Ja dat van dat schaambot voel ik dus ook au Het is gelukkig af en aan. Nu is het au en over een dag of 2 gaat het wel weer wat beter Maar idd wel rusten Ach nog een week of 5 rust en vanaf dan mag ze komen
in princiepe voel ik het schaambot niet, alleen als je er druk op zet dan voelt het al een blauwe plek. Maar die spieren die daar liggen (met name links) bahhhhh... Sterkte carma! Wie weet lig je over een week of 6 al te puffen haha. Ik hoop dat het bij mij nog een week of 8 mag duren (of langer haha)...
Jij ook sterkte littha Hier ook dat beurse gevoel pfff Misschien komt het omdat het de 2de is Ook duk op de blaas en veel moeten plassen
och hou op! Ik ben nu in de fase dat ik echt mijn bekkenbodem van de ene op de andere dag moet gaan trainen, want af en toe verlies ik wat bij hoesten enzo... Niet verkeerd bedoeld, maar toch blij dat we elkaar herkennen en ik dus niet de enige ben...
Hier ook zo'n 'zeikerd', lang leve inlegkruisjes en extra onderbroeken. Net klaar met werken,nu vrij weekend. Schaambeen voel ik vaak, veel spierpijn links en ukje druk aan t sporten. Zometeen hopelijk lekker slapen, soms lukt dat beter na een drukke dienst, en was druk, mogelijk norovirus op werk dus ontsmetten,handen wassen,mensen verzorgen,handen wassen, alcohol over handen,.
we zijn gewoon met zn allen een stel zeikwijven Hier gelukkig (nog) geen pijn bij het schaambeen... wel beurse ribben....
Haha inderdaad! Lang leve de ongemakken van de zwangerschap... Ach moet eigenlijk niet zeuren, het is iets waar we niets aan kunnen doen. Vanacht rare nacht gehad. Zoonlief wilde bij oma en opa logeren, dus dat mocht. Goed en wel 12 uur lagen we er in en om half 7 was ik gewoon klaar wakker! Normaal heb ik toch echt 8 uur aan slaap nodig en soms nog wel langer. Ach het zal wel... Shandy wel goed geslapen?? Missmama: sterkte met die ribben!
ik kan het me van de eerste ook niet meer herinneren eigenlijk maar nu had ik het al heel vroeg in de zwangerschap. Hebben jullie trouwens ook vaker last van kramp in de benen? (tijdens het slapen) pff hier was het vanmorgen weer eens goed raak, ik strek mijn tenen en het schiet zo mijn kuit in auwie! en ik kreeg hem maar niet terug, uit eindelijk wel, maar dat gevoel blijft wel eventjes en nu heb ik de rest van de dag wss een stijf kuitbeen
toevallig dat je er naar vraagt glimworm!!! Sinds deze week schiet mijn kuit (vaak 's nachts) in de kramp... echt heel erg vervelend... Geen idee wat je er aan kan doen... De rest van de dag heb ik een beetje spierpijn gevoel in mn kuit...
hmmmszzz vocht tekort... Kom zeker wel aan de 2liter + Nog meer drinken dus :O omg wat vraagt dat lichaam van me...
O ik lees net dat het ook andere dingen zijn Hier de link Kramp en spierkramp tijdens de zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Zo weer helemaal bijgelezen... Mooie foto's allemaal weer! Marcy, heel veel beterschap!!! Kramp komt me bekend voor... Al gaat het de laatste paar dagen weer wat beter. Nou ik heb dus waarschijnlijk een allergische reactie gehad, ze konden alleen niet precies zeggen waarop, maar zelf denk ik de hoestdrank, zou niet weten wat het anders geweest moet zijn. Gaat inmiddels weer een stuk beter, maar de huid is nog niet helemaal ok. Het gesnotter en gehoest houd aan, maar ja wat wil je met dit weer! Vannacht bar slecht geslapen, manlief was weer thuis en had mij duidelijk gemist want kroop lekker tegen me aan. Op zich heel lief, maar ik kon geen kant meer op en naast dat ik al niet kon slapen van de harde wind lag hij ook te snurken... Nou ja morgen lekker samen uitslapen en dan een dagje klussen. M'n vriendin komt helpen behang afstomen in de babykamer en nog even een muur verven beneden. Fijne dag allemaal en waai niet weg!
thnx carma... eens kijken wat ik er mee kan, volgens mij niet heel veel meer.... Hoop dat je vannacht beter kan slapen... probeer anders als t kan vanmiddag een uurtje te pakken
Heerlijk geslapen, wel erg vroeg wakker. Mn mannetje moest voor z'n werk nog een paar keer een klein ritje met de vrachtauto doen, ben lekker meegeweest, dus het was een kort nachtje. Maar helemaal heppie de peppie om echt effe saampies met mn mannetje op stap geweest te zijn. Jammer genoeg had hij zo'n beetje de hoogste vrachtwagen van het bedrijf mee, dus moest wel effe klauteren om er in te komen (hoezo stijf) Ik ga zo lekker een middagtukkie doen, heerlijk! Pas ook behoorlijk kramp gehad, nu een soort krampplek in mn linkerheup. Weer een extra banaantje eten en wat meer drinken. Banaantje voor de kalium en water voor het vocht, hopelijk word het weer minder! Iedereen een goed weekend!
Hier ff lekker in het bad gaan zitten met de iphone Word aangeraden als de onderkant zeer doet Paramolletje genomen nu muziekje aan en roddelblad erbij Heeeeerlijk relaxen Hubby naar de kapper dochter op ons bed voor de tv aan het chillen En dan zo lekker opruimen
kramp in de kuiten kun je 's nachts je voeten voor omhoog doen! Bijv met het voedingskussen of een gewoon kussen. Als ze maar hoger liggen! Hier weer helemaal hotel de botel verliefd!!!!! Ze was iets kleiner gemeten dan hoever ik ben: gemiddeld 27.4wk en 1109 gram. Is ze nu de lichtste van het stel bij 28 weken?? En hieronder de foto's! Bij de zwart witte heeft ze op die links boven haar mondje wijd open en is aan het 'koekhappen' hahahaha. Tongetje erbij... lekker hoor dame... En de kleur zie je haar rechts onder hoe ze nu bij me ligt. Dus benen omhoog, arm aan de buitenkant er omheen en dan het hoofdje er tussen gefriemeld hahaha.