Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw
    Ik heb geen idee. Wel leuk als jullie de baby nu al voelen dames. Ik lees vaak dat het 'plopjes' zijn. Haha. Dat klinkt zo grappig. Zal nog wel ff duren voor ik (door heb dat ik) de kleine voel

2. beebj

beebj Niet meer actief

Tijdens dat ik dat berichtje daarnet typte, was het echt continue. Daarna weer niet meer. Denk dat ‘t echt niet lang meer gaat duren❤️❤️

3. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Mn zus zei dat ze het ook kon voelen met 12 weken.. vind t wel een gek idee omdat de hele baby nog maar 4-5 cm is! Hoe mini moeten die beentjes dan zijn :roflmao::roflmao::roflmao:

4. beebj

beebj Niet meer actief

Misschien dat ik het daarom ook enkel voelde daarnet; juist omdat de baby nog zoveel ruimte heeft moet je net geluk hebben dat ie voorbij zwemt. Ofzoiets?:rolleyes::roflmao: 5,2cm zat onze baby afgelopen maandag aan.

5. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Kip van Kentucky
    Sausage MC Muffin van de mac
    Onion chips van prinkels
    Cheese balls
    Peperoni pizza van pizza hut
    Pasta rode saus
    Pasta pesto

....... volgens mij moet ik naar bed

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw

Weer eens wat anders dan schaapjes tellen xD hahahaha

Bacio vindt dit leuk.
  7. beebj

beebj Niet meer actief

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  8. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Goedemorgen dames!

Ik ben onderweg naar mijn werk en vraag me nu zo opeens af waar jullie werken/wat voor werk jullie doen?

Fijne dag allemaal!!!

9. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)

10. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben eigenlijk secretaresse @Bacio :) Alleen werk ik niet. Het enige wat ik doe is 3 ochtendjes per week van elks 2,5u poetsen (sssstt, in het zwart) bij mensen thuis. M’n dochter zit dan op de psz. Puur om even lekker van huis te zijn, heerlijk. Daarnaast hebben wij een eigen bedrijf, een rijschool. Dus m’n man zit alle dagen in de auto en als dochterlief smiddags slaapt, kruip ik voor de iMac. Ik doe de volledige boekhouding/administratie zelf vanuit huis.

11weken:D Dat betekent weer de utrogestan & progynova een stapje verder afbouwen:D:D Ga nu naar 1x daags 2tabletten van elks. Doe dat maar sochtends bij ‘t opstaan, en weer voor ‘n week.

11. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Het is KFC geworden ... :oops:

Squarepants vindt dit leuk.
  12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw
    Ik werk momenteel nog bij een reintegratiebedrijf en 1 dagdeel bij een lunchroom dat daar onderdeel van is. Ik heb toevallig pas geleden gesolliciteerd op een functie bij een dierenspeciaalzaak (heb een opleiding in de dieren) maar nog niks van gehoord verder. Solliciteren als je zwanger bent is sowieso tricky, maar goed zo vaak komt de mogelijkheid niet langs.

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw
    Het einde van de smurrie is in zicht!!

beebj vindt dit leuk.
  14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw
    Lekker hoor xD hahahah

15. beebj

beebj Niet meer actief

Jaaaa @Lill :D:D Kijk er al naar uit, haha!

Waar ik ook heel benieuwd naar ben, is naar de babytjes straks. Geen idee hoeveel jullie werken... Maar waar gaan de kindjes dan heen?

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw
    Ik werk niet zo heel veel. Alleen de ochtenden. Waarschijnlijk gaat deels mijn moeder oppassen, en deels kdv of gastouder. Is ook enigzins afhankelijk van of ik nog iets van die andere functie hoor en wat daar de uren zouden worden.

Gaan jullie eigenlijk nog iets van een zwangerschapscursus ofzo volgen? Of hebben jullie dat in het verleden gedaan en zo ja, heb je er wat aan gehad?

17. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Hoi,

Ik werk 4 dagen per week als psycholoog maar ga over 4 weken voor anderhalf jaar emigreren naar Australie.. :eek: weet niet of ik dat al had gezegd! Heb dan iig alle tijd voor het kindje want hoef niet perse te werken!

WelcomeWondertje en Bacio vinden dit leuk.
  18. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    En ik ben ook wel benieuwd naar de zwangerschapscursussen ja!

19. beebj

beebj Niet meer actief

Op 3 ochtenden van elks 2,5u ben ik gewoon thuis. Die 3 ochtenden zit m’n dochter op de psz. En in de schoolvakanties hebben we twee hele lieve oma’s hier int dorp wonen:D:D Dus de baby kan straks gewoon bij die twee oma’s terrecht:) M’n schoonma werkt zelfs niet (afgekeurd), dus is stiekem wel heeel makkelijk:oops::cool: Hier dus geen (dure) opvang nodig!

Bij m’n dochter wou ik dat wel heel graag, maar zat er niks in de buurt @Lill . Dichtstebij was een half uur rijden en daar had ik geen trek in:oops: Was toen iets van zwemmen geloof ik. Nu hoorde ik dat er yoga bestaat hierzo, maar heb daar eigenlijk geen behoefte (meer) aan. Heb bij m’n dochter wel oefen therapie gevolgd. Soort van fysio en daar heb ik toen wel veel aan gehad qua tips int huishouden enz. Hoe je t beste je stofzuiger kan gebruiken enz enz in combinatie van zere bekken. Maar goed, dat “moest” toen vanwege m’n bekken, dus is niet iets standaards wat ik nu weer zou gaan doen.

Oh wauw @Squarepants ! Zit er een bepaalde reden achter?

20. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Wow!

Waarom 1,5 jaar?

Deel Deze Pagina