eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Hmmmmmm zouden we genoeg hebben zo??? 50 tm 62...

2. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Haha hier ook minstens zoveel en alles nieuw :-D Leuk al die spulletjes. Ben blij met mijn 3 deurskast anders had ik t nooit kwijtgekund zoals ik wil.

Honden: wie weet in de toekomst! Ga nu een dag minder werken en mijn moeder gaat 2 dagen oppassen. Waarschijnlijk bij mij thuis. Dan zou t wel kunnen. Maar eens kijken tegen die tijd. Ben echt gek op honden. Maar t moeten ook wel honden zijn. Minstens een kilo of 50 en t liefst nog groter. De rest mag zich in mijn ogen geen hond noemen haha. Ben gek op alle soorte lompe doggen en vechthonden. Of zo'n dikke rotweiler of new foundlander. Vroeger altijd kabradors gehad maar vind ze voor mooi net te klein.

3. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    nou het is dat we het praktisch allemaal gekregen hebben, anders had ik nooit zoveel gehad! Denk dat ze de helft niet aan zal doen vanwege de hoeveelheid. Ze groeien er zo uit!

Leuk ja die grote honden! Deense dog is ook leuk! Naja als wij ooit zover zijn voor een hond wordt het waarschijnlijk een boomertje haha.

4. Nicci1982

Haha dat weet ik. Masr ik hou ook van schoon, helaas voor de kleine! Zal niet leuk voor m zijn maar senk dat hij toch regelmatig iets nieuws aan krijgt. Hou niet van die zure baby's die naar ouwe melk en spuug ruiken. En smoezelig eruit zien. Ach en al heeft hij alles 1x aan dan is t ook best. Heb er zelf al veel plezier aan beleefd dus wat dat betreft vind ik t niet zonde. Ga ws een kraamkado lijst online zetten en aangeven dat ik geen kleding meer wil. En heb ook al deels wat grotere maten gekocht. Dus dat scheelt ook al wel natuurlijk.

Heerlijk dat zwijmelen over honden. Als ik t geld ervoor zou hebben dan had ik een boerderij vol beesten. Maar dan okk echt met vanalles en nog wat. Maar ja dan moet ik eerst een boerderijtje met wat grond en schuren. En hier in de buurt is dat niet te doen helaas.

5. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Nou de dames die ook naar de bioscoop willen: één tip! Ga niet naar een film met veel bas erin hahahahaha. De kleine is heel de film wakker geweest ;)

6. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    O Littha, das een kast vol!! :$ Zoveel heb ik niet hoor... Maatje 50 heb ik helemaal niet, gaat ie toch nooit passen denken we, we zijn allebei lang en breed.

Zo nog 1 dagje werken, morgen winterslaap en dan weer 4 dagen achter elkaar werken... Pffff Even een rot rooster, maar ja is niet anders.

De kleine was vannacht ook weer bezig, weet niet waarmee, maar voelde hem door m'n hele buik heen, hahaha! En dat om 3u!

7. Nicci1982

Juist leuk toch!
    Geniet ervan als hij de stuiterbal uithangt.

Volgens kij past elke baby wel maat 50 tenzij t echt een ruis van 4 kg en 56+ cm is. Al zal t misschien biet lang zijn. Vind t zo zielig als die kleintjes verzuipen in hun kleding. Als je beeb groot is zit je misschien rond de 52/53 cm en dan is volgens mij 50 groot zat nog. Anders moet je alles omslaan. Tenzij t echt een dikkertje is natuurlijk. Ik heb 2 pakjes in 50 zodat ik iig wat heb. Rompers zijn er ook wel een paar die klein geworden zijn in de was. Die dingen van bambino krimpen waar je bijstaat en dat op 30 graden. En anders is t ook zo bijgehaald. T gaat even om t geboortepakje en voor de dag erna.
    Neen ook t geboortepakje in maat 56 mee. We hebben 2 dezelfde gegaald mocht t toch een reusje worden.

8. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Indd elke baby past in mt50 hoor! Al is het soms maar 2 weken...

Hier een stunt haha... Wij de verjaardagsboodschappen doen, dus netjes een lijstje gemaakt (je kent het geheugen) en zelfs het lijstje meegenomen naar de winkel! jaja trots op mezelf... Komen we thuis, realiseer ik me dat ik heel niet op het lijstje gekeken heb en de flessenbon nog in mijn jaszak!!! Gelukkig niets vergeten! :D

9. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    @ littha, weimaraners zijn misschien wel iets groter (al vallen ze in mijn ogen niet onder een groot ras) maar ze wegen niet veel! Ons teefje weegt amper 30 kg.... een bordeauxdog daar in tegen... hihi
    En wat heb je al veel kleertjes!!!! Ik heb nog helemaal niet zoveel!

ik heb maar een paar pakjes! Ik weet nu al dat ik veel kleertjes ga krijgen (heb al verschillende dingen gekregen) dus ben niet van plan heel veel aan te schaffen haha. Ik heb alleen nu gekocht wat ik echt dacht nodig te hebben, zoals wat rompertjes in 2 verschillende maten (de kleine en de iets minder kleine :p) mutsje, sokjes, slofjes en wat pakjes. maar lang niet zoveel. En als ik nu nog een leuk pakje tegen kom koop ik het wel hoor, heb ik op de negenmaandebeurs ook gedaan.

En ik ben benieuwd, ik ga maandagavond naar de bios.... onze kleine is al zo'n stuiterbal en veroorzaakt echte grote bulten al door mijn buik als de kleine echt bezig is. Dus ben benieuwd met die bassen in de bios haha :D

10. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden ik meld me even
    Ik ben gewoon zo moe dat ik even de energie niet heb om te reageren
    gister is ook mijn kies waar ik een wortelkanaaltje heb gehad gevuld en dat doet ook nog zeer

dochter lief is bij opa en oma logeren en ik duik er lekker in zo

dikke knuf allemaal xxx

11. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Carma weltrusten en geniet van de rust!

Corry veel plezier in de bios!!

Hmm dan toch nog een paar maatje 50 halen?

Ik heb vandaag een pretecho laten maken :D, second opinion geslachtsbepaling, wilde het toch even zeker weten en....

1000% ♂! :D

Zal de foto's maandag plaatsen, dan kan ik scannen.

12. Nicci1982

Corry: veel plezier. Denk dat ik volgend weekend ga met mijn logeetjes. Wordt dan wel een kinderfilm dus dat scheelt.

Carma; lekker rustig aan!

Mir: mooi dat t hetzelfde blijft. Hier nu 3x bevestiging gehad en volgende week nog een pretecho dus moet bijna wel een vierde bevestiging worden. Een piemeltje verzinnje er vast niet zo vaak bij als t er niet is :-D

13. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    @carma: rustig aan meid! Geniet even van de rust! Zo te zien heb jij de pretecho ook gehad?? Je profielfoto is gewijzigd...

@corry: mijn tante had een weimeraner en super beest! Bij de bordeaux ging het me erom: een bordeaux in een flat???? Zie je het voor je?? De kleertjes heb ik allemaal gekregen hoor!! Ik denk dat ik 6 shirts en 3 rompers in maat 50/56 heb gekocht en had van mn zoon nog een paar broekjes en boxpakjes. Maar heb gewoon 2 vuilniszakken vol gekregen van 3 mensen... En veel plezier in de bios!! Laat even weten hoe het afloopt!!

mir: wat leuk de echo!! En fijn dat het geslacht nog steeds klopt haha. Meestal is het ook bij jongens wel definitief. Bij meisjes moet je vaak meer oppassen...

14. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    ff kort berichtje van mij... Mijn pc doet het niet meer dus zal voorlopig niet meer op het forum komen... Het is op mijn telefoon niet te doen, t forum bij te houden... Ik hoop me snel weer bij jullie te voegen!

15. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ik ben 27 weken zwanger :)

16. Nicci1982

Missmama: hou t altijd bij op mijn mobiel. Soms lastig maar best te doen hoor. Ben te lui om de laptop op te starten.

Lavitabella: wauw ziet er goed uit. Denk dat jouw buik nog groter is dan de mijne maar ik ben wat steviger van mezelf :D. super mooi hoor! Ben deze week weer afgevallen tov vorige weken door mijn ziekzijn denk ik. Maar kan ook geen kwaad vind ik. Buik wordt er alleen nog mooier en strakker van :D want 2,5 kg in 2 weken erbij was wel heel veel!
    Jouw navel staat op ploppen of niet haha. Vind dat altijd zo'n raar gezicht. Gelukkig heb ik hier nog ff de ruimte dus hoop dat t niet gaat gebeuren. Zo'n dopje in je shirts haha geen gezicht.maar hoort er bij natuurlijk. Hier gelukkig ook geen streep over mijn buik. T enige wat ik verschrikkelijk vind is dat extra donshaar op mijn buik. Echt ranzig en mag van mij weer snel verdwijnen. Gelukkig ben ik blond!

17. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ja, hij plopt af en toe al naar buiten haha!!

Dat donshaar...ja vind ik ook echt minder mooi, maar goed...ik heb verder nog geen striemen enz dus mag echt niet klagen :)

18. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Wauw mooie buik hoor! Ik heb ook af en toe zo'n streep, soms is ie ook zomaar weer verdwenen, heel apart. Ook heb ik donshaartjes op m'n buik, vind het wel schattig :).

Als manlief thuiskomt vanmiddag gaan wij ook eindelijk weer eens foto's maken!!!

19. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Nou ik had vandaag een beetje bloed in m'n inlegkruisje... Heb vk gebeld, maar kon geen kwaad als het niet meer werd of regelmatig terug ging komen de komende dagen. Later belde ze me terug hoe het ging en hadden we het nog even over mijn buik, vandaag echt weer een mindere dag, rond m'n navel en daaronder weer vervelend gevoel. Waarschijnlijk weer groeispurtje. M'n controle afspraak is naar voren gehaald, waarschijnlijk dan ook inwendig onderzoek om te kijken of die harden groei verder nog "schade" aangericht heeft. En als het op m'n werk niet meer ging moest ik me ziek melden. Maar dat was niet de bedoeling! Ik kan de hele dag zitten in een goede stoel dus dat proberen we gewoon zolang mogelijk vol te houden. Het enige wat erin hakt is het vroege opstaan, misschien anders daar eens over gaan praten, volgens CAO hoef ik geen onregelmatige diensten meer te draaien, maar ja dat is het enige wat we hebben...

20. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    @littha: sja zowiezo grotere honden dan een schoothondje op een flat lijkt mij onpraktisch haha, al ken ik wel een vrouw die een kalf (ja een uit de kluite gewasse herdershond!) op een flat had. Zij deed zoveel met die hond dat deze in huis rustig was. Maar als ik kwam ging ik altijd verstoppertje doen met die hond (Dat kon die hond, was echt een prachtig intelligente hond), en was niet echt praktisch i.v.m. met de ruimte, want hij sprong over de salontafel enz. haha. Maar wel super leuk!
    @missmama: lastig! hopelijk is de pc snel gemaakt!!
    @lavittiabella: Mooie buik! Hier ook een plopnavel, alleen geen streep. Hoe ontstaat zo'n streep eigenlijk??? En verder, mijn aanstaande vraagt zich de laatste tijd af of ik eerst ook zoveel haar op mijn buik had pfffffff hahaha, ik mag het hopen van niet!!!
    @mir81: hoe voel je je nu? Hopelijk kun je op je werk iets rustiger aan gaan doen (minder vroeg opstaan en iets regelmatiger werk?????), mocht dat nodig zijn! Gaan ze bij inwendig onderzoek de baarmoedermond beoordelen (misschien een stomme vraag hoor!)?

Deel Deze Pagina