eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Er bestaan geen domme vragen! :D Ik had bij mijn zoon (en straks dus ook) de matras beschermer met daarop zo'n vierkante zeil met wit bovenop (eff de naam kwijt). Verder had ik sinds week 35 een tena in mn onderbroek als zekerheid. Uiteindelijk valt de vloedgolf wel mee en zijn ze op tv erger haha.

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

die ab heb ik ook.
    maar op 1 of andere manier blijven die ffing blaasontstekingen terug komen. het is hier zelfs zo erg dat ik een beetje vrees voor een nierbekkenontsteking :(, soms echt pijnscheuten dat ik amper kan lopen. :( ik moet met 36 weken ook mijn urine laten testen op gvb of gvs?? bacterie. mocht ik die bij me hebben moet ik ab hebben tijdens de bevalling.

@gewicht: hier met 24 weken zo'n 4 kilo aangekomen dus net zoiets als met Collin, prima dus! ik zit nog onder de 100

3. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Och jeetje glimworm, das niet best! Ik weet dat er meerdere AB's zijn, dus misschien kun je een andere krijgen? Ik hoop voor je dat het snel over gaat!!
    Hier slaat hij ook nog niet echt aan na 2.5 dag. Kleine ontstekingsoor lijkt wel beter, maar die andere blijft suizen of dicht klappen. Verkoudheid is er ook niet beter op geworden (ook niet erger trouwens). Heb dus ipv kleine ontsteking er een bijwerking voor terug en veel verder ben ik nog niet.

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Te veel ab is ook niet gezond want t gaat steeds slechter werken. Balen dat t zo beroerd gaat dames.
    Mijn 2 zwangere collega's gaan ook niet goed. Ene heeft een soort zwangerschapsgerlateerde leverproblemen. Hierdoor kan t kindje doood gaan. Dus nu strak onder controle en dan eerder bevallen als t moet en anders bij 37 wkn.ergste is dat ze ook al ee. Meervoudig gehandicapt kind heeft. Andere heeft een blindedarmontstekingen of nierproblemen. Ze hopen vandaag meer duidelijkheid te krijgen want de kleine lag ervoor met de mri. Gelukkig is dst niet erg voor de beeb. Maar leuk is anders natuurlijk. Zij heeft ook al zoveel problemen gehad tijdens de zwangerschap.
    We mogen hier niet klagen geloof ik. Ben blij dat ik een sterk gestel heb! Snap dat sommigen zwanger zijn echt niet leuk vinden.

5. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
  6. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Haha Litha, dat was 1 van de 1e shirtjes die we hebben gehaald :D

7. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    heey littha! wij hebben dat shirtje ook al! En een koeienrompertje met een staartje op het kontje van de baby :D je hebt zulke leuke spulletjes!

8. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    haha geweldig!!

9. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Vraagje aan Carma: hoelang ben jij bezig geweest met die heftige verkoudheid en dat oor? Ben nu 1.5 week bezig en heb er al zo genoeg van! Dan heb ik een idee hoelang dat bij jou was...

10. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha liitha dat wil jij dan niet weten
    Ik ben een week of 6 bezig geweest, maar niet met de oren hoor
    Sterkte meis

11. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Oh echt???? Jeetje... dan mag ik indd nog wel eff... Wat was het wonder dat het deed verdwijnen?? Of was dat gewoon tijd?

12. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon tijd en blijven stomen.

Jeeee ligt jullie kleintje soms ook zo hoog op je buik
    Echt zo dat je hem/ haar helemaal kan voelen
    Alsof je ze zo van je buik af kan pakken???
    Ik had het net weer, op mijn zij geslapen en ik word wakker en echt z'n mega bult op mij buik
    Dat duurt dan even en dan zakt ze weer weg.

Ben toch zo blij dat hubby er weer is
    Ik slaap weer beter
    Dochter bleek toch weer een blaasontsteking te hebben
    Dus weer een ab, maar dat gaat ook weer beter en die slaapt ook weer goed
    Word nu steeds nieuwsgieriger hoe onze kleine meid er straks uit zal zien, al zal ik mijn zwangerbuik wel missen.
    Het bewegen daarentegen zal weer een stuk beter gaan.

13. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Dan blijf ik dat maar doen!

Nee sorry, nooit gehad. Wel dat ze een wedstrijd doet met zichzelf: "hoe hard kan ik die rib raken?"

Fijn dat je man weer thuis is en bijkomend voordeel dat je beter slaapt! Ook handig dat ze hebben gevonden waar je dochter last van heeft, hopelijk is ze er snel vanaf! Ik denk dat ik het getrappel straks het meeste ga missen haha. Geniet er nog maar volop van nu het nog kan!

14. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hihi, denk dat ik te dik ben om een babybult op mijn buik te krijgen... maar voel die kleine soms goed friemelen. Zie dan in gedachten mijn kleine uk door mijn buik heen 'tijgeren' want zo voelt het!

15. Nicci1982

Ja steeds vaker rollende bewegende bulten op de buik. Heerlijk vind ik dat. Wel een apart gevoel. Bij mij doet hij dit laag in de buik of in mijn zij. Daar ben ik alleen heel gevoellig voor aanraking en beweging dus dat levert regelmatig hilarische taferelen op omdat ik schrik of een stuiptrekkung krijg omdat ik niet tegen t gevoel kan :D

16. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha shandy, te dik
    denk het niet hoor, je weet hoe mager ik ben hè (not)
    het enige kan zijn is als bv je placenta voor ligt ofzo
    Nu heb ik alleen niet al het vet op de buik maar mooi verdeeld zeg maar

17. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Ik voel de baby ook erg goed ondanks dat me placenta aan de voorzijde ligt. Nu heb ik ook erg weinig buikvet. Ik denk als de placenta aan de achterzijde had gelegen dat ik dan nog meer had gevoelt. Zie me buik ook vaak bewegen en bulten in komen:D. Alleen ik slaap altijd op me linkerzij en en als ik dan daarop lig en ik wil inslaap vallen dan gaat ze in me linkerzij lopen bewegen waardoor ik dus af en toe schrik en omhoog spring. Dat kriebelt dan zo:D. Soms ga ik dan maar wat heen en weer lopen draaien in bed dan wordt ze wel rustig, maar als ik dan weer 5 minuten stil lig begint het weer:D

Manlief heeft vrijdag het kamertje in elkaar gezet. Dus alles staat. Moeten nu alles schoonmaken en gaan indelen. Ziet er al mooi uit. Als het helemaal af is zal ik een foto neerzetten.

18. Nicci1982

Haha dat ken ik.maar bij beide kanten dus maskt niet uit hoe ik lig. Als is t op mijn rechterzij vaak t ergste. Maar meestal blijf ik liggentenzijie echt extreem wild is. Dan voel ik t tot in t matras.
    Als ik s nachts wakker wordt of in de ochtend dan is ie er ook al tijd gelijk. Super gezellig maar midden in de nacht ook wel eens lastig. Dan wordt ik er te wakker van en ben ik over mijn slaap heen.

19. Suus84

Suus84 Niet meer actief

oh ja en afgelopen zaterdag hadden we een rondleiding bij de beval- en kraamsuites in het ziekenhuis. Hoef tot nu toe niet te bevallen in het WKZ. Mag daarvoor naar ander ziekenhuis.
    Zag er mooi uit vanbinnen. Net een hotelkamer. Eigen badkamer, tv met dvd speler, koelkast, een bed erbij voor de partner. Als de moeder eten krijgt dan krijgt de partner ook eten. Er is ook nog een hele grote badkamer met een bad waarin je kan bevallen. Wordt alleen bijna niet gebruikt. Bloedheet was het in die badkamer. De muren en vloer zijn verwarmd. Maar lijkt me toch niet als je moet bevallen dat je tegen zo een bloedhete muur gaat aanhangen.

Kraamsuites precies hetzelfde. Alleen is daar geen kastenwand waar de apparatuur in staat. Je mag in beide suites 24 uur per dag bezoek ontvangen. Zitten geen bezoektijden aan.

Manlief was al helemaal gecharmeerd ervan. Die kon al niet meer wachten totdat ze geboren zou worden :p. Ze mocht nu al komen zei ze. Ik zei dat het beter was als ze nog ff wat weekjes zou wachten :D.

20. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hihi Carma, maar jij bent echt wel wat minder zwaar als ik hoor!
    Placenta ligt bij mij keurig tegen de achterwand.
    Af en toe 'schrik' ik soort van de bewegingen, uk kan zo heerlijk friemelen!
    Geniet elke dag!

Deel Deze Pagina