En ik wacht nog lekker een dikke 6 maanden op het geslacht Vind het eigenlijk ook wel knap van mezelf, want ik word door jullie steeds nieuwsgieriger!!
Ik vind t ook superknap. Ik moet nog dik 2 weken wachten... DUURTLANG!! @WelcomeWondertje sterkte vandaag
@WelcomeWondertje Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat.. hopelijk heb je toch een beetje kunnen genieten van het eerste moment met je dochter..
Voelen jullie allemaal al jullie kleintjes? Mijn dochter voelde ik blijkbaar pas op 18 weken en nu nog niks... maak me soms zorgen
M’n dochter voelde ik ook pas bij 18 weken @Nath1986 & dit mannetje al vanaf 11 weken. Maar tis echt nog heel onregelmatig hoor, soms redelijk vaak in korte periode en dan miss weer een dag niks. Zou me zeker geen zorgen maken! Leuuuuuk @Shawarma ! Een meisje
Ik voel ook nog niks! Lees op internet ooi dat het vaak pas veel later komt. Heb daar ook wel echt zin in!
Ik vind het nog wel even lekker rustig ik krijg namelijk vast zo'n nachtbraker die de macarena gaat doen om 3u snachts terwijl mama graag wil slapen
Haha ik had dat ook met mijn dochter! Int begin plezant maar na verloop van tijd had ik iets van trek uw poep in ze lag altijd met haar poep omhoog dus met haar voeten duwde zij lekker tegen mijn baarmoeder en zo.. maar tis wel zalig als ze bewegen!
Ik heb ook niet zo’n goede ervaring met bewegende kindjes Bij m’n dochter wekte het continue weeën op, al vanaf 28weken Vanaf toen vond ik elke beweging van haar te pijnlijk..
Hahaha. Dat bedoel ik maar ik weet dat hij of zij er zit. Das voor nu fijn genoeg Hoewel ik inmiddels wel weer uitkijk naar de hartslag horen
Net gebeld door de winkel waar ik de sollicitatie had dat ze me helaas niet aannemen. Voornamelijk door de periode waarin ik met verlof zal moeten. Jammer maar had er wel rekening mee gehouden.
Dankjewel.. Zijn direct naar ‘m toe gegaan, waar we nu nog zijn. Ik hoop voor hem dat het snel klaar is Jij ook sterkte @Lill !