Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Doppler heb ik geen idee van, maar ik heb ‘n angelsound! Deze kan vanaf 14-16weken

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh bedoel je het zo! Ja ik zit en lig ook niet lekker nee. Kleding vind ik ook vaak niet lekker zitten en als het wel lekker zit, vind ik het er niet leuk genoeg uit zien haha
    In bed draai ik tig rondjes voor ik een goede houding heb zonder misselijk te worden. En dat is ook maar voor hooguit 10 minuten. Niet echt fijn voor die vent die naast me ligt. Elke keer zo'n meid naast je die ligt te wiebelen met dat voedingskussen om haar heen... ennnnn wèg deken :D:D

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @Lill ontplofte egel....Ik denk niet dat ze zo zeer doelde op het haar? Ja als onderdeel ván misschien? ;)

Scheren gewoon op gevoel joh! Even checken met spiegel maar dat lukt best hoor! Handig is het niet, maar wel te doen hoor..

Ik heb vandaag pas voor het eerst echt het hartje gehoord tijdens mijn controle! Wel weer bijzonder maar ze moest best zoeken dus weet niet of ik dat zelf zou kunnen hoor! Ben benieuwd of dat je lukt @Squarepants !

beebj vindt dit leuk.
  4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wat is een angelsound? Kan je daar geesten mee oproepen ofzo? :roflmao::roflmao:

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.252
    6.909
    113
    Vrouw
    Whahaha nee. Das een merk doppler toch? XD

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.252
    6.909
    113
    Vrouw
    Hier mag ik niet om lachen zeker.. hihi
    Ik lig gelukkig alleen in bed :) of gelukkig... soms is het wel eenzaam. Maar ik heb alle dekens voor mij alleen ^^ woehoe xD

7. beebj

beebj Niet meer actief

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.252
    6.909
    113
    Vrouw
    Tis wel een tof ding volgens mij :) maar zou het niet snel zelf kopen denk ik.

Blugh, nog meer mensen die moeite hebben met uit bed komen? Ik ben normaal echt een ochtendmens, maar momenteel wil ik wel hele dagen in bed liggen xD voel me een lui nijlpaard xD

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    *steekt hand op* ik móet er uit om mijn dochter naar school te brengen maar iedere ochtend rek ik het weer 5 minuten :D om dan vervolgens ons kapot te haasten :rolleyes:
    Ben daarna weer de bank opgedoken en lig daar nog steeds onder een kleedje. En mijn andere dochter met de iPad naast me...:oops:

Ik ben iets aan het opzoeken op de site van postnl. Maar wat een irritante rotsite!! Kan niet vinden waar ik een heel groot pakket kan afleveren. Kan niet eens het dichtstbijzijnde postkantoor opzoeken want die site doet raar op mijn telefoon :mad: en chatten met een medewerker duurt langer dan een kwartier dus dat heb ik opgegeven. En nu ben ik geïrriteerd :roflmao:

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.252
    6.909
    113
    Vrouw
    Oh das idd echt zo irritant!!
    Die site werkt echt naadje. En de app is al niet veel beter

11. beebj

beebj Niet meer actief

Ik lig ook nog in bed met m’n dochter naast me, ook met de iPad:oops:

Dat je niet weet waar ‘t postkantoor zit zeg:p haha. Hier zit ie in de Bruna.

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.252
    6.909
    113
    Vrouw
    Oke.. dus het hoort er wel bij :roflmao: voel ik me iets minder lui

13. beebj

beebj Niet meer actief

Straks baal ik weer als een stekker hoor, kom ik weer tijd te kort vandaag:|

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nou ik heb zojuist gestofzuigd beneden en de vaatwasmachine uitgeruimd! Mag ik een schouderklopje???? ;)
    Mijn doel voor vandaag is nog even een wasje doen en heeel misschien wat was opvouwen... maar dat is het ook echt hoor, vanmiddag nog even naar het werk het e.e.a. regelen en dan lekker mijn bedje in.

Postkantoren zijn hier overal verdwenen de afgelopen jaren. Dat heb je als je in een gehucht in het hoge noorden woont :)
    En ik vraag me af of je een heel groot pakket met hoog tarief zomaar overal kunt droppen of dat dat op een speciale locatie moet. Ik kan mij voorstellen dat Albert Heijn geen zin heeft in een pakket van 1.60 bij 1.00.....

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.252
    6.909
    113
    Vrouw
    *geeft schouderklop*

Ik mag tot 11u op de bank hangen, dan aankleden en boodschappen doen. Stofzuigen. En vanmiddag nog naar stal, uitmesten en een buitenritje maken met mn paard

16. beebj

beebj Niet meer actief

Ik woon in een gehucht int zuiden:roflmao::roflmao::roflmao:

17. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Net terug van de wellness en daarna nog iets gaan eten! Het was zooo leuk en gezellig!

Zelf ben ik wel benieuwd naar de nipt test, vooral geslacht! Duurt het lang vooraleer je die resultaten hebt? Ze spraken hier van 2-3 weken :eek:

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik doe even mijn 13 weken dansje vandaag!
    Officieel in het 2e trimester!!

Maar jemig wat duurt het lang.. Wie heeft die 9 maanden verzonnen? Zeker een man? Konden dat er niet gewoon 6 zijn? Dan kon ik al gaan aftellen nu :D

19. beebj

beebj Niet meer actief

hahaha, denk niet door een man, die van mij is zo ongeduldig als wat wat dit betreft:p Ik vind het wel meevallen qua duur:o:

Fijn dat de wellness zo goed is bevallen @Nath1986 !

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    I
    Ik had de uitslag na een week al! Wel hier in Nederland..

Deel Deze Pagina