eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    dat was bij ons ook de eerste insteek... Maja ik ben toch weer zo'n hopeloze romanticus dat ik dat trouwen niet alleen als iets zakelijks kan zien ;)

2. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Aha, moet het eff in 2x doen... Het resultaat van gekocht en gekregen!

3. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Mn trots en mn buikje...

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Haha wat een berg heb jij meegenomen.
    Dat ga ik iig niet doen :D
    Oh zie een deel dubbel haha valt dus nog mee.
    Ik ga selectief dingen halen maar ja heb ook praktisch alles al. Wil niet te veel slepen.
    Mooie buik trouwens!

5. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    arghhhh Buikkramp!!!!
    Heel erg vervelend... Tussen de krampen door ons meisje wel voelen schoppen...
    Denk/hoop dat t straks over is na toilet bezoek...

6. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, daar ben ik weer :)
    Gister om 10.00 in de rai en om 20.00 thuis
    Ik was kapot!!!
    Heerlijke dag gehad, veel gekocht, lekker laten masseren
    Ook hier de k3 handoek gekocht voor onze dochter maar dat was het voor haar, de rest voor de baby
    Heb gister een dumping gehad dat was metinder.
    Dat komt door de maagverkleining, dan krijg je mega kramp en moet je naar het toilet.
    Gelukkig wel parfum bij me ;)

Nicci balen zeg, gelukkig zijn het open tickets en kan je alsnog.
    Missmama balen dat je moeder ziek is, als ik de energie en het budget had ging ik mee.

Wow littha, lekker gekocht ook en wat een mooi buikje!!
    Het was leuk hè.

Ook het optreden van glennis grace gezien?
    Ooo ze was goed!!!!
    Wat en stem heeft die meid.
    Sta nog met haar op de foto

Vandaag een dagje rustig aan
    Vanmiddag dochter naar zolder verhuizen (doet hubby) en vanavond 3d echo

7. Suus84

Suus84 Niet meer actief

zo he weer een boel geschreven hier op het forum.

Ik slaap voornamelijk op me linkerzij. Als ik op me rug lig word ik duizelig en op me rechterzij wil ik ook wel is duizelig worden. Het ligt eraan in welke houding dat ik lig.

@corry. Hoe was je vakantie? Waar ben je eigenlijk geweest? Misschien dat je het al is hebt neergezet. Vervelend van het kotsen. Had het van de zomer ook tijdens een boottripje. Was toen nog niet zwanger. Schaamde me dood tussen al die mensen:). Zaten met zo een 25 man op het bootje. Iedereen ging gelijk een eind bij me vandaan staan:D. Manlief de grootste schik, moest natuurlijk gelijk foto's maken. Kon er achteraf wel om lachen, maar op het moment zelf was ik kwaad.

@missmama. Ik hoop dat je iemand kan vinden die met je mee kan gaan. Best spannend dat je binnenkort gaat trouwen. Maak anders een foto van je outfit wat je die dag aantrekt.

@littha. Zo je hebt veel gekocht/gekregen op de beurs. Die shirtjes zijn leuk.

@carma. Je hebt een lange dag gehad gister in de RAI. Wat spannend vanavond de 3d echo.

@hier. Maandag a.s. weer naar het wkz voor controle. Vind het best spannend. Hopelijk wordt ik daarna weer overgedragen aan de VK. Vind dat persoonlijk toch prettiger. Maar vandaag ook de mijlpaal van 26 weken behaald.

8. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Hebben jullie trouwens ook al last van lekkende borsten? Heb er al een paar weken last van het wordt steeds erger. Nu ook weer een vlek in slaapshirt van zo een 5 bij 5 cm. Nog ff en als de kleine er is zijn me borsten leeg. Met een bh aanslapen vind ik niet zo fijn. Heeft iemand toevallig nog andere tips?

9. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    heb bewust geen foto's rond slingeren van mn outfit...
    voor t geval mn vriend ze ziet, vind wel dat hij t pas mag zien op de dag zelf :D
    Ik had foto's die heb ik door gestuurd naar mn moeder en ze daarna gelijk verwijderd....
    Maar ik ga in het creme/gebroken wit :D
    Draag nooit gouden sieraden, alleen zilver maar aangezien er een gouden ring komt heb ik dus een goudkleurige sieraden set voor erbij :) en mag gouden oorbellen lenen van mn getuige :D

@kramp die is gezakt... lag dus aant toilet bezoek... heb nog wel t gevoel dat t terug kan komen, laten we hopen van niet... vind dat soort dingen toch wel een beetje eng...

@lekkende borsten... ik heb 1 keer t vermoeden gehad dat ik had gelekt... alleen mn tepel was nat zeg maar (slaap vaak zonder top) maar dat is dus echt maar 1 keer geweest en verder niet...

10. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Nee geen nieuwe knie, in principe een simpele meniscus operatie (heb ik zelf ook gehad), maar ze hebben ook d'r knie van binnen schoongemaakt en een kieste doorgeprikt... Ze heeft bijna nog meer pijn als daarvoor, erg sneu. Veel zitten met ijs. Volgende week moet ze weer voor controle. Ik vind het maar vreemd dat ze zo lang pijn houd, maar ja de doktoren zullen het wel weten hoop ik.

Nou vannacht om 1.45 ging ineens de radio van de wekker aan die op de logeerkamer staat, GGGRRRRRRRRR :x. Ik heb dus heeeerlijk geslapen... :x. Ook vreemd, thuis kan ik prima op m'n rug liggen, bij m'n schoonouders met de carnaval wilde het niet en nu hier ook niet. Ben toch wel heel blij met m'n bedje thuis :). Straks de rollator van zolder halen en naar de beurs. Als je twee meiden met rollators ziet, kan niet misen, dat zijn wij! :D M'n vriendin kan niet anders en ik vind het wel makkelijk, zeker nu ik gauw last heb van m'n banden na het ongeluk.

Corry fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad :) (op de kotsmomenten na dan...).

Missmama ik hoop dat je nog iemand vind die met je mee wil!!!

Littha wat een berg!!! Hahahaha helemaal geslaagd dus! Mooie buik hoor!

11. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen lekkages
    Ik denk dat ik het tegen hou omdat ik geen bv ga geven ;)
    Met mijn dochter kwam het ook pas een paar dagen na geboorte op gang

Maar het kan zeker wel
    Kan je van die pads voor kopen die je in je bh kan doen

12. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    kwa knie: ah oke op die fiets. Ja een keer extra controle erop kan nooit kwaad, wellicht heeft ze een ontsteking? Aaaah enter doet het niet!! Naja. Lekkende borsten heb ik bij zoonlief ook gehad. Als je geen bh draagt kun je die pads met luirtape vastmaken. Dat is fijner dan leukoplast. Naja heb mn drankje om kwart over 9 gehad. Nu wachten tot ik weer mag prikken. Drankje zit binnen, dus veel kan er niet fout gaan!

13. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    lekker he :p

Nou ik heb iemand geregeld die met me mee wilt naar de negenmaandenbeurs!!! helemaal heppieeee...
    Mn schoonzusje gaat mee, zij is tevens ook de peettante dus de cirkel is weer rond :D
    Kramp is ook voorbij dus daar ben ik ook blij...

Net na t douchen mn eerste zwangerschapsstriemen ontdekt!!!
    Gelukkig niet heel zichtbaar, onder mn borsten, nou zijn die ook wel verschrikkelijk veel gegroeid....

14. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed smeren missmama ;)
    hoeraaa je gaat naar de negenmaandenbeurs!!

hier net via fb baby-slofje een paar slofjes gekocht wit 50-56 voor 2 euro incl verzend kosten
    ik had via hun ook die lieve slofjes gewonnen die in mijn avatar staan

15. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Dasz niet veel geld... zal ook eens stiekems kijken..
    Heb net een mooie financiële meevaller gehad (meer shop-geld morgen)

Ik doe al elke dag smeren met zwitzal mama...
    Ach en striemen... Als ik ze niet krijg, helemaal top, als ik ze wel krijg, wat wil je, heb een kind gekregen ghihihi
    en onder de borsten is niet de ergste plek... kan nog in bikini :p

16. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha bikinie daar kon ik voor het laatst in toen ik 10 was denk ik
    ik smeer niet meer, door dat vele afvallen heb ik al een beetje huidoverschot

17. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Weer thuis na dat overheerlijke drankje in het zkh. Ik netjes die beker in één keer leeggedronken, dus ik zeg: "zo... dat zit erin!" zegt ze...... "nee hoor, die fles moet leeg!" aaaaaaaah!!!!!! Nog een hele beker!!!!! Maar goed. Binnen 2 minuten had ik het op. De prikken waren minder erg en had super afleiding tussendoor van zoonlief en moeders :D

Verder over striemen... Ik smeer ook wel met zwitsal mama en die van de doos van etos (zijn ook heel fijn), maar het is meer het idee dan dat het helpt hoor. Als je er aanleg voor hebt, krijg je ze toch wel, hoeveel je ook smeert ;). En indd. Je hebt straks een kind, dus who cares hahaha. Ik ken iemand die 3 dagen na de bevalling al haar gewone kleding weer aan had en dus in theorie ook haar bikini weer. Is ook een tenger meisje, maar had gewoon veel vruchtwater opgeslagen.

18. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier even mijn spulletjes die ik gister gekocht heb
    Dat wat rood lijkt is fuchsia
    ben er zo blij mee
    We hebben zo de 3d echo, zo benieuwd hoe ze eruit ziet!!!

Bijgevoegde bestanden:

19. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    kei leuk carma! Ik zal morgen ook ff mn aanwinsten posten... Veel plezier tijdens de 3d echo!

20. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Leuk Carma!!!! Heb je ook nog geprofiteerd van de gratis dingetjes?

En sorry, missmama: blij dat je iemand hebt gevonden!

Deel Deze Pagina