JAAAAAAAAAA daar is ze weer. (gedaan met de rust hahahaha geintje) gezellie dat je er weer bent hoe is het met je?
Ja onze geliefde laptop is weer thuis!!! Ben weer helemaal bij gelezen, vond t hoeveelheid wel meevallen dus idd tisz nu weer gedaan met de rust Met mij gaat het goed... Ben inmiddels een jaartje ouder ennnnnn GETROUWD!!! (afgelopen maandag) Vorige week weer een extra echo gehad omdat de groei van mn baarmoeder nog steeds zorgen baarde bij mn vk... Bij de vorige echo had ik namelijk erg veel vruchtwater (bovenste lijn) maar alles was in orde... groei gemiddeld en vruchtwater ook (nu middelste lijn) dus heb gewoon weer lekker extra naar ons meisje kunnen koekeloeren... De babykamer is ook klaar en de rest van t huis ook... Dinsdag ha ik ook echt een gevoel van rust en vrede. Nu is echt alles achter de rug, de verbouwingen, feestjes e.d. Mijn moeder heeft een hele mooie foto van mij gemaakt in mn trouwoutfit bij t ledikantje, zit even te wachten op die foto en dat post ik die wel hier... Qua kleertjes heb ik echt nog bijna niets maar qua grote dingen zijn we helemaal compleet... hebben vorige week ook al een knal roze loopwagen gekocht, kan t maar vast in huis hebben ghihihi Lichamelijk gaat het eigenlijk ook wel goed... De kleine meid is erg bewegelijk, zie mn buik ook regelmatig echt omhoog schieten en sinds maandag golft mn buik ook af en toe. Begin volgende week had ik het idee dat de kleine meid gedraaid was (ligt de hele zwangerschap al met hoofd naar boven) en idd met de echo lag ze keurig met dr hoofd naar beneden... Scheeld ook weer met schoppen tegen mn ribben, die weet ze niet meer zo goed te vinden (ze ligt met dr voetjes naast dr oren, dus geen foetushouding maat dubbelgeklapt) wel heb ik bij mn ribben regelmatig last van een spiertje die klem zit en heb nog niets gevonden waarmee ik m weer goed kan laten schieten, tot nu toe gebeurd dat elke keer vanzelf, na uren of soms zelfs dagen. Volgens vk is er ook niets aan te doen... Mijn buik zit ook steeds meer in de weg. Bots regelmatig met mn buik tegen voorwerpen als ik ff ergens langs wil.. Zal na t weekend wel weer komen met foto's van buik/echo/kamer/trouwen, moet ze ff opzoeken en op de laptop zetten enzovoort
Weer even een update van mij Gisteren alweer de 29 weken gepasseerd. Ben sinds 2 weken wat minder gaan werken en dat heeft meteen effect, heb veel minder last van mijn bekken en onderrug. Zit daardoor een stuk lekkerder in mijn vel en wil dat graag zo proberen te houden. Zal niet meevallen, want volgende week zaterdag is DE grote verhuizing.. Heb er superveel zin in, maar kijk er ook een beetje tegenop omdat ik gewoon niet zoveel kan doen. We krijgen genoeg hulp, maar ik blijf het een raar idee vinden dat ik niets kan en mag tillen en vooral alleen aanwijzigingen mag geven. Maar de kamer boven, waaronder ook de babykamer zijn klaar voor inrichten Vind het zooooo mooi geworden, ben er helemaal blij mee. Vanaf volgende week kan ik me eindelijk gaan bezighouden met het inrichten ervan, man man man wat verheug ik me daarop
Missmama: nog gefeliciteerd x2!!!!! En leuk dat je er weer bent! Fijn is dat heh als het kamertje staat... Dan wordt het gelijk zo echt dichtbij allemaal haha. Lavitta: ziet er leuk uit!
Nog even geen moment gehad om rustig bij te lezen, maar ik zal gewoon even aanhaken. Missmama gefeliciteerd!! Lavittabella, wat een balzaal die kamer, heerlijk! Suikerwater; ik moet dinsdag bloedprikken en dan 2u nadat ik gegeten heb, 1 boterham zoet en en boterham hartig. Snap niet zo goed waarom ik dat zo moet en jullie die testen met suikerwater krijgen... Zal het volgende keer eens aan de vk vragen. Had gister sinds lange tijd weer een probleem op de wc, wat een hel . Dan ook nog slecht geslapen en nu mot met manlief die niet thuis is en voorlopig ook niet thuis komt. Zou vandaag gezellig met de hond naar hem toe, maar dat doe ik dus niet, ik ben boos :x. Ga me maar een beetje afreageren op de was en de keuken denk ik. He bah begin alweer te huilen, stomme hormonen!
Ooh meisje toch wat herkenbaar!!! die hormonen zijn ook 3 keer niets... Vanochtend ook weer mijn zwangere vriendin overstuur aan de foon gehad omdat ze mot had met dr vriend... Nou heb ik nogal een schuld openstaan bij dr voor alle keren dat ik haar overstuur heb gebelt dus sta graag voor dr klaar... Nog even vergeten te reageren op eerder besproken onderwerpjes... Hier ook heel veel donshaartjes op mn buik... vind ze wel schattig!!! Heb ook een donkere streep van navel tot schaambeen, dit komt door ophoping van pigment en ook een geplopte navel wat ik ook wel weer mooi vind... Vind zo'n knopje die door je shirt priemt wel wat hebben, hoort bij t zwanger zijn en vind t heerlijk ghihihi (en ben nou eenmaal een rare )
Herken die hormonen echt niet. Wel voor zielige fingen op tv ofzo maar ik ben juist veel gemoedelijker wat betreft gedrag en reageren. Er is geen ruzie met mij te maken en ik kan t okk niet meer. Vind t zo zinloos en niets is belangrijker dan de kleine bhierdoor valt t alkemaal in perspectief en kan ik me verder nergens druk over maken. Heerlijk! Zou altijd wel zwanger willen zijn wat dat betreft. En mijn vent zou t ook niet erg vinden, die heeft t nu ook makkelijker
digiknuf aan mir!! Hier herken ik het deels. Ik kan wel eens boos uit de hoek komen of zeuren, maar huilen indd alleen bij zielige dingen op tv. Verder valt het hormonaal wel mee volgens vriendlief haha. Hij is toch degene die dat het beste kan beantwoorden .
Dank je wel meiden! Komt volgens mij voornamelijk omdat ik zo moe ben, 3 keer per nacht plassen breekt zo op en daar kan ik zo slecht tegen... En m'n rug doet zeer en m'n ischias been speelt weer op, kon m'n draai echt niet vinden vannacht... Nou ik ga nu even een middagtukje doen, manlief vind me nog steeds lief en vind het nog steeds gezellig als ik kom, dus dat gaan we dan toch maar doen . Alles in huis is schoon dus laat de kraamzorg maar komen. Goh volgens mij noemen ze dit dus nesteldrang, als m'n lijf het toeliet ben ik de hele dag laatjes aan het opruimen, aan het poetsen, pffff...
Tuurlijk vind hij je nog wel lief Gelukkig ist weer goed gekomen Hier ook flink poets drang hoor... Moet echt wel naar mn lichaam luisteren, anders ben ik ook continu in de weer...
Haha het hangt in de lucht hoor!! Met hulp van vriendlief alle resterende baby spullen van zolder gehaald. Wandelwagen in elkaar gezet, box uit elkaar in de slaapkamer, babyspeelgoed uitgezocht... Zo kom je toch dingen tegen die je nog nodig had en dingen die je hebt waarvan je het niet meer wist hahahaha. Scheelt wel, wat ik nodig heb kost financieel de helft van wat ik dacht nog nodig te hebben maar nog had! Wel weer voldaan, maar ook weer teveel gedaan geloof ik... Zo maar even de witlof koken zodat het straks in de oven kan...
Ik doe alleen nog de leuke dingen. Grote schoonmaak vind ik nog zonde want anders is t alweer viezer tegen de tijd dat de kleine komt. Ga half april beginnen denk ik en dan ook echt alles op zijn kop. Alle kasten leeg en schoon vanbinnen en buiten. Hoop weggooien en dan tijdens mijn verlof alleen nog bijhouden. Grote schoonmaak is zo gedaan en mijn moeder wilde ook nog helpen dus dan ben je met een weekendje zo een eind verder.
Grote schoonmaak heb ik al gedaan... hoef t nu alleen maar bij te houden (heb 2 weken zonder laptop gezeten ) Aangezien ik een tijdje weg ben geweest vond ik t wel weer tijd voor een nieuwe foto. Vers van de pers, net gemaakt...
Heb hier ff een vreselijk baalmoment we hebben net de spullen bij mijn schoonouders van zolder gehaald en echt alles meurt naar de rook Echt z'n vieze shag lucht Nu stond het er al even en moest ik het toch wel wassen (alles van stof) Maar ik heb het idee dat het zelfs in het houd getrokken is Mijn schoonvader houd zich gewoon niet aan afspraken Hij zou niet meer binnen roken ivm longprobleem schoonmoeder en zo woe zo niet als onze dochter er is Maar hij doet het toch gewoon weer Heb tegen mijn man gezegd dat als hij gewoon weer in huis rookt dat zowel de oudste als de baby daar niet komt Zo wie zo daar niet slapen omdat mijn schoonmoeder slecht loopt ivm versleten heupen en knie en weigert om zich te laten helpen Zie het al voor me dat ze met de baby van de trap afknikkert dacht het niet Onze dochter sliep ook pas daar toen ze zelf de trap op kon Ja dat zijn de gevolgen van keuzes die ze zelf maken De vloerbedekking is schoon boven dus de spullen kunnen erin Van de week rijd hubby een paar keer op en neer om wat te brengen en te halen eind van de week moet hij weer 2 nachtjes weg, gelukkig niet mega ver weg maar toch. Frankrijk en Duitsland voelen jullie ook een verandering in de beweging van de kleine het is allemaal wat groffer niet weer veel trappen maar meer draaiingen en bv een voet of een kont die omhoog komt, soms een soort schok Zal wel door ruimtegebrek komen
Mooie buik missmama! @ carma, ik herkn dat idd ook. Ik dacht eerst dat ik haar minder voelde bewegen, maar de bewegingen zijn gewoon anders. Ze zet zich ook veel meer af. Ze ligt meestal met haar koppie naar beneden, maar soms andersom en die bewegingen onderin doen soms echt pijn. Hier gaat het redelijk, wat hoofdpijn de afgelopen dagen en last van een heel strak gevoel in mijn bovenbuik. Heb inmiddels de babywas ook al klaar.
@nicci: mijn moeder komt hier ook helpen nadat ze half april een nieuwe knie heeft gekregen, ben benieuwd wat ze kan haha. Een hoog zwangere en een manke samen aan de poets @sparks: nu nog goed stofvrij houden! @carma: adem in, adem uit... Gebruik wat dettol op het hout! Dat helpt voor mij in elk geval wel... Balen dat je zo'n ervaring erbij hebt met je schoonouders zeg. Over de baby: ben wel minder ver als jou, maar ik merk het ook wel enigzins. Voelde de baby net als sparks even iets minder, maar indd de bewegingen zijn anders. Geen zorgen, alles komt goed! @missmama: super mooie buik!! Mag je trots op zijn!
Littha: haha geweldig gezicht denk ik Bewegen: voel het hier ook heel anders. Veel subtieler soms beweegt mijn buik wel maar voel ik t niet eens. En soms wordt ik gillend gek van alle beweging. Ligt er net aan hoe hij ligt. Maar het draaien enzo is erg duidelijk. Veel bulten en uitstekende punten op mijn buik. Vind t super gaaf om te zien!
Hier ook geen echte schoppen meer... heel af en toe nog maar... (heb gemerkt dat als mn maag vol zit, ze mn ribben wel weer kan vinden hahaha) Op mn trouwdag heb ik voor t eerst van die golvende bewegingen waargenomen, en die zie ik nu eigenlijk wel dagelijksz... De kleine meid is nog steeds wel erg uhhh aanwezig... P.s. Ik ben ook heel trots op mn buik!!!