Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.248
    6.908
    113
    Vrouw
    Ik woon gelijkvloers, maar ik wil er wel 1 hebben. Hoewel ik hem in de praktijk misschien ook niet heel veel gebruik.
    Maar goed, de kleine krijgt bij mijn moeder ook een kamer en dat is wel boven. Dus voor daar is het ook wel handig :)

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.248
    6.908
    113
    Vrouw
    Heel veel mensen in mijn omgeving hebben deze ook :)

3. beebj

beebj Niet meer actief

Dan lijken wij veel op elkaar @BeebieBeeb :D! Ik heb ook zo’n simpel ding zonder verschillende frequenties, camera of wat dan ook. Wel heb ik op dr kamer een los digitaal thermometertje staan:) Thuis staat hij wel altijd aan als ze in bed ligt, maar je hebt wel gelijk wat betreft het ook horen als hij niet aan zou staan. Vandaar ook dat ik voor de baby straks geen nieuwe/2e babyfoon koop. Als ze gaat logeren oma, neem ik de babyfoon niet eens mee, haha. En daar gaat het toch ook prima zonder babyfoon!

4. beebj

beebj Niet meer actief

Bij mij in m’n buik ist vandaag voort eerst regelmatig echt een soort van druk. ‘Voel’ die kleine echt geregeld❤️❤️

5. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Ik voel nog niks.. maar ik mag morgen eindelijk voor de nipt test en nekplooimeting via echo!! Kijk er al een week naar uit :)

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @beebj wat bijzonder dat je het nu al zo vaak voelt! Ik heb 1x gedacht hee wat een geplop, zou het de baby zijn?? Maar het was te ondefinieerbaar :)

Vandaag belde mijn verloskundige al met de uitslag van de nipt! Snel zeg!! Alles wad goed en normaal en totaal niks om ons zorgen over te maken. De volgende afspraak krijg ik de papieren mee, maar ik vertrouw erop dat het allemaal goed zit! Echt fijn om dat te horen te krijgen en ben best wel een beetje opgelucht!
    Geeft me weer een beetje extra moed om door te gaan met al die misselijkheid etc. :)

Squarepants, Lill en beebj vinden dit leuk.
  7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    L
    Leuk weer een echo, maar hopelijk is ook alles goed natuurlijk!! Succes morgen!

8. beebj

beebj Niet meer actief

Ja, echt absurd hè, zo vroeg:oops: Maar zo fijn!

Super van de nipt uitslag @BeebieBeeb !!

9. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Zoooo ik heb veel gemist! Is een beetje druk hier met gaan verhuizen, werk afronden, afscheid nemen van vrienden etc.. over 3 weken zijn we er vandoor :)

Wel fijn om al die leuke echo's te zien. En hopelijk zijn alle NIPT/vlokkentest/combinatietest (had iemand deze?) Er! Ik werd gisteren ook gebeld met goede NIPT uitslag, vond het echt een opluchting! Niet dat ik er echt mee bezig was maar toch fijn om te weten.

Oh en ik ben denk ik nog steeds een halve kilo afgevallen :( Ik blijf eten lastiger vinden dan normaal en eet ook echt minder. Vind t nu wel echt vervelend worden! En mn buik is ook dunner dan eerst.. zullen wel minder opgezette darmen zijn maar had ook graag een babybump gehad :D

10. beebj

beebj Niet meer actief

Ik doe de combinatie test @Squarepants . Bloed afname al gehad, dinsdag de echo + totale uitslag. Fijn dat bij jou de nipt goed was!

Vanochtend de baking soda test gedaan en als ik die mag geloven, krijgen wij ‘n jongetje:p Mits bubbelen onder bruisen valt.. Het deed iig niet niets zegmaar.

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.248
    6.908
    113
    Vrouw
    Baking soda test?? Vertel?

12. beebj

beebj Niet meer actief

13. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Spannend he!! Wij hebben 11 dec geslachtsecho geregeld. Ben dan 15w6d.. weten jullie dan een beetje wat je kansen zijn dat je het goed hoort? Heb ook wel vaker gehoord dat t met 20 weken toch echt ander geslacht bleek te zijn :rolleyes:

14. beebj

beebj Niet meer actief

Hier klopte het bij dochter bij 13 weken gewoon, dus ga er vanuit dat het bij bijna 16 weken dan zéker klopt. Ben benieuwd deze keer!

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.248
    6.908
    113
    Vrouw
    Hahahah wat grappig :)

@Squarepants ik heb hem de 19e. Ongeveer zelfde termijn. Volgens degene die het doet is het vanaf 15/16 weken betrouwbaar

Ik heb als t allemaal doorgaat mn kinderkamer gescoord :D

WelcomeWondertje en Squarepants vinden dit leuk.
  16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.248
    6.908
    113
    Vrouw
    Volgens de chinese geslachtskalender zou ik een jongen moeten krijgen.. zal mij benieuwen xD

17. beebj

beebj Niet meer actief

Nou, ik heb een positie badpak gescoord:D:D €15 bij Decathlon:p Wil toch graag m’n sport kunnen blijven uitoefenen en man, die begon zo te snijden en trekken op m’n schouders en in m’n liezen. Die stof rekt nauwelijks tot niet mee.

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.248
    6.908
    113
    Vrouw
    Decathlon is echt een handige winkel met die dingen. Koop daar ook wel eens rijbroeken :)
    Hoe ziet je badpak eruit?

19. beebj

beebj Niet meer actief

Jaa vind het zó zonde om aan positie dingen veel geld uit te geven. Met m’n kleding ook. Draag liever m’n eigen (langere) shirtjes die ik daarna weggooi en vervang, dan dat ik geld uitgeef aan positie kleding. Ze hadden er maar twee, maar vind dit prima voor dat even hoor:p

Bijgevoegde bestanden:

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.248
    6.908
    113
    Vrouw
    Oh dies leuk :)

En ik ben ook heel blij met mn bak aan positiekleding die ik mag gebruiken. Als ik er klaar mee ben gaat het terug :)
    Misschien als ik echt iets heeeeeel leuks zie dak dat nog zelf koop, maar denk t niet. Zolang ik mn eigen shirts nog aan pas doe ik dat ook gewoon. Mn vesten kruipen alleen zo op xD

Deel Deze Pagina