. Als ik echt veel blied verlies moet ik ook de verloskundige bellen. Maar ik kan ook goed relativeren. Ik weet nu in ieder geval dat ik zwanger kan worden. En de volgende keer gaat het gewoon wel goed.

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hè getsie @Nog anoniem !! Wat k*t!!! Eerst die onzekerheid en dan die verdomde teleurstelling!! Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat je hierna verschrikkelijk vruchtbaar bent en dat je dus gelijk weer zwanger wordt! Dat is denk ik het beste medicijn... maar voor nu eerst heel veel sterkte toegewenst!!

9. Nog anoniem

Dankjewel lieverd

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik ben zojuist mijn etentje doorgekomen.. mijn moeder bood mij een glas wijn aan en ik heb heel nonchalant geantwoord dat ik hoofdpijn had en echt geen wijn hoefde. Mijn schoonzusje zei daarop hè jij ook al? Ik heb ook al zo'n hoofdpijn, dus de aandacht was gauw van me af haha

Totdat we zaten te dollen dat ik echt volgevreten was en er niks meer bij kon. :roflmao: Mijn dochter zei jaaa mama je hebt een dikke buik (en bedankt haha) waarop mijn moeder inhaakt; ja lijkt wel of mama een baby in haar buik heeft! :eek::eek::eek:

Uhhhhmmm dusss :) dus ik maar een beetje lachen maar zij vonden het allemaal echt grappig en ze gingen maar door. Ohhh willen jullie nog een broertje of zusje????
    Totdat ik zei en nu stoppen straks gaan mijn kinderen dat overal rond bazuinen omdat oma dat verzint en toen zei ze wel sorry je hebt gelijk..
    Ohhhhh ze moest eens weten!! Ik moest echt moeite doen serieus te blijven en niet keihard in lachen uit te barsten hehe

Ik denk wel dat ze het echt niet doorheeft en dat dit toeval was. Mijn moeder heeft altijd al geroepen dat er hier een 3e zou komen.. maar ik ben wel benieuwd of het echt toeval was maar dat zullen we dit weekend horen als ik het ga vertellen!

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ach balen zeg dat je niet je normale werk kan doen! Wat houdt dat precies in, logistieke? En ben je verbannen tot deze functie de komende maanden of gebeurd dit maar af en toe?

12. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Gelukkig gebeurt dit maar zelden! Op de andere campussen (wij zitten op 3) kan ik gewoon mijn werk doen, behalve de behandelzaal maar daar kan ik andere taken doen.. En logistieke wil zeggen patiënten van de ene plaats naar de andere vervoeren...

13. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Haha, moeders voelen dat toch aan he? ;)

Ik heb vandaag opeens geen moeheid en geen misselijkheid.. vind t toch eng!!

14. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL

Vind grappig dat jij dat kan verzwijgen! Ik normaal ook maar heb het toch al verteld aan mijn mama, echo of niet ;) ben benieuwd naar haar reactie dit weekend!

15. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Wees blij dat je niet misselijk bent! Bij mij is dat met vlagen en net vandaag is er zo een :confused: en ik moet sebiet beginnen werken tot half 7.. zo een voorgevoel dat het opnieuw een meisje wordt! Mijn dochter duwde ook zo op mijn maag waardoor ik maagzuur had..

Squarepants vindt dit leuk.
  16. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hoi (toekomstige) mama's!
    Ik ben rond 11 juni uitgeteld, hoort dat er nog bij? ;)

Ik ben 29 jaar, heb al een dochter van 2,5 jaar en nu in ronde 7 zwanger van ons 2de kindje.

Ik ben vanaf 27 september positief aan 't testen. Afgelopen zondag gaf CB 1-2 aan. En afgelopen dinsdag bloed laten trekken, Hcg 616, was prima zei de HA.

Mijn eerste echo staat 17 oktober gepland, dan zou ik een 6-tal weken zijn. Ik hoop dat er dan al een hartje zichtbaar gaat zijn!

17. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Fijn dat je dan al mag! Ik mag 18 oktober dus dat wordt spannend :)

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Gefeliciteerd Rainbow!! Ik mag pas de 24e! Zou ook wel eerder willen!! (Maar verder klaag ik niet hoor :D)

Verder weinig nieuws hier. Keek vanmorgen op mijn clear blue test....uitslag weg! Hmmm dat is jammer! Wist niet meer dat het al zo snel verdwijnt!

19. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL

Welkom!

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    En de hele dag goed gegaan? Ik hoop het toch voor je ;)

Deel Deze Pagina