Ik heb m’n gelijk gekregen hoor De baby is voor 30 mei! Ben nu dus (ineens) al 13weken en 6dagen 1week en 1dag naar voren gehaald. Combinatie test was prima! Kans van 1 op 10.000, dus dat komt wel goed. Over 5weken weer terug. En.... wij krijgen een zoon!❤️❤️ De gyn heeft net een nieuw apparaat, vandaar dat hij het al kon zien.
Gefeliciteerd met alle goede uitslagen meiden! En beebj wat gek dat je zó ver vooruit gezet bent! Zeker met ivf zouden ze toch precies moeten weten hoe ver je bent? Of hooguit een of twee dagen ernaast, maar een week??? Wel helemaal super! Kan niet snel genoeg gaan!!
Mijn berekening aan de hand van de IVF kwam op 30 mei @BeebieBeeb , maar de gyn kwam op 7 juni. De vorige echo zei hij dat het kindje ver voor lag & de nipt echo in NL liet datzelfde zien. En nu bleek dat nog steeds het geval te zijn. Heeft hij het opnieuw berekend en kwam dan toch ook aan 30 mei. Waarschijnlijk is het kindje int begin op z’n dooie gemakje gaan groeien & heeft ie dat de laatste 3 echo’s dik ingehaald. Hij wilde niet afgaan van 1 echo, vandaar deze echo afgewacht. En m’n gevoel zat er idd volkomen naast Manlief en dochter waren wel overtuigd van een jongen! Dit was ook de laatste kans om de familie naam voort te zetten, dus schoonpa is ook dol gelukkig. Tranen over z’n wangen Mijn gewicht & bloeddruk waren ook goed trouwens!
27 mei Shawarma - 29 jaar - 3e kindje - 3e echo 6 december 29 mei Bacio - 32 jaar - 3e kindje *7 december derde echo bij vk. *28 december GUO bij 18,5 week 30 mei Beebj - 24 jaar - 2e kindje - JONGEN * 06/12 6e echo, geslacht bepaling (extern zelf gepland) * 02/01 7e echo * 28/02 suikertest 31 mei Squarepants - 30 jaar - 1e kindje 4 juni Nath1986 - 31 jaar - 2de kindje - 3e echo 24 november 5 juni BeebieBeeb - 32 jaar - 3e kindje * 08/01 20 weken echo 6 juni Lill - 29 jaar - 1e kindje * 19/12 - geslachtsbepaling (pret)echo * 15/01 - 20 weken echo 7 juni MonaL - 30 jaar - 2e kindje (1e zw.schap) 11 juni Leed - 31 jaar - 2e kindje - 2e echo .... Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - 2e echo .... 12 juni Vonkje - 27 jaar - 1e kindje - 2e echo .... 15 juni Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje
Helaas @Lill , op de foto’s is het geslacht niet te zien. Dat is de navelstreng Anders zou dat piemeltje wel al heeeel groot zijn
Whahahahaahahahhahahaah omg. Ik lach mezelf echt zo hard uit nu. maar geef toe, tis net een piemeltje
Heerlijke strand en boswandelingen, de natuur in heerlijk! Of lekker terrasje pakken, ook heel leuk! Wij zitten op het eiland schouwen Duiveland.
Ben ik al op uitgekeken vrees ik Grotse strand hekel ik Ik zit twee stukjes daaronder, het zuiderlijkste deel van Zeeland
Heb m’n zorgverzekering even gewijzigd. Ipv vanaf 1 mei, vanaf 1 april gezet. Vind het anders toch wat tricky voor 30mei!