organzazakje gevuld met pepermunthartjes afgewerkt met strikje en naamkaartje incl geboortedatum @BeebieBeeb . Het is eetbaar, maar daar zijn bedankjes over t algemeen niet voor bedoeld Ze worden bewaard. Heb ‘n foto van m’n macbook scherm gemaakt en de naam subtiel door gekrast Datum is als voorbeeld m’n uitgerekende datum. Het kaartjes is een ontwerp dat gemaakt is aan de hand van ons geboortekaartje.
@beebj ach schattig zeg! In mijn omgeving wordt dat helemaal niet gedaan gek he! En ik ben de afgelopen 6 jaar denk wel bij 25 baby's op kraamvisite of kraamfeest geweest Ik heb zojuist van onze tussenpersoon doorgekregen wat voor verzekering wij het beste kunnen nemen. Ik ga naar de Amersfoortse. Maar we krijgen hier extra korting op omdat mijn mannetje hier nog meer verzekeringen heeft lopen voor zijn bedrijf. Ik betaal straks 140 euro en dan heb ik een aanvullend pakket en tandartsverzekering uitgebreid. Kraamzorg etc is allemaal inbegrepen. Ik ben echt blij dat ik het uit heb laten zoeken want nu voor een 10tje meer heb ik ook mijn tandartskosten niet meer. En die zijn vaak wel zo'n 400 per jaar zeker na zo'n kotszwangerschap
Dat is idd apart, dacht dat die bedankjes overal wel gedaan werden Zo heb ik dus korting bij CZ ivm ZZP’er. En zit hetzelfde in als ik jou zo hoor. Fijn zeg, dat je er uit bent!
Ik ga zo lekker de auto in, weekendje weg met m’n gezin❤️ M’n schoonzus woont 1.5u verderop en daar gaan we twee nachtjes slapen. Morgenmiddag is de kraamborrel van dr kleine (is dan 8 weekjes oud) & savonds de verjaardag van haar en dr vriend Ga dr helpen met alles gereed maken, eten maken enz. enz.
Veel plezier! Maak je niet te druk Hier al de halve dag met echt knallende hoofdpijn voornamelijk op de bank.. dat heb ik echt bijna nooit, hoofdpijn.. mijn hoofd ontploft! Vanmorgen al bijna manlief gevraagd of hij de kids naar school wilde brengen maar heb het toch zelf gedaan. Daarna ging het wel en heb ik de kerstboom opgetuigd! Nu weer een dutje gedaan en helemaal gebroken.. bah het ging zo aardig vanmorgen!
Ook ‘n beetje dubbel ‘t weekend, nu met opa.. Woensdag en daarnet nog bij hem geweest, hij is thuis.. Woensdag wordt hij gecremeerd..
Is ook wel een beetje afleiding dan @beebj En balen is dat @BeebieBeeb ik heb de hele zwangerschap al elke keer af en aan hoofdpijn, gek word je ervan. Hou het wel ff in de gaten, kan geloof ik met bloeddruk te maken hebben maar ook mer uitdroging. Ik heb net mn blije doos opgehaald hihi. Leuk ding. En een batterij gekocht voor mn Angelsound. Vanavond maar eens proberen
Blije doos gaat van ‘t weekend een vriend van ons om Dichtsbijzijnste Prenatal is 50min rijden & hij kwam daar van’t weekend toevallig in de buurt.
Ja, zeker. En hij heeft het nog lang volgehouden ondanks dat ze hem in slaap hielden. Maar ja, voor hem is het wel beter zo
Veel sterkte aan degene die hun opa hebben verloren! Maar ik heb vandaag super nieuws gekregen.. de resultaten van de nipt zijn er, ons kindje is kerngezond! En we krijgen wel degelijk een jongetje... zo spannend zeg! Ik kon wel huilen van geluk!
Leuk @Nath1986 !! Van harte met de goede uitslag! Echt weer een opluchting he! @Lill gecondoleerd! Ja ik krijg wel altijd hoofdpijn bij te weinig drinken, maar dat heb ik gek genoeg nog bijna niet gehad deze zwangerschap! Ik heb ook niet echt super weinig op vandaag ofzo. De hoofdpijn is af en aan.. echt vervelend. Hoge bloeddruk krijg je dat van het 1 op het andere moment? Nee toch?
En met koningspaar bedoel je eerst een meisje, dan jongetje? We kennen dit hier precies niet in België