Kleine zit hier ook vaak laag, maar zwemt nog wel de hele dag m'n buik rond, hihi! Morgen krijg ik de groeiecho, spannend! Veel plezier Carma! Littha sterkte, nog ff volhouden!
Zo we zijn weer goedgekeurd Mijn bloeddruk was wat laag 102/70, suiker was goed Kleine ligt 1 week voor en is ongeveer 1800 gram Hoofdje naar beneden en de bult die steeds opkomt zijn de voetjes Hoofdje zat al wel lager, maar dat zegt niks Ook weer even een buikfoto!! Ben benieuwd hoe groot die uiteindelijk gaat worden Lig al lekker op bed, ben toto Nog niet alles kunnen kopen vandaag maar wel veel
Vonden ze het laag bij jou? Mijne varieert een beetje maar is nu een aantal keer net over de 100 en 70 geweest. Mijn vk is hier juist heel tevreden over. Grappig dat daar ook nog verschil in zit per vk. Mijn huisarts vond het ook heel netjes juist. Zelf leek het mij ook vrij laag. Mooie buik carma! Past nog mooi bij je bouw. Vind hem niet extreem groot lijken ofzo. Mir: succes bij de groeiecho. Volgende week krijg ik de tweede groeiecho mar daar zal vast niets anders uit komen dan vorige week.
Nou niet extreem laag ofzo maar 102 was wel aan de lage kant Maar ja je doet er niks aan dussss Misschien dat ze er in een ziekenhuis anders naar kijken als bij de ha of vk tijdens de suikertest was mijn suiker na de lunch ook maar 3.nogiets dat was ook wat laag maar dat komt door de gastricbypass Nuchter was hij netjes ja die groei van de buik gaat nu mega snel ben benieuwd waar ik zit over een week of 5 Het "nadeel" van mijn buik is dat ik veel ben afgevallen en dat er ook nog los vel is dat onderaan hangt, als dat niet was geweest was hij mooi rond geweest en lijkt het niet zo dat de kleine bovenin zit ook met het meten moeten ze de buik wat omhoog trekken anders heb ik nu al de buik van 40 wkn als ze vanaf de navel naar boven meten (aantal vingers boven navel) hahaha
Dat vind ik zo zonde. Doe je er een hoop aan om de kilo's kwijt te raken en dat blijft dat vel zitten... Lijkt me echt demotiverend.
Ach het valt wel mee hier gelukkig omdat ik niet z'n mega buik had Het zit wat meer verspreid over mijn hele lijf Het is idd jammer, maar ja ik het er zelf aan gegeten Ik kan me weer normaal bewegen en dat is heel veel waard Als ik een lijstje moet maken met verbouwwerkzaamheden dan staan bovenarmen en borsten op nummer 1 Maar ik vind het gewoon eng Ik heb in totaal 3 operaties gehad die echt moesten maagband, galblaas en maagband weg en gastric bypass erin. Ik leef nog en ben gelukkig Dan zou ik nu dus weer geopereerd moeten worden met natuurlijk het risico dat je het niet red, alleen omdat het dan mooier is Dat durf ik dus niet Heb een gezin en die staan op nr 1 De rest verbergen we wel in een goede bh, strak ondergoed en in een badpak. En als mensen het niet willen zien kijken ze maar de andere kant op zo dat is een heel verhaal geworden hahahaha
Carma mooie buik!!!!!! En wat een geschiedenis heeft die buik zeg! Bij mij ook een beetje zo, maar ik denk dan: Het zijn de gevolgen van een periode waar ik liever niet meer heen wil. Het motiveerd me dan om na te denken voor ik iets doe of te stoppen als ik begonnen was. Nog een vraagje aan alle dames: Ik heb nu weer iets nieuws, namelijk spierpijn hoog bij mijn bovenbenen. De ene keer in mijn benen, de andere keer bij mijn bekken. Het lijkt wel of ik 's nachts in de spagaat heb geslapen ofzo, zo'n gevoel! Wie herkent dit?
Ik vind het een hele mooie buik hoor Carma, je ziet er super uit. Ik herken de spierpijn niet, maar misschien komt het door het liggen. Je beweegt nu ook minder als je zwaarder wordt. Ik merk ook wel eens dat ik zo stijf ben als een plank als ik wakker wordt. Mijn lief en ik hebben gister een hele tijd naar mijn buik liggen kijken. Mijn navel ging steeds op een neer en ze was superdruk. Was een heel leuk gezicht. Volgende week moet ik weer prikken op suiker, ijzer en rhesusfactor. Ze kunnen dan ook meteen bepalen welke bloedgroep de baby heeft. Als zij positief is dan moet ik zo'n vervelende prik in mijn been met 30 weken.
Helegoeie instelling meis! En t ziet er zo op de foro ook hartstikke goed uit. Dus je kan er ook trots op zijn
Soms heb ik doe spierpijn wel eens. Meestal als ik wakker wordt dus denk dat ik dan raar gelegen heb. En idd dat ik stijf wakker wordt. Moet eerst even naar de badkamer lopen en dan voelt t wel weer oke. Maar als ik net sta zak ik bijna door mijn benen. Voel me dan echt zo'n log oud wijf
Oke gelukkig niet de enige dus. Nadeel hier is wel dat het dan zo blijft hangen dat ik nauwelijks fatsoenlijk kan lopen. Ik probeer het wel, dus dan maar een stukje langzamer haha.
Mooie buik carma! Ik vind het zo mooi om te zien hoe iedereen verschillend draagt! En mijn bloeddruk was in het begin constant 100/70 de laatste keer was deze wat gestegen... nooit iemand horen zeggen dat het aan de lage kant is.. Maar ik merk wel dat er overal verschil is bij alle verloskundige als ik de verhalen zo lees. ik zal dalijk ook eens foto's uploaden want we hebben gisteren weer foto's gemaakt! En ik heb geen spierpijn in mijn benen, maar als ik na slapen of een tijd zitten opsta ben ik wel zo stijf als een hark en ben ik ook zo'n 'oud wijf' wat eerst moet opstarten voordat ik rechtop kan staan en zonder pijn weer soepel beweeg. Komt denk ik ook omdat ik absoluut niet meer draai in mijn slaap, zoals ik in slaap val wordt ik ook weer wakker.... En de laatste loodjes aan het kinderkamertje!!! Ben bijna klaar met schilderen!!! Ik kan steeds maar kleine stukjes doen i.v.m. met mijn rug dus het schiet niet hard op, maar nu eindelijk is het einde in zicht en daar ben ik zo blij mee!
en het verloop. Ik snap eigenlijk niet waarom ik maar 1 bijlage per bericht kan invoegen???? Als ik er twee invoeg, dan verdwijnt de eerste en blijft er dus maar 1 bijlage over....
zo hey flinke buik Corry. Ziet er mooi uit. Vooral die kleine foto'tjes op rij. Kan je goed het verloop zien. Mijn buik is klein. Vind het best raar. Zie dat veel zwangere vrouwen rond deze periode een dikke buik hebben en ik heb bijna niks. Wordt er zo onzeker van. En begin dan altijd te twijfelen of het wel goed zit van binnen.Maar ze is altijd erg druk dus dan zal het wel goed zitten lijkt mij
niet onzeker worden hoor suus Ik had bij de eerste ook bijna niks omdat ik breed droeg Is net hoeveel ruimte je hebt en hoe de kleine ligt Komt echt wel goed Hier meer de angst voor vroeggeboorte heb vandaag veel druk op de onderkant Daar zijn meer redenen voor te bedenken bv gister onderzoek gehad en er is flink gedrukt enz enz of ze is al wat aan het indalen zal ook wel goedkomen Ze moet gewoon nog min 4 wkn blijven zitten
hey suus, Ja flinke buik. En het is misschien wel mooi maar wel lastig! Mijn rug heeft het zwaar, en bukken end. is echt geen pretje meer. (sokken aantrekken bijv. gaat ook onhandig) Mensen vragen mij nog steeds of er echt geen 2 inzitten.... Ik voel er duidelijk maar eentje dus dat is het niet. ik draag ook echt naar voren (aan de achterkant zie je niks aan mij), ik heb ook nog gewoon mijn taille.... Mijn moeder had ook van die enorme buiken tijdens haar zwangerschappen, dus misschien is het toch een beetje erfelijk????? Ik ben juist wel jaloers op mensen met een bescheiden buikje!' En als de kleine maar druk is suus, dan is het een goed teken lijkt mij! De grote van de buik zegt niks over de gezondheid van de baby. En Carma, hou die baby nog wat langer binnen he! en het liefst langer dan 4 weken!! Het is zo koud buiten Ik ben soms ook wel bang voor vroeggeboorte, zeker als ik alle rampscenario's ga lezen. Bij een kennis van mij zijn 2 dagen geleden de vliezen gebroken met 30 weken, en ze ligt nu dus in het ziekenhuis met weeenremmers.....
Wauw, mooie buiken Carma en Corry! Ik mag maandag weer naar de gyn, ben benieuwd of ze ook nog even naar ukkie kijkt met een hoge snelheidsecho... (vorig bezoek aan haar, zo: we gaan een echo maken. Ik blij! In een soort van tandartsstoel moest ik gaan zitten, broek open, ding op mn buik, spartelend kindje te zien, klaar! Niet even écht gekeken, ze keek alleen of het bewoog)
Ze moeten toch ook een keer naar de groei kijken?? ik heb nu met 27 wkn en nu weer met 30 een groeiecho gehad Ze heeft dijbeen, buikje en hoofdje goed gemeten zodat ze weet hoe groot het kindje is Ik ga er vanuit dat jij ook in het ziekenhuis loopt shandy of niet?