Missmama, mooie foto's! Glimworm, klagen mag hier altijd hè! Wat een muts! Carma, jeetje wat sneu! Sterkte!!! Corry, hier niet, manlief vind het leuk om die kleine te voelen, heeft met me te doen als ie weer eens zo druk is, hihi! Verder niet zo veel te melden, vandaag al weer drie jaar getrouwd. Wat gaat het toch snel. Ik ben nog steeds lekker aan het snotteren en hoesten, oren doen ook af en toe zeer. Voel me echt een dweil...
Gefeliciteerd mir!!! Hier ook een man die bang is voor buik... En als ik zijn hand te pakken krijg en op mn buik weet te planten dan trekt hij zn hand weg als hij niet onmiddellijk een schopje voelt, heeft hij t geduld niet voor om 10 sec te wachten... soms wel jammer maar kan m moeilijk dwingen...
Hihi,die mannen en onze buiken.... Hier word ik 's nachts weleens wakker met de hand van mn man op mn buik. Pas zei hij; uk was druk vanacht....ik wist van niks. Maar effe lekker kroelen met elkaar durft mn man soort niet,veel te bang dat uk er last van heeft... nouja..
Nou in het begin had ik een erg hoog libido, maar dat is inmiddels aardig gedaald, is me allemaal een beetje te gevoelig daar. Manlief z'n libido wordt volgens mij alleen maar hoger, want die vind me prachtig, ik noem mezelf vaak walrus of zeekoe, en dan zegt ie maar wel een hele mooie, dus... Wat ik nu weer heb, sinds gisteravond overal rode vlekken die jeuken. Net apotheek gebeld, maar even de hoestdrank laten staan, kijken of het dan beter word en anders vrijdag even huisarts bellen, geen idee waar het anders van kan komen... Maar vervelend is het, grrrrr!:x
Hier is het net andersom... Ik had in het begin eigenlijk geen libido... Hadden 1 keer in de maand een sportdag, zo van, nou voorruit, klim er maar op (heel a-sexueel dus) Maar nu zou ik wel weer elke dag willen hahahaha... nu manlief nog Hou het inderdaad even in de gaten mir!! hoop dat t snel wegtrekt...
Carma: wat sneu maar goed dat ze get intdekt hebben. Kunnen er vast wel wat operatief mee lijkt mij. T arme schaap kan ook niet dr hele leven ab vlijven gebruiken. Dat is gartstikke slecht. Mijn man vind t bewegen wel gaaf maar ook wel wat eng. Maar hij komt regelmatig even voelen en kijken of lekker tegen mijn aan ligfen en dat voelt ie hem ook schoppen tegen zijn rug. Seks hier ook op een laag pitje. Manlief vind t een naar idee met die kleine vanbinnen. En ik ben zooo moe dat t ook niet erg is hihi. Komt wel weer. Vind meZelf ook totaal niet aantrekkelijk en mijn man vind er ook niet echt iets aantrekkelijks aan. Dikke pens er tussen blegh! Geef m groot gelijk. Zou ik ook hebben als man zijnde. Vlekjes: ik heb ook opeens uitslag. Een soort exceemachtig op mijn arm. Heb ik echt nooit eerder gehad. Jeukt gelukkig niet en breidt nog niet uit. Ff in de gaten houden en morgen aan de vk vragen of t zwangerschapskwaal kan zijn.
oh we hadden het over seks hahaha, ik dacht knuffelen en kroelen enzo hahahahaha.... Naja hier ook weinig actief hoor. Heb net als missmama in het begin iets gehad van: "nee nu niet schat", maar nu regelmatig wel, maar wil 'schat' niet meer! Hij zegt van wel, maar onderneemt geen actie ofzo... Vlekken: geen idee wat het kan zijn! Wel weet ik dat talkpoeder er tegen helpt... Gewoon die je ook gaat gebruiken voor als de baby constant diarree heeft...
kan zijn dat andere t over knuffelen en kroelen had... ben zo gefrustreerd dat ik dat heb opgepikt als seks hahahaha *sorry*
haha ik heb een goed onderwerp aangesneden! Maar ik had het ook over sex (intiem) haha, het is maar net wat iedereen ervan maakt hoor haha. Maar ik ben wel blij om te horen dat ik dus niet de enige ben die het zo ervaart missmama En morgen de vloer en gordijnen uitkiezen!!!!
ach zo af en toe daalt het niveau ook es . Veel plezier met uitzoeken!! Hier aan het aftellen... Zaterdag ochtend zien we ons meisje eindelijk weer!!! De 3D/4D echo!
Oh ik had ook direct een dirty mind Gelukkig had ik t goed begrepen. Ben gebeld door de kreamzorg en volgende week een intake. Ben benieuwd. Straks even bij de vk naar de kleine gluren met de 30 wkn groeiecho. Ijzer wordt ook getest en zal gelijk mijn vermoeidheid, hoofdpujn en tintelende benen bespreken. Maar dat zal er allemaal wel bij horen.
Bedoelde ook sex..... Knuffelen doen we des te meer,maar er komt geen vervolg achteraan en al helemaal niet als die kleine net spartelde.. Vandaag en morgen avonddienst, half drie tot elf Zo mn pa en ma op de koffie,gezellig!!
@nicci: kan ook ijzertekort en vocht teveel zijn heh. Drink je voldoende? Ik weet dat als ik niet voldoende drink, ik ook hoofdpijn krijg. Benieuwd wat ze zegt! @missmama: ik ben ook benieuwd bij jou! Bij ons kwamen ze bij mij zoon niet, geen idee waarom niet, maar wist ook niet dat dat zo hoorde. Nu komen ze wel op 15 april.
Hmm, hier ook behoorlijk gefrusteerd. We willen beide heel graag, maar het lukt niet meer. Teveel harde buiken en het doen pijn van binnen. We moeten er allemaal maar weer flink tegenaan als we weer kunnen na de bevalling haha! Suus, hoe is het nou met jou?
Wij hebben hier afgesproken dat ons sexleven weer begint als we alle 2 40 zijn hahaha Hubby is in febr 40 geworden in ik word het in juli Na jaren lang gedoe in de medische molen was de lol er hier ook wel af dan weer hormonen spuiten (geen zin), dan punctie (mocht niet) en dan de terugplaatsing (durfde niet) en dan weer ongi (bleee) dus ja ..... Nu willen we gewoon geen risico lopen en ach er zijn meer wegen die naar rome lijden toch Hier gaat het redelijk Alles laten bezinken en verder is hubby weer even weg Vanmorgen koffie ochtend voor de ouders in de klas van onze dochter Was gezellie Verder weinig energie vandaag, erg moe Maar dat komt wel weer Zo maar even wat doen hier in huis en dan vanmiddag om half 4 naar mijn ouders, lekker daar eten
yeahhhh heb een roze borsteltje, kammetje en neuspompje gescoord... 3 keer zo duur als de normale witte, maar heb nu lekker roze
haha missmama... besmet met de kleur??? Hier vinden we seks ook niet het hoofd doel van de relatie hoor. Knuffelen is net zo leuk en lekker. Seks komt er wel bij met meer doel dan alleen voortplanting, maar is niet noodzakelijk voor zoveel keer per week vinden wij.