@missmama: tot gauw! @lavitabella: mooi buikje weer!! Die streep heb ik ook niet, evenals de donshaartjes... Helaas wel straie Ach, ze horen allemaal bij een groeiende buik! @mir: schrikken zeg!! Goed van je dat je gebeld hebt en hopelijk is het niets ernstigs! Hoorde dat er ook een bloedvaatje geknapt kan zijn door het vele groeien, hoop voor je dat dat het is geweest! Ben ook benieuwd wat dat inwendige onderzoek dan inhoudt... @corry: leuk verstoppertje!!! Ja kleine of grote hond, een hond kan best intelligent zijn Hier morgen weer aan de beurt met de vk. Eerst in de ochtend met zoonlief naar de oogarts. Benieuwd hoe dat gaat!
Littha: hier gelukkig weer geen striae :-D Maar begreep al dat t na de bevalling er net zo goed toch kan blijken te zitten. Heb geen illusie dat ik t ontloop hihi. Succes met je zoontje. Mir: zit je geloof ik niet echt mee he? Zal vast loslopen maar schrikken is t wel. Vond de bloedingen steeds toch wel schrikken. Gelukkig nu 10 weken bloedingvrij (klopt af). Bij de echo van fonteys hebben ze wel laten zien dat t erg goed doorbloed is bij mij. Maar dat is een goed iets geloof ik.
Mir dat is even schrikken meis Gelukkig is er bij de meeste bloedingkjes niks aan de hand Wilde ze niet even een echo maken? Of heb je een angelsound? Dikke knuf en sterkte xxx Hier ook geen donkere streep maar dat is omdat ik genoeg vel heb en er dus geen druk op staat Striae had ik al voor het afvallen en is eigenlijk beter geworden Lichamelijk gaat het eigenlijk wel goed. Wel veel minder energie Gister naar een 2 de hands baby en kinderbeurs geweest in heesch en weer lekker wat gescoord Had nog kleine maatjes nodig Ook heb ik een super leuk badzitje voor als ze kan zitten voor 5 euro Niet z'n saaie maar in de vorm van een kikker Verder kleurt de kast aardig roze We zijn aan het aftellen hier tot hubby weer thuis komt Nog heel even Vandaag komt pap klussen en schilderen De hond gaat naar de trimsalon ( heel fijn is nodig) Morgen dagcurve voor suiker ( heb ik niet maar moet) Ach en dan is het bijna vrijdag Missmama tot gauw hoop ik
Corry & Littha ik heb geen idee wat ze willen bekijken, in het meibuiken topic zei een meisje dat het ook kan komen omdat de kleine zo druk is, nou dat is ie! Corry andere tijden is heel lastig want ik heb te maken met openingstijden van de sluizen... Als die om 7 uur open moet, dat moet ik daar gewoon om 7u zijn. En in dit geval om 5u m'n bedje uit... Heb nu nog twee vrij drukke volle weken en daarna staat het eerste kruis in m'n agenda , ben gister maar kruizen gaat zetten op de (halve) dagen dat ik nog niks heb staan om mezelf maar gewoon even uit te plannen. Carma, je bedoelt echo om te kijken of alles goed is? Nou hij zwemt af en toe zo hard dat ik zeker weet dat er met hem niks mis is! En heb zaterdag nog pretecho gehad en alles was toen goed. Meiden ik ben de echo's vergeten... Morgen weer proberen aan te denken... Gister lekker een beetje in huis bezig geweest, tot m'n buik echt vervelend werd en toen ben ik op een stoel gaan zitten om te vertellen waar alles moest . Hebben de overloop nu leeg en de badkamer op de vloer uitgetekend, het begin is er! Vrijdag gaan we spullen uitzoeken en bestellen!!!
zoooo ik ben nu al toto zeg opgeruimd, poep geruimd (hond), kind klaar en naar school, hond geborsteld en naar de trimsalon gebracht, naar de bakker geweest, vaatwasser in en uit geruimd, gestofzuigd. en natuurlijk mezelf gedoucht en aangekleed en het is pas 10.45 nu maar even kleine pauze, pap is boven aan het schilderen op de babykamer Zo maar aan de strijk en was vouwen pffff heb echt nesteldrang Wil alleen meer als wat mijn lijf aankan en dat is vet irritant
Nou ben benieuwd hoe alles bij iedereen afloopt! En Carma: beetje bij kunnen slapen vant weekend?? Zooooo trots op zoonlief! Geen traantje gelaten! Alleen van de druppels dan... Niets mis in zijn oogjes, geen plus of min, alleen een cilinder (net als ik) en dus toch een bril. Nu zegt ie heel trots: Vanmiddag samen bril kopen! Net als oma, opa en mama! Dus ik maak mooi van de situatie gebruik! Winkels gaan pas om 1 uur open en dat is de tijd dat we bij de 'babydokter' moeten zijn, dus gaan daarna. En natuurlijk hoort daar een auto bij, want hij was zo goed!
Nou het slapen gaat helemaal niet zo lekker, maar goed dat komt wel weer Gister een drukke dag gehad Maaaar dochter slaapt wel gewoon in haar eigen bed op haar eigen kamer, en dat is al heel wat en ben ik heel blij mee Grote vent zeg, en daar hoort zeker een autotje bij
Even een vraagje aan jullie; ik ben letterlijk mijn winterjas uitgegroeid en op zoek naar iets nieuws voor het aankomende seizoen. Nu zie ik overal nog dikke zwarte positiejassen voor de winter en niks leuks en luchtigs voor aankomende laatste 3 maanden. Hoe gaan jullie het doen? kopen jullie wel een positiejas of een "gewone" voorjaars/zomers jas in een grotere maat?
Hihi Carma ik wordt al moe als ik je berichtje lees! Glimworm, ik heb nu een oude winterjas van m'n moeder, daar heb ik nog wat ruimte in. Verder heb ik een groot gevoerd fleece vest waar ik nog wel wat ruimte in heb, dus zo hou ik het voorlopig nog wel ff vol.
ik heb mijn oude jassen nog van voor het afvallen zeg maar en die kan ik nu lekker aan heb gewoon z'n lekkere fleecejas met voering en als de kleine er is in mei dan zie ik wel weer verder Ga er geen nieuwe voor aanschaffen Als het goed is kan je er van die tussenstukken bij kopen die je in je eigen jas tussen kan ritsen HAHAHA ja mir ik ook maar ik wil de boel aan kant hebben als hubby vrijdag thuis komt dussss En mijn vader is boven druk bezig en dan kan ik hier niet op mijn kont gaan zitten (gevoelsmatig)
Ja dat ken ik wel, is gezellig als het huis aan kant is als manlief weer thuis komt en nee stilzitten als andere druk zijn kan ik ook niet... Maar neem af en toe wel ff een pauze hè .
Jammer dat het slapen nog niet wil carma! Ik heb voor nu wel een winter positie jas, maar die draag ik ook al een tijdje. Verder heb ik inderdaad een fleecejas waarvan je de voering eruit kan halen, maar hij is indd een maatje groter! Vind het ook zonde om een jas te halen als dit toch de laatste is. Pfoe dames, kom er net achter dat ik nog maar 10 weken hoef te werken, nog 102 dagen te gaan... Zoonlief is geboren bij 35,6, als deze dat ook doet zijn we over 10wk en 3 dagen alweer papa en mama... Dat is nog korter dan het aftellen van die eerste 12 weken!
O Littha ik vind 35+6 wel wat vroeg hoor! Ik hoop dat ie in ieder geval tot 37 blijft zitten... Maar het gaat hard ja!
hier hetzelfde hè littha ook 35,6 bij onze dochter En voor haar was dat niet te vroeg hahaha, ze was 48 cm en 3245 gram. Wil niet weten wat voor reus eruit gekomen was als ze voldragen was hahaha Hier zou ik nog iets meer als 6 wkn moeten dan whaaa wat snel!!! Maar ik denk dat het toen ook met mijn gewicht te maken had dus denk dat deze wel iets langer blijft zitten Maar als ze echt zo hard blijft groeien mogen ze haar met 37 of 38 weken halen hoor Ik ga geen 10 ponder uitpoepen
Er is weer een hoop geschreven in het weekend . Ik heb een winterjas gekocht maar dan een paar maatjes te ruim. Ben toch altijd een koukleum. En anders kan ik altijd een vest/fleecejack van manlief aantrekken . @mir. Das schrikken als je wat bloed verliest. Het zal denk best wel meevallen. Ik heb ook geen donkere streep op me buik. Wel plots een streep haar op me buik. Ziet er gek uit. Voel me net een harige aap. En striae zie ik gelukkig ook nog niet. Van het weekend me verjaardag beetje gevierd. Ben erg verwend met cadeautjes. Gisteren even naar het graf van me moeder geweest want die was gelijk met mij jarig. Vond het raar idee. Volgende keer dat ik daar kom is de kleine er ook bij. Heb nog ff me jas opengedaan zodat ze me buik kon zien Eigenlijk best gek. Doet me best veel verdriet dat ze dit niet kan meemaken. Maar ja het is niet anders. Nu maar aan het wachten op de CV monteur. De kachel heeft een onderhoudsbeurt nodig. En donderdag komen de spulletjes voor de babykamer. Ben zooo benieuwd En verders is me ene kies weer vervelend en de tandarts wil er niks aan doen :x. Want me tandvlees is ook zwaar geirriteerd aan die kant. Dus dat kan het ook zijn zei hij.Maar het doet voornamelijk pijn met warm drinken/eten. Kauwen doet geen pijm.Bijt zelfs harde paaseieren doormidden. Denk dat er toch ontsteking zit in de kies die wortelkanaalbehandeling gehad heb. Ik wacht nog wel ff een paar dagen en anders ga ik weer terug. Vanmorgen heb ik vernomen van me werkgever dat er een medewerker plotseling is overleden bij ons. Collega's hadden hem vanmorgen thuis gevonden. Hij kwam niet opdagen en ze zijn toen naar z'n huis gegaan en hebben hem daar gevonden. Echt vreselijk.
Glimworm mooie buik hoor! Jeetje Suus dat is inderdaad schrikken van je collega! Voor je kies kun je proberen te spoelen met bocasan van oral-b is dat volgens mij, helpt bij mij altijd erg goed! Ik zal proberen vanavond m'n buikfoto te plaatsen, van voor gezien is het net een grote bal zo mooi rond .
Haha dat is t tempo van mijn juist rustige vrije dag Dan heb ik om die tijd ook al een uur gesport en een half uur reizen, gedoucht, huis gestoft, planten water, stof gezogen, koffiezetapparaat schoon, vaatwasser uitgeruimd, paar wasjes gedaan en was gevouwen en de beesten gedaan. En dan even rust en de rest van t huis en boodschappen voor een week. Daarna weer ff ralaxen, de rest van de wasjes en koken. Gelukkig wel maar 1x on de week omdat ik de rest moet werken. Vind t altijd heerlijk! Schoon huis, lekker actief! Lekker weer he dames? Wordt er helemaal vrolijk van.
OOO maar dat was in de eerste 2 uurtjes van mijn dag en dan heb je om 11.45 weer een dochter die je op moet halen en om 13.15 weer terug brengen en om 15.30 weer halen en dan ben ik verder de hele dag bezig geweest met van alles en nog wat en het helpen van mijn vader die aan het klussen was in de baby en badkamer enz enz Helaas wel met het gevolg dat ik nu echt kapot ben en zo lekker naar bedje ga hahaha BTW ik haat huishoudelijk werk en strijken vind ik het ergst!! moet nog zo veel doen oa boven stoffen, zuigen, badkamer en babykamer goed poetsen enz enz morgen ff de suiker laten testen in het ziekenhuis door 3x te laten prikken nuchter, 1,5 uur na het ontbijt en 1,5 uur na de lunch Weer lekker de hele dag mee zoet dus, bah