afscheiding heb ik ook is melkachtig zeg maar en als ik voor een nr 2 naar de wc moet (dus inspanning) of als ik bv in bad ben geweest of het warm heb is het meer door de warmte word je doorbloeding beter/ sneller en dan heb je ook meer afscheiding Heel normaal dus. WHAAAA 29 wkn vandaag!! we gaan aftellen druk vandaag met poetsen, kasten inruimen enz enz van de babykamer en bovenverdieping. morgen nog een hele dag en vrijdag ochtend en dan wil ik het zover klaar hebben dat hubby de vloerbedekking kan reinigen en dat alles erin kan heerlijk alles klaar dan heb ik rust
@mir81. herken dit wel heb het zelf ook. Dan is het weer dik en dan is het weer vloeibaar.Voel me soms net een slak Als ik wat voel lopen dan vlieg ik gelijk naar de wc. Na het lekken van vruchtwater moet ik het toch in de gaten houden. Meestal voel ik er ff en ruik ik er ff aan. (lekker genant )Maar als het plakt dan is het zekerweten afscheiding . @carma. Gaat alweer snel met 29 weken. Hier pas bijna 28 weken. Fijn dan je mannetje thuis komt eind van de week.
Hier ook afscheiding hoor! Soms net of je in je broek piest haha. Schiet lekker op Carma!! Hier vandaag nog precies 100 dagen Net terug van de HA. Was eerst bij assistente. Geen blaasontsteking en ze heeft mijn oren wat door gespoten. Links was iets rood en rechts heel erg. Moest dus tussendoor geplaatst worden bij de HA zelf. Ben naar huis gestuurd met een week rust en een AB kuur. Beide oren ontstoken. Hoop dat de verkoudheid snel overgaat en de AB aanslaat... Volgende week woensdag terug voor controle. Zouden die ontzettend rare dromen dan ook overgaan? Of heeft de rest hier ook last van? @sparks: ik kreeg net een mailtje dat we onze handdoek binnenkort kunnen ontvangen!! Ze zijn weer aan het leveren dus.
o fijn littha met een ab ben je er zo vanaf wel de juiste meegekregen? je mag niet alles hebben hè beterschap meis xxx Ja schiet zeker op, nog 77 dgn of minder natuurlijk als ze als mijn dochter is dan een min van 5,5 week
Mag toch aannemen van wel... Heb amoxicilline disper 500mg. Heb de vk nog eff gebeld om het door te geven en die reageerde er niet echt op. Staat in de bijsluiter "kan veilig gebruikt worden bij zwangerschap". Haha ja tis wat die vroegkomertjes
Fijn dat jullie dit ook allemaal hebben . Littha fijn dat ze je geholpen hebben. Pas op met de amoxicilline, sommige mensen krijgen er een allergische reactie op! Weet niet of je hem al eerder gehad hebt? Huisgenootje vroeger werd helemaal rood en opgeblazen... Carma succes met poetsen!
Hier ook afscheiding hoor! Hoort erbij zeggen ze. ene keer is het doorzichtig slijm en de andere keer witter... sja wat doe je eraan??? Goed schoonhouden En maar afwachten wat er komt haha. och we hebben in ieder geval negen maanden geen last van die maandelijkse rode afscheiding (hoe heette dat toch ook weer? ) ja de zwangerschappen schieten al erg op in dit clubje! En ik weet nog als de dag van gisteren dat we een positieve test in onze handen hadden! pfff wat gaat de tijd toch snel! En littha hopelijk is de oorontsteking snel over, want wat is dat pijnlijk!!!
Nou heb mn eerste ingenomen om 3 uur en nog geen last gelukkig. Moet 5 dagen lang om 7u, 15u en 23u innemen. Ik kan nu kiezen uit 2 dichte oren of 2 pijnlijke oren. Zoonlief logeert bij oma en vriendlief komt vanavond pas thuis, dus laat ze mooi nog eff dicht zitten. Hoef nu toch niet te luisteren... Maandelijks rood?? Wat is dat ook alweer??? Wacht maar tot na de bevalling... Dan ben je een week lang zo rood dat je alles in 1x in haalt hahaha.
amoxiline is idd gewoon goed tijdens de zwangerschap Heb je een drankje of tablet? Pfff om 23 uur pas de laatste!! dan slaap ik al hahahaha Over de rode zee Ik ben zo blij dat ik straks niks meer hoef te slikken/prikken enz enz Laat mij maar 1x per maand rood hebben Hubby mag een knip zetten, ik heb genoeg doorstaan met alle iui, icsi en zwangerschappen/ bevallingen. Nu mag hij en zijn we van het gedonder af straks In mijn lijf geen hormonen (pil ) meer
Nou, mijn internet vloog er weer uit... Heb de tablet vorm, maar mag het ook oplossen in water zodat ik kan drinken. Er moet 8 uur tussen zitten bij de inname, dus dan maar eff een wekker zetten, liga eten, drinken en weer verder slapen! Snap je helemaal Carma!! Mag hij hier ook wel doen, maar dat wil hij (nog) niet. Snap hem ergens ook wel. Het schijnt geen garantie te zijn op geen zwangerschap tegenwoordig hoorde ik...
hahaha nou als wij dan nog spontaan zwanger worden dan weet ik het ook niet meer Ik denk dat ik dan echt vreemd moet gaan Wij hebben een zaad "probleem", de kans dat het na een knip nog gebeurt is wel heeeeel klein
Ik kreeg idd ook een mailtje littha! Fijn dat ze ons niet vergeten zijn haha. Morgen maar even mijn urine brengen, want ik vermoed ook weer een blaasontsteking. Verder best wel last van mijn bekken en nog steeds harde buiken, zucht. Gelukkig hoef ik niet meer te werken. Gistermiddag lekker op de babykamer bezig geweest. De muur is af en tis een hele creatie geworden. Binnenkort maar weer even wat foto's maken. @ afscheiding, daar heb ik ook wel last van. De ene dag wat meer dan de andere.
Afscheiding: hier ook, volkomen normaal helaas. Vind t af en toe gewoon genant zoals t stroomt maar het wisselt inderdaad per dag hoeveel en hoe vloeibaar. Lekker weer snel aan de pil na de bevalling. 1x p 3 maanden ingesteld en zelf alles onder controle. Cyclus was na stoppen ook zo op orde dus dat scheelt. Mis mijn hormonen wel. Had in de tussenliggende periode veel acne enzo. En nooit last van de pil oid. Teijfel nog over een spiraal maar daar hoor ik te veel horrorverhalen over dus durf niet zo goed Ziek: morgen naar de huisarts. Vandaag zo benauwd terwijl verkoudheid onder controle lijkt. Ook weer veel keelpijn. Hoop niet dat t doorslaat naar een ontsteking van keel of longen. Dus ff een extra controle voordat ik achteraf spijt krijg. Amoxiline is idd goed tijdens de zwangerschap. Schijnt het snelst voorgeschreven te worden maar ik ben daar juist net allergisch voor. Moet er dus scherp op zijn dat ik ze niet per ongeluk voorgeschreven krijg. Ben er trouwens nooit zo stipt mee geweest. Gewoon 3 p d en dus na elke maaltijd. Ging best goed op de bolle jeukerige kop na 3d pretecho: mag ik morgen bekijken. Erg zin in want die vind ik erg leuk. De gewone vind ik niet zo bijzonder meer. Je went er snel aan en heb denk ik al meer dan 50 echofoto's liggen. Van 3d pas 1 mooie van 8 weken gekeden dus ben benieuwd wat t nu wordt. Vanavond maar eens vroeg slapen. Ben pas na 2.00/2.30 in slaap gevallen en om 6.00 uur ging de wekker. Dus ben best gesloopt omda mijn werkdag ook al lang was... Net al ff op de bank geslapen. Heeerlijk!
Hier ook geen hormonen meer in m'n lijf, ben er helemaal klaar mee! Wat dan wel, tsja eerst maar de regenjasjes weer uit de kast halen en dan moeten we het er nog maar eens over hebben. Zo vandaag laatste dag van 4 dagen achter elkaar werken, waarvan 3x 5u op en 1x 6.30u. Ik ben zo blij dat morgen de wekker om 8u gaat! Morgen de badkamer spullen uitzoeken en bestellen, zaterdag de hele dag ALV van de bracheorganisatie van mijn man en zondag uitslapen en klussen. Ik heb van de week twee tassen met positiekleding gehad om te lenen, zitten echt heerlijke shirtjes in en ook twee jurkjes, ik ben normaal niet van de jurkjes, had ik ze gister even gepast, maar dan lijk ik ineens echt mega zwanger, hahaha!! Maar ze zijn wel leuk, dus ik ga ff 2 leggings kopen. Ik beloof dat ik jullie een foto zal laten zien als ik er 1 aan heb.
@carma: dat zou wel heel erg raar zijn indd haha. @nicci: heel veel plezier vandaag bij je echo!! @mir: Wat fijn dat je zoveel kunt lenen! Ben benieuwd hoe het je staat! Ik hou ook helemaal niet van jurkjes!! Zeker niet gezien mijn gewicht. Maar toen ik de zomer van 2009 hoogzwanger was, was ik me daar toch blij dat ik er 1 had!! Je weet soms van gekkigheid niet meer wat je met de warmte aan moet dan. Op het einde had ik namelijk veel last van het warme weer, omdat ik zelf heel snel warm was. Uiteraard in mijn geval deed ik het niet over straat aan, maar wel heerlijk thuis! Hier gaat het redelijk. Gister middag na alles geregeld te hebben heerlijk op de bank filmpjes gekeken. Gewoon even niets moeten. Geen huishouden, geen kind, geen man, geen geregel... Heerlijk! Denk dat dat me al een heel deel rust in mijn hoofd heeft gegeven. Ben tussendoor nog even wezen slapen en gister lag ik er om 10 uur in. Vanmorgen om 8.30 wakker geworden (oeps, medicijnen) en wel met het gevoel uitgeslapen te zijn. Helaas nog steeds de piep in mijn dichte oor, maar hopelijk gaat het einde van de dag weer beter.
Het was even zoeken, maar op pagina 194 dan toch de recentste gevonden! meisje 5x jongen 11x verrassing 3x Uitgerekende datum: 22-05-2013 carma73 - 2e kindje = meisje 23-05-2013 shk - 1e kindje = een verrassing! 24-05-2013 nijntjenijn - 1e kindje = jongen 26-05-2013 myladyw - 1e kindje = jongen 27-05-2013 Marcy26 - 2e/3e = tweeling jongens 28-05-2013 missmama2be - 1e kindje = meisje 28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje = jongen 30-05-2013 nicci1982 - 1e kindje = jongen 31-05-2013 lavitabella - 1e kindje = jongen 31-05-2013 suus84 - 1e kindje = meisje 04-06-2013 corry - 1e kindje = een verrassing! 05-06-2013 Mir81 - 1e kindje = jongen 06-06-2013 glimworm - 2e kindje = een verrassing! 06-06-2013 kornasia - 1e kindje = jongen 06-06-2013 imrw - 1e kindje = jongen 09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje = jongen 14-06-2013 littha - 2e kindje = meisje 17-06-2013 sparks - 2e kindje = meisje Aankomende afspraken: 08-03: Larissa259: 3D/4D echo 11-03: Glimworm: controle 23-03: Littha: 3D/4D echo
meisje 5x jongen 11x verrassing 3x Uitgerekende datum: 22-05-2013 carma73 - 2e kindje = meisje 23-05-2013 shk - 1e kindje = een verrassing! 24-05-2013 nijntjenijn - 1e kindje = jongen 26-05-2013 myladyw - 1e kindje = jongen 27-05-2013 Marcy26 - 2e/3e = tweeling jongens 28-05-2013 missmama2be - 1e kindje = meisje 28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje = jongen 30-05-2013 nicci1982 - 1e kindje = jongen 31-05-2013 lavitabella - 1e kindje = jongen 31-05-2013 suus84 - 1e kindje = meisje 04-06-2013 corry - 1e kindje = een verrassing! 05-06-2013 Mir81 - 1e kindje = jongen 06-06-2013 glimworm - 2e kindje = een verrassing! 06-06-2013 kornasia - 1e kindje = jongen 06-06-2013 imrw - 1e kindje = jongen 09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje = jongen 14-06-2013 littha - 2e kindje = meisje 17-06-2013 sparks - 2e kindje = meisje Aankomende afspraken: 08-03: Larissa259: 3D/4D echo 11-03: Glimworm: controle 14-03: Carma : controle ziekenhuis 30 wkn +1 dag 23-03: Littha: 3D/4D echo
Vanmorgen om 0715 zijn alle babyspullen geleverd. Manlief heeft morgen maar vrij genomen om alles in elkaar te zetten. Hij is anders bang dat hij nog enkele weken mijn "gezeur"aan moet horen dat die meubels in elkaar moeten. En voorlopig heeft hij de eerste 3 weekenden geen tijd om het in elkaar te zetten. Sta natuurlijk nu al te kwijlen bij al die dozen. Een boel papier weer straks pffff. Ik weet nog niet welke anticonceptie ik ga gebruiken straks. Heb altijd de Diane 35 gebruikt. Maar door die heisa in het nieuws weet ik niet of ik deze nog krijg van de huisarts straks. En ik las als je borstvoeding wilt geven dat je dan de pil niet mag gebruiken. Weten jullie al of je borst- of flesvoeding wil gaan geven? Nu schijnt borstvoeding niet altijd te lukken. Ik ben er zelf niet over uit. Ik kreeg laatst te horen van iemand dat je een slechte moeder bent als je al gelijk flesvoeding wil gaan geven na de geboorte en niet wil proberen om borstvoeding te geven . Schrok hier toch wel van. Vond dat zo een rare opmerking. Is toch ieder zijn keus denk ik dan.
meisje 5x jongen 11x verrassing 3x Uitgerekende datum: 22-05-2013 carma73 - 2e kindje = meisje 23-05-2013 shk - 1e kindje = een verrassing! 24-05-2013 nijntjenijn - 1e kindje = jongen 26-05-2013 myladyw - 1e kindje = jongen 27-05-2013 Marcy26 - 2e/3e = tweeling jongens 28-05-2013 missmama2be - 1e kindje = meisje 28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje = jongen 30-05-2013 nicci1982 - 1e kindje = jongen 31-05-2013 lavitabella - 1e kindje = jongen 31-05-2013 suus84 - 1e kindje = meisje 04-06-2013 corry - 1e kindje = een verrassing! 05-06-2013 Mir81 - 1e kindje = jongen 06-06-2013 glimworm - 2e kindje = een verrassing! 06-06-2013 kornasia - 1e kindje = jongen 06-06-2013 imrw - 1e kindje = jongen 09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje = jongen 14-06-2013 littha - 2e kindje = meisje 17-06-2013 sparks - 2e kindje = meisje Aankomende afspraken: 08-03: Larissa259: 3D/4D echo 11-03: Glimworm: controle 11-03: Mir81: controle VK 14-03: Carma : controle ziekenhuis 30 wkn +1 dag 23-03: Littha: 3D/4D echo[/QUOTE]
Oeeeh die babyspullen! leuk he!'Het is allemaal zo'n mooi spul! Wijzelf hadden tweedehand meubeltjes gekocht op marktplaats, en deze heb ik gebroken wit geschilderd. De meubeltjes waren heel degelijk en bourgondisch, ook met van die sierlijstjes enz. en nu in het wit zijn ze zo leuk geworden! Ik ga dalijk het wiegje alvast in elkaar zetten (die zit nog in de doos) En borstvoeding, tsja dat vind ik echt heel persoonlijk! Ik ben er zelf van overtuigd dat ik fanatiek borstvoeding ga geven, mits het lukt natuurlijk. Maar ik ben dan ook volledig thuis, en rondom huis op het bedrijf aan het werk. Als ik ergens anders zou werken, en zou moeten kolven zou ik het persoonlijk al een heel ander verhaal vinden.... Maar een slechte moeder als je geen borstvoeding geeft? Dan heb ik een verschrikkelijke moeder!