Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Mijn buikje is volgens mij weinig veranderd sinds mn laatste foto, maar zal morgen wel een nieuwe maken :p

2. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Innige deelneming zeg!

3. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat stilaan de geslachten van de kindjes bekend raken!
    Hier nog steeds aan het wachten op die uitslag van nipt... mag toch gaan komen hoor! Ik geloof er precies niet veel meer in dat het een jongen is, wie weet is dat een misverstand omdat de rest nog niet bekend is!
    Maar ik heb wel beslist dat ik borstvoeding ga proberen, hoewel ik mijn dochter heb opgevoed met flessen.. ik heb mij toen veel te veel laten leiden door de horrorverhalen van borstvoeding en had dat niet mogen doen.. vandaar dat ik het gewoonweg niet heb geprobeerd!

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mooie buikjes en mooie echo's meiden!
    Toch altijd weer knap hoe ze er in godsnaam een geslacht uit kunnen halen. Ik zie net aan het verschil tussen kop en kont haha

Beebj gecondoleerd!

Ik had vandaag iets geks.. Ik lag even rustig op bed en had ineens het gevoel alsof ik de baby een rondje voelde draaien.. de meiden die al eerder zwanger zijn geweest herkennen dat gevoel vast van je buikbaby als je al een stuk verder bent. Dat je je hele baby voelt verschuiven en het koppie of kontje voorbij voelt gaan.
    Nou zo voelde dat nu ook, maar dan in het klein en van binnen ter hoogte van mijn navel... was echt heel gek!! Mijn buik werd ook heel even een beetje hard.
    Ben echt benieuwd of dat kan of dat gewoon mijn ingewanden even een nieuw plekje innamen :roflmao:

Verder gaat het hier nog steeds niet goed helaas. Medicijnen tegen spugen en misselijkheid weer opgehoogd en nog steeds thuis de hele week. Kan wel steeds iets gevarieerder eten, ipv alleen maar droog brood nu soms ook iets anders. Heeeele kleine stapjes vooruit maar oh wat gaat het langzaam!

5. beebj

beebj Niet meer actief

Ik wil ook borstvoeding geven @Nath1986 , als het lukt natuurlijk:) Bij dochter 5 weken volledig afgekolft, omdat zij niet live kon drinken vanwege dr prematuriteit. Daarna overgestapt op flesvoeding, omdat het mij op brak..

Hoe ver ben je @BeebieBeeb ? (lastig onthouden zonder banner:$) Want ik had het dus vanavond ook!! Voor t eerst dat ik wat anders voelde dan de plopjes. Precies wat je omschrijft. Alsof er iets heen en weer schoof. Denk toch echt dat dit mn mannetje was. Wel balen dat je nog niet opknapt zeg:( Nog altijd bij de gyn hiervoor?

6. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Gecondoleerd :(

Ik zal eens kijken of ik een dezer dagen ook een foto kan uploaden. Ik heb al best wel een buikje, zo gek om dat voor het eerst bij mijzelf te zien! Maar vind het mooi hoor :)

Spannend al die bekendmakingen. Aanstaande dinsdag is het voor ons zo ver. Ben superbenieuwd wat het is, helemaal na alle 'meisje' voorspellingen :p

7. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Vanavond naar de vk! :D

Fijne dag allemaal!!!

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw

Balen dat je nog niet zo snel opknapt :( had gehoopt dat het beter zou gaan voor je.

@Bacio enjoy :)

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Volgens mij ben ik de laatste van dit clubje met een geslachts echo of niet?

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik ben nu 14w2d. Grappig he! Het duurde hier wel iets van een halve minuut. Ik lag heel stil tv te kijken en na een paar tellen bedacht ik me ineens..huh dit herken ik? Het was wel een heel raar gevoel als het mijn darmen geweest zouden zijn. Dit herken ik alleen van tijdens mijn andere zwangerschappen. In tegenstelling tot de 'plopjes'. Die had ik ook na mijn zwangerschappen, dat ik dacht het lijkt net of er nog 1 is achtergebleven. :D

En ja ik baal ook ontzettend dat die roze wolk nog even aan mij voorbij zweeft.. Ik wil me ook zo graag blij voelen ipv kotsmisselijk. Ik kan soms echt een beetje jaloers zijn op de meiden die zo stralend zwanger zijn. Ik krijg alleen maar te horen wat zie je er rot uit!:rolleyes:
    En dan ook nog overal die verhaaltjes van je zit nu in het 2e trimester, de misselijkheid zal verdwijnen en je zult je nu goed voelen met zo'n 'glow' over je gezicht. Roze wolk. Minder moe of weer lekker fit...en blablabla. Dus niet :( hopelijk mag ik dat nog eens inhalen.

Besef het me ook zo goed, omdat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn. En ik dacht altijd nog 1x genieten van al dat bijzonders! Maar ik was dus even vergeten dat mijn zwangerschappen niet echt uit genieten bestaan. Gek he hoe je dat achteraf zo romantiseert in je hoofd...

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Ik weet dat het niet in verhouding staat met jouw kwaal, maar ik ben ook nog steeds niks minder moe dan ik in mn eerste trimester was. 'Glow'? What glow? ik zie eruit alsof ik 3 uur slaap per nacht xD
    En blij, tsja, heel cru, ik begin aan het idee te wennen dat er een kindje komt, maar blij ben ik ook nog niet hoor.
    Dus je bent zeker niet de enige zonder die roze wolk, al snap ik dat het niet in verhouding staat tot elkaar :)

Heb even 2 foto's naast elkaar gezet, dan zie ik toch wel ietsje verschil :eek:

Bijgevoegde bestanden:

Squarepants en beebj vinden dit leuk.
  12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh hè een medestander!! Leuk he zwanger zijn ;) jij zit natuurlijk ook in een bijzondere situatie, dat hoef je echt niet minder erg te vinden dan mijn ellende hoor :) ieder z'n ding! Het is gewoon jammer, want je hoopt ook zo op die roze wolk. Misschien zweven wij na de bevalling wel het hoogst joh! ;)

En ik zie ook duidelijk verschil hoor! De linkse foto vertoont echt wel meer buik!!

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @WelcomeWondertje Hoe zou het met haar gaan? Moet zo aan haar denken..

Dan denk ik weer wat zit ik nou te zeuren... :)

14. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Ja ik ook aan haar.. vind t zo rot. Dat wens je echt niemand toe

15. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Ik heb mezelf trouwens mss een angst aangepraat hoor, maar voelen jullie je baarmoeder? Mijn bleek naar achteren gekanteld, maar zou nu toch ergens onder navel moeten zitten? Ik voel mn baarmoeder (nog steeds) niet en baby zit echt net boven schaambot..

Verder ben ik ook nog steeds moe en beroerd hoor.. heb het daar ook wel een beetje mee gehad! Heb net gedoucht en daar moet ik dan echt een kwartier van bijkomen!

16. beebj

beebj Niet meer actief

Geen idee hoe ik m’n baarmoeder kan voelen @Squarepants :eek:

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Ja. Ik vroeg t me ook af, maar kan me indenken dat t forum wel t laatste is waar ze aan denkt/behoefte aan heeft nu

18. beebj

beebj Niet meer actief

Laatste lading MvM staat buiten, vind het niet zo heel erg dat ‘t klaar is:roflmao:

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Kan ik me voorstellen. 18e is mijn laatste ophaaldag. Ik word t ook wel zat nu xD

20. beebj

beebj Niet meer actief

Pff ja, haha. Heb de volle 10 weken mee gedaan.

Deel Deze Pagina