Vanochtend vroeg voor de geslacht bepaling & hij is nog steeds een jongetje hoor Hartje klopt goed & alles dr op en dr aan. 30euries, valt mee hè! Gelijk gevraagd waar ze het op basseerd, omdat ‘t al vanaf 13 weken kan bij haar. En ze kijkt echt naar te geslacht, alhoewel ze ook de nub checkt. Maar ze zei dat de nub echt vaak fout is, dus dat ze daar nooit vanop aan gaat.
27 mei Shawarma - 29 jaar - 3e kindje * 06/12 3e echo 29 mei Bacio - 32 jaar - 3e kindje * 07/12 3e echo * 28/12 GUO Squarepants - 31 jaar - 1e kindje * 11/12 geslachtsecho 30 mei Beebj - 24 jaar - 2e kindje - JONGEN * 02/01 7e echo * 28/02 suikertest 4 juni Nath1986 - 31 jaar - 2e kindje Mooncalf - 28 jaar - 1e kindje 5 juni BeebieBeeb - 32 jaar - 3e kindje * 08/01 20 weken echo 6 juni Lill - 29 jaar - 1e kindje * 19/12 - geslachtsbepaling (pret)echo * 15/01 - 20 weken echo 7 juni MonaL - 30 jaar - 2e kindje (1e zw.schap) 11 juni Leed - 31 jaar - 2e kindje Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje 12 juni Vonkje - 27 jaar - 1e kindje 15 juni Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje
Aaaaah ik wil ook ik wil ook ik wil ook Gefeliciteerd dat het nog steeds een jongen is Ik krijg bij mezelf ook steeds vaker het gevoel dat het toch een jongen is.
Jaaa heel spannend! Ik kan ook echt niet wachten tot maandag. Eerst maakte het me echt minder uit omdat ik gewoon hoopte please blijf zitten please wees gezond maar nu.. ben mega benieuwd! Wordt toch ook wel echter ofzo. En ik wil stiekem een meisje dus is wel spannend
@beebj gecondoleerd, sterkte met dit verlies! Lijkt me moeilijk om hier nu bezig te zijn zeker nu je ook zwanger bent. Vandaag heb ik een afspraak bij de verloskundige. Krijg oa de bloeduitslag en ze gaat naar het hartje luisteren. Ik had afgelopen maandag een pretecho en moet er nog steeds van bijkomen dat het een meisje is. Ik zal vanmiddag wat foto's plaatsen. Ik was echt in de veronderstelling dat het een jongen zou zijn. Nu maakte het me niets uit want ik heb beide. Maar het was een gevoel wat ik had, wat dus niet klopte!
Haha dan hebben wij hetzelfde. Ik heb een lichte voorkeur voor een meisje, maar denk ook steeds vaker een jongen
Dankjullie wel... Ben “blij” toe @Squarepants , dat het zo rap gegaan is Leuk, een meisje, @Shawarma !