eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 9 weken en nog steeds geen buik!
    Helemaal niks. Ik zie echt uit naar die echo want dan zie/hoor ik tenminste iets.

@Littha Dit is ons 1e kindje :)

2. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Hoi allemaal,

Hier een update, ik heb gisteren de eerste echo gehad.
    Alles was goed en het hartje klopte. Ik ben nu 8 weken en zou 28 mei uitgerekend zijn. Dit kan ook nog iets veranderen na de volgende echo. Deze is 30 oktober om 11 uur. Ben trouwens zwanger van de eerste. Heb alleen wel veel stress omdat het totaal onverwacht was. Nu moet er echt nog mega veel geregeld worden.

Hoe is het voor de rest met jullie?

3. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    @LaVitaBella: dat is indd erg fijn! Zou er ook trots op zijn haha.

@kiwi1405: fijn dat de echo zo goed ging! En het zou toch stiekem wel leuk zijn als de datum naar voren wordt gezet ;)

@shk: Je buik(je) komt snel genoeg hoor! In elk geval voor de 20wk echo is er heus wel wat te zien ;)

@myladyw: super dat je een goede echo hebt gehad! Onze eerste kwam ook onverwachts en wij hebben het ook gered. Je hebt nog ruim de tijd om alles uit te zoeken, het komt vast op zijn plekje allemaal! Geen stress ;)

Ik zal van het weekend het lijstje weer updaten! Ik heb mijn leidinggevende nog niet kunnen vertellen van de zwangerschap. Hij begeleid 2 vestigingen en is momenteel erg druk. Hoop dat ik hem snel te spreken kan krijgen, want die broeken worden me na het eten wel te strak nu haha. Denk niet dat ik het tot de 12wk vol houd. Is er bij jullie al iemand die positie broeken draagt?

4. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Hoi littha,

Het is gewoon dat er even zoveel op je af komt. We moeten een hypotheek regelen en dan mijn vriend zijn huis helemaal verbouwen. Het interieur voor boven moeten we kopen en voor een auto sparen en dan ook nog sparen voor de baby. Dus zit ff helemaal is de stress.

5. menniee

menniee Lid

10 jul 2012
    44
    0
    6
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hallo allemaal :D

Ook een update van mij..
    Gister ook de eerste echo gehad, helemaal super!
    Het kwam meteen tevoorschijn en zagen meteen een hartje.
    De vk zei ook dat ik verder ben als gedacht (3 dagen), dus ben nu 7 weken en 3 dagen.
    Het zag er tot nu toe goed uit en heb over 2 weken weer een echo, dus spannend !!
    Als het goed is ben ik nu 3 juni uitgerekend in plaats van 6 juni en het is het eerste kindje van ons.

Veel groetjes en een fijn weekend!

6. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Hoi littha,

ik draag nog geen positie broeken, maar zodra ik thuis ben gaat de knoop los of een huisbroek gaat aan. Ooh wat zitten mijn broeken vervelend! Van het weekend kwamen er ook al twee vriendinnen aan mijn buik voelen, want ze vonden mijn buik verdacht en geloofde niet dat het vet was. Ik heb het nog weg kunnen lachen, maar als het nieuws bekend wordt dan verwacht ik: Zie je wel!!

7. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Corry Aan mij dus nog geen buik te zien maar ik nam laatst een theetje ipv een wijntje en dat is dus al meteen verdacht..ik verwacht dus ook een 'zie je wel' straks haha

8. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Heb me vandaag voor de lol weer eens gewogen..
    Al 1 kg aangekomen :$

9. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Gister naar VK geweest, intake gesprek. Had er een goed gevoel bij. Termijnecho gaan we 1 nov maken, even wachten dus nog. Mocht ook volgende week al, maar dan is mijn man niet thuis, dus even uitstellen.

Verder voel ik me naar omstandigheden eigenlijk helemaal niet verkeerd, moe, maar dat begint te wennen en daar kan ik inmiddels redelijk mee omgaan. Eergister heeft een van m'n beste vriendinnen gebeld dat ze misschien ook zwanger is, zou echt zo gaaf zijn, zijn we samen zwanger! :D

10. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    wat een leuke berichten weer! Bij mij ook meteen de knoop los of huisbroek aan haha. Bij ons weten de belangrijkste mensen het al, dus ik hoef niet bij iedereen het te verbergen gelukkig.

@myladyw: alleen jouw bericht was wat minder gezellig. Ik denk te begrijpen hoe je je moet voelen! Wat een geregel inderdaad! Gelukkig is de kleine er niet in 2 weken dan, dus eerst het andere regelen. Ik hoop dat alles snel een plekje heeft en je je rust weer kunt vinden. In elk geval denk ik dat voor jou de tijd snel genoeg gaat! Hier is dat gevoel dubbel... De dagen gaan zoooooo langzaam, maar als ik na 2 weken even terug kijk, bleek het heel snel te zijn! Beetje apart haha.

11. nona2000

nona2000 Lid

12 okt 2012
    22
    0
    0
    hoi iedereen...

Heb zelf ook zon last van misselijkheid vooral na het eten:(
    Begin toch wel al een buikje te krijgen vooral na het eten.....waar de meeste dus ook last van hebben...
    Ben zelf echt benieuwd naar de echo duurt helaas nog 2 weekjes best wel lang wachten vooral omdat je zekerheid wil..

iedereen nog een fijne avond

12. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik draag trouwens al een tijdje positiebroeken hoor, zowel thuis een lekker huis/piamabroek als daarbuiten een spijkerbroek met een band erop en een met elastische stukken aan de zijkant. Mijn eigen broeken pas ik bijna allemaal niet meer...:)

13. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wanneer ik de echo heb moet 25-10 voor het eerst naar de verloskundige en wat ik begreep maken ze daar geen echo.
    Spannend allemaal! Ik heb er allemaal geen ervaring mee haha dit is de eerste keer :D

14. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Hey dames,

Hier gister op mijn werk de meeste collega's verteld. Mijn leidinggevende zat een beetje te vissen dus kon niet anders. Ik kan er ook niet over gaan liegen. Reacties zijn gelukkig allemaal positief!
    Wel sinds gisteravond ontzettend last van mijn onderrug. Bij mijn S.I gewricht. Kan amper normaal zitten of lopen.
    Ik werk in de kinderopvang en heb gister toch best veel kinderen opgetild enzo. Herkend iemand dit??

15. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Ik heb gisteren voor het eerst een zwangerschapsbroek aan gehad. Moet zeggen dat het lekker zat. Niet zo strak bij mijn buik.

Vandaag heb ik me voor het eerst ziekgemeld op mijn werk. Vond het echt erg om te doen, maar kan niks binnen houden. Ik had dan van half 3 tot 11 uur moeten werken.

16. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Draag nog geen positie kleding en ben nog erg actief.
    Vraag me soms wel af of ik niet teveel doe en meer rekening moet houden. Maar het komt vast goed. Heb maandag de echo dus ben heeeeeel benieuwd! Daarna een weekje herfstvakantie dus kan mooi rustig aan doen:)

17. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Vraagje, mijn baas wil heel graag een zwangerschapsverklaring. Hebben jullie die al? Met hoeveel weken krijg je deze?

18. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Hoi My lady,

Volgens mij kun je die gewoon aanvragen bij je VK. Ik kan een mailtje sturen naar de verpleegkundige dat ik een verklaring nodig heb en dan wordt het geregeld.

19. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
  20. ilana

ilana Actief lid

23 sep 2012
    130
    0
    0
    Haha dat is goeie afleiding zeg !wat leuk dat je dat zelf maakt. ik doe niets bijz voor afleiding ik had nooit verwacht dat het zo zou gaan ik dacht echt dat ik het er veel moeilijker mee zou hebben,maar het gaat goed.en als ik wel een dipje heb ga ik met mn hondjes wandelen of woest aan de schoonmaak ;)

Deel Deze Pagina