eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    zo, van alles bijgelezen. ben nog aan het bijkomen van het tijdsverschil haha, tussen de middag lag ik knock out op de bank..... was geen land met mij te bezeilen.

Verder, hebben jullie snachts ook al zo'n last dat je om de 2 uur wakker wordt dat je echt naar de wc moet?

en striemen? ik heb ze niet op mijn buik, maar wel op mijn borsten.... mijn buik groeit hard, maar daar zijn geen striemen op te zien. Mijn borsten zijn van een A cupje naar een grote C (sommige merken D) gegroeid, en daar zitten gewoon veel striemen op GRRRRR. krijg je eindelijk meer boezem krijg je striemen hahaha (hoezo altijd klagen :p)

Ook voel ik de kleine echt zo vaak en zo goed, super genieten is dat!
    En ik merk dat we nu ook echt wel aan het aftellen begonnen zijn, ik word steeds nieuwsgieriger naar het geslacht, en hoe het snoetje eruit ziet enz.... En de kriebels dat de kamer (waar ik al een tijdje op mijn gemak mee bezig ben, omdat lichamelijk alles rustig moet dus neem mijn tijd ervoor) klaar moet zijn ook volop aanwezig haha.
    Hebben jullie dat ook?

2. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    @corry merk wel dat sinds dat ik de 20 weken ben gepasseerd al erg word afgeteld... is toch wel lekker dat t aantal weken die je achter de rug heb meer is dan de aantal weken die je nog moet...
    De kamer is nog niet klaar... dit weekend gaat mijn vriend verder klussen en donderdag komen de meubeltjes... dan kan ik lekker gaan tutten in die kamer :D
    Heb er wel steeds minder stress om... Geloof nu wel dat t op tijd af komt...

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier niet veel striemen, alleen die ik al had van mijn dikkere periode. Smeer ook al heel wat weken. Weleda vond ik troep, mijn huid werd toen beroerder. Toen overstapt op etos; goedkoop en alle lelijke tekeningen verdwenen gelijk weer.

Ik wordt juist nu niet meer wakker s nachts om te plassen. Red t precies tot 6.00 uur scheelt wel want kon steeds niet meer in slasp komen omdat de kleine dan wakker was.

Hopelijk is de kamer t weekend af. Wacht nog op de klamboe en dat is de laatste aankleding nog, dan kan alles aan de muur opgehangen en dan is t klaar. Dus totaal geen tijdsdruk hier :D

Hier tel ik ook af. Nog 9 weken werken. En dan hopelijk zsm bevallen als t aan mij ligt. Welen vliegen echt voorbij! Gaatvecht supersnel.

4. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Hier ook geen stress eigenlijk. Ben inderdaad ook aan het leven van moment naar moment. Over 1.5 wk de vk weer, over 4 wk de 3D echo, over 6 wk groeiecho, over 11wk placenta echo en over 11,5wk verlof! Ach zo worden het steeds minder punten en dan kunnen we eindelijk de kleine zien!

Ben inmiddels ook heel erg benieuwd naar hoe ze eruit ziet, wat haar stemgeluidje is en hoe mijn zoon reageert! Hij gaat straks mee naar de 3D echo en daarna gaan we oefenen met beer in bad, beer in bed, enz. Voor de nu al mama's: Hoe bereiden jullie de kids voor?

5. Nicci1982

Ja hier ook zo'n soort planning. Maandag eerste x yoga, dinsdag vk, donderdag echo fonteys. Donderdag erop 3d echo. 2 weken daarna de groeiecho en en weer 6 weken verder de liggingsecho en dan is mijn verlof ook al gestart. Heerlijk als je t zo op een rij zet

6. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier de foto van de buik met 27 wkn en 2 dgn en de 3d foto van onze kleine meid
    De echoscopiste heeft de kleine iets groter geschat als in het ziekenhuis
    Die zegt dat ze een week voor ligt en 1300 gram is en wel lange benen heeft
    Ach ja ik zal het maar ergens in het midden zoeken denk ik ;)
    in het ziekenhuis heeft de verloskundige echt een paar keer gemeten
    De echoscopiste is ook verloskundige en ervaren 20 wkn echoscopist in het ziekenhuis dussss ja ach

Bijgevoegde bestanden:

7. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    leuk he nicci? :)

WOUW CARMA!!!!! Mooi meisje!!!!! Tjah ze bepaalden bij mij bij de echo van 36,2 dat hij 2500 gram woog en 3 dagen later is hij geboren met 2850 gram. Dus geloof er zowiezo niet zoveel in hoor.

8. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    ow zie net dat ik DE MAGISCHE 24 WEKEN grens over ben!! JOEHOEI!! :D

En carma: wilde nog zeggen: ook een super mooie buik!! Jij draagt volgens mij net als ik hoog of niet?

9. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd littha
    nog 4 weekjes en dan de magische 28 en dan zijn ze een heel eind safe!!!

Hoog dragen valt mee ik was een hoop afgevallen dus ik heb een vel over dat hangt laag, maar mijn echte buik zit hoger zeg maar
    het is nu ook een grote buik vooral en ik draag naar voren ipv breed nu
    Ook eens leuk ;)

10. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    ach is weer eens wat anders toch ;) Heb je het allebei een keer meegemaakt haha

11. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Woeiiiii sta stijf van de adrenaline... vandaag is het zover... Negenmaandenbeurs... heb er zooooo veel zin in!!!!
    Kan er gewoon niet meer van slapen... kortom om 12 uur komen we aan in A'dam en om 1uur stort ik in hahahahaha

12. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel plezier vandaag miss mama.
    Jij stort niet in jij hebt een rolstoel dus kan lekker overal zitten
    En er zijn er best veel met z'n stoel hoor
    viel echt op
    lekker genieten meis xxx

13. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Missmama veel plezier en geniet van die rolstoel!!! Ik was blij dat ik de rolator mee had, het was echt super leuk, maar een aanslag op je lijf... Jeetje wat was ik afgetuigd! Had ik echt niet verwacht... Je ziet inderdaad best veel met een rolstoel. Heb ook bijna niet geplast de hele dag terwijl ik wel voldoende gedronken heb, had vocht vastgehouden door het staan en slenteren. Dus vanacht met de beentjes omhoog geslapen en twee keer eruit met hele hoge nood!

Ik vond het echt leuk, heb bij de bykay stand een draagdoek geprobeert, heb nog even bij de maxicosi stand wat kunnen vragen, heb de katoenen luiers even goed bestudeerd, hebben leuke dingetjes gekocht (poloromper, flesjes, thermolepeltjes, speeltje, wiegdekentje, knuffellapje voor aan de speen (product uit Belgie, daar ga ik ook nog een wiegdekentje van kopen, die had ze niet bij zich, maar wat een fijn materiaal!!! Soort bamboe badstof)) en verder heel veel foldertjes en wat proefdingetjes gekregen. Alles ligt in de auto, vandaag nog ff verjaardag van mams vieren en dan weer naar huis. Als ik alles uitgezocht heb zal ik ook even een foto maken!

Heb wel striemen op m'n borsten, maar die heb ik al heel lang. Op m'n buik tot nu toe nog niks kunnen ondekken. Ik smeer fanatiek met Palmers, te krijgen bij kruitvat. Vind het echt superspul!

14. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ik heb trouwens iets gevonden tegen t maagzuur...
    Drink zuivel voor je gaat slapen... Gisteravond lekker een half pak melk gedronken (tussen, na t eten en een uur voor ik ging slapen) en heb vannacht helemaal geen last gehad van t zuur :D helemaal blij...

Nog ruim een halfuur en ik ga richting bushalte en treinstation :D

15. Nicci1982

Dribk hier ook altijd een slok melk als ik t zuur heb. Neutraliseert gelijk. Baby ligt weer anders dus nu minder last. En opletten wat ik s avonds nog eet en drink helpt ook. Chips is namelijk drama, maar doe t toc want ben er wcht gek op....

16. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Heb je een geslaagde dag gehad missmama??

Hier drink ik ook altijd een slok melk bij zuur en voor het slapen gaan. Verder een pot pepermunt in mn nachtkastje en tijdens het werk doosje smint. Gelukkig kan mijn bloeddruk dat aan!

17. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Hoe was het missmama?

Ik ga vandaag met een vriendin na de beurs!! Ik ben heel benieuwd. Ik ben ook niet heel erg mobiel, en ik heb van een vriendin gehoord (die ook zwanger is, en wel beter mobiel is dan mij) dat het erg slopend is haha.

fijnze zondag iedereen!

18. Nicci1982

Hier straks ook. Vl brengt en haalt ons even. Geen treindrama's of parkeerproblemen deze keer :D
    Mijn moeder had beloofd vandaag niets meer voor de beeb te shoppen omdat ze donderdag al een hoop geld uitgegeven had. Maar gisteren aan de telefoon begon ze weer opnieuw over dingen shoppen. Wordt flink afremmen dus vandaag... Voel me zo schuldig als ze digen koopt, want ze heeft al een dure kinderkamer betaald. Daarnaast zijn er nog 4 kleinkinderen. Maar zij zegt die hebben al zo veel gehad (zijn tussen 7 en 10 jaar) en ik weet niet hoe lang wij nog leven (zijn al ouder, ben nakomertje) en ze vind dus dat ze gelijk goed moet starten... Probeer dat maar eens uit iemands hoofd te krijgen...

19. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp haar gedachten helemaal Nicci
    Hoe oud zijn ze dan?
    Mijn ouders zijn 65

Lekker laten shoppen hoor, ze weten zelf wel wat ze financieel aan kunnen ;)

Meiden die vandaag gaan heel veel plezier en geniet!! :D

Ik ga volgende week naar een baby en kinderbeurs is altijd super leuk en kan er lekker scoren zeker voor de baby
    Dochter logeert dan nog bij opa en oma die haal ik 's middags op en dan door naar de verjaardag

Morgen voor 2 wkn afscheid van hubby en daar zie ik zo tegenop
    We hebben eergister al ff lekker ruzie gemaakt
    Ik duw hem bewust van me af, stoer doen zo van ik kan het allemaal wel alleen
    Maar dat kan ik dus niet en dat kwam er even uit
    Heel veel gehuild, ik ga hem zo missen

20. Nicci1982

Ze wil dat mijn kind niets tekort komt tov de rest. En ze is bang dat ze dat niet net zo veel kunnen geven omdat ze ook niet t eeuwige leven hebben. Mijn vader is ook 65 en heeft al eens darmkanker gehad. Vandaar de angst misschien. En mijn moeder is 62. Valt dus mee maar ja t kan ook moegen gedaan zijn natuurlijk.
    Voor mij maakt t niets uit. Hoop dat ze gewoon zo lang mogelijk bij ons zijn en de rest boeit niet.maar kan haar toch niet tehenhouden want ze is nog eigenwijzer dan ik ben. En dat is bijna onmogelijk :D

Lijkt me echt vervelend om je man steeds te moeten missen. Zou t fysiek allemaal wel redden maar ik kan gewoon niet zo lang zonder hem. Heb m nooit langer dan 1/2 dagen hoeven missen de afgelopen 10 jaar.

Deel Deze Pagina