Haha @BeebieBeeb & @WelcomeWondertje dus jullie bevallen allebei waarschijnlijk eind mei al dan? Wel fijn dat het jullie beide rust geeft. Ik heb vanmorgen wel het hartje van de baby mogen horen <3 de VK voelde even of mn baarmoeder al iets achter mn schaambot weg was. En dat was het geval. Een klein stukje. Ze zei er meteen bij dat ik niet in paniek moest raken als t niet zou lukken en na een minuut mn eigen nogal aanwezige hartslag te hebben gehoord piepte daar het geluid van de kleine tussendoor. Meteen een grote glimlach op mn gezicht. Ik kijk nu nog meer uit naar de echo volgende week. Mijn moeder gaat dan mee. Verder waren mn bloeddruk en ijzergehalte allemaal heel netjes. Geen enge ziektes, geen gekke dingen. Helemaal goedgekeurd
Zo! Dag nuttig besteed: Partnerschapregistratie Huisarts bezocht en antibiotica gekregen Bloed laten prikken voor NIPT En er nu weer klaar mee voor vandaag. Hahaha
Jeee bij mij was t ook goed! En officieel 2 dagen vooruit gezet waardoor ik nu plots die magische niet echt bestaande 12 weken grens heb gehaald! Heel fijn!
Wie weet ben ik vandaag wel 12weken Haha, nee, hou nog maar even 10+6 aan voorlopig! Maandagavond leek het trouwens wel alsof ik voor het eerst de baby voelde! 10+4 weken. Bizar vroeg, volgens mij kán het niet eens, maar ik meende echt wat gevoeld te hebben. Misschien niet de baby zelf, maar wel een soort golf ofzo. Misschien het vruchtwater wat klotst door de baby’s bewegingen? Zo is het het duidelijkst omschreven in ieder geval Daarna niks meer gevoeld, dus vind ‘t wel bizar
Ik heb echt geen idee of dat al kan ik weet dat mijn baarmoeder nog voor t overgrote deel achter mn schaambot ligt. Doen we nog een rondje buik showen?
Weet niet of het heel duidelijk is, is trouwens de 1ste buikfoto Vanmorgen wel weer eens gal moeten spugen, te lang gewacht met ontbijten volgens mij.. de misselijkheid is er wel nog maar toch al minder..
Fijn dat het minder wordt! Blijven eten he, dat is de enige manier Ik heb sinds gisteren verhoogde dosis medicijnen voorgeschreven gekregen. Heb nu de zetpillen emesafene ipv gewone pillen en mag er nu 2 per dag. Ik hoop dat het beter gaat.. Ik ga zo bloed prikken voor de nipt. Hebben we dat ook maar weer gehad
Hier was blijven eten juist níet goed @BeebieBeeb , maar merk wel dat het al stukken beter gaat inmiddels. Volhouden meiden Zal vandaag ook nog ff fotootje plaatsen!
Ik begin aardig te twijfelen of het toch niet écht de baby is die ik voel Zit nu na ‘t sporten opt gemakje op de bank en voel continue van die plopjes, herken het echt van bij mn dochter toen. Alleen was ik toen 18weken. Aan de andere kant, als ik wel nu 12weken blijk te zijn scheelt het “maar” 6weken. Hoor wel vaker dat je een 2e eerder kunt voelen omdat je weet hoe het voelt en het dus eerder herkent als het ware.
Hier nog steeds kotsen dus meer pillen helpen nog steeds niet. Wel net lekker langs de friettent geweest lekker een frietje op mijn lege maag haha! Voel me nu nog steeds niet top maarja.. Vanmiddag bloed wezen prikken voor de nipt en standaard 12 weken bloedonderzoek. Jemig mijn arm doet pijn, het duurde echt lang voor ze alle buisjes vol had Het zal morgen wel stijf zijn.
Wat leuk! Ik moet eigenlijk eerlijk zijn en ik heb ook al zo eens een plopje gevoeld maar mss zijn het de darmen dacht ik dan...