eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Bij ons is het ziekenhuis een halfuur rijden dus als we moeten dan is er ook echt haast wil dus wel optijd mn tas klaar hebben staan...
    Heb ook een gevoel dat mn kleine meid zich vroeg zal aandienen dus wil wel t zekere voor t onzekere nemen...

Ik vind zwanger zijn echt niet leuk... ik vind t een geweldig idee straks moeder te worden maar dat zwanger zijn hoeft voor mij niet echt....

2. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Ik deel je mening over dat zwanger zijn volledig missmama!! Als mensen me hier vragen hoe het gaat en ik geef aan dat er genoeg van heb, staan ze me raar aan te kijken. Ik geniet echt wel van het getrappel en gedraai en kan in een deuk liggen als ik met dr speel. Maar ik heb gewoon constant ERGENS last van. Daar baal ik van... Nog een weekje of 10 en we zijn (als het goed is) allemaal weer mama!!

3. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind zwanger zijn wel leuk, maar dat komt omdat ik vorige keer niet heb kunnen genieten
    Maar ik vind het nu wel zwaar worden, daar ben ik eerlijk in
    Hoop stiekem dat deze kleine meid mama ook niet zo lang door laat lopen ;)

Hier ook een koffer klaar zetten voor onze dochter want die gaat dan naar opa en oma die wonen vlak bij het ziekenhuis
    Als de kleine dan geboren is komen ze naar het ziekenhuis met haar en mag zij als eerste met papa en mama bij de baby en vertellen we haar de naam
    Dan even een mooie foto voor op de kaart maken en dan pas mogen opa en oma naar binnen
    De rest (peetouders en schoonfamilie) bellen we vanuit het ziekenhuis en die komen daarna.

4. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Helemaal blij met me nieuwe wasmachine en droger. Droger was dan wel niet stuk maar wel 7 jaar oud. Manlief wilde deze ook gelijk vervangen want hij had het idee dat deze straks ook zou stoppen. Dus kan voorlopig weer wassen en drogen. Hij is de machines aan het aansluiten. :D

Vanmorgen vroeg hadden we de intake gehad van de kraamhulp. Hoop info gehad. Er zit alleen verschil in uren in als ik borst- of flesvoeding ga geven. Als ik flesvoeding ga geven krijg ik 4 uur minder kraamhulp. Moet dan ook voor me bevalling doorgeven aan het kraambureau of ik fles - of borstvoeding ga geven.
    Die vrouw die er vanmorgen was van de kraamzorg was echt voor borstvoeding. Ze vroeg of ik er al over uit was of ik fles of borst ging geven. Zei dat ik het nog niet wist en ze begon gelijk dat borstvoeding zo geweldig was bla bla bla. Kan daar slecht tegen :x. Heb haar toen vriendelijk gezegt dat ik daarover geen info wil hebben, omdat ik zelf al op internet kijk en al info gehad heb.

Me vluchttas heb ik nog niet klaarstaan. Ga er van de week maar is aan beginnen.

Het zwanger zijn vind ik wel speciaal maar leuk vind ik een groot woord. Het getrappel en gedraai in me buik vind ik leuk, maar misschien komt het omdat ik rust moet houden. Was toch liever actief bezig geweest. Lekker aan het werk en nog fitnessen.

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Vandaag intake gehad met de kraamzorg, 49 uur. Alles lijkt op orde, over een paar weken het bed omhoog.
    Vanmiddag ontzettend moe...pfff, mezelf een poos op bed gegund en gewoon twee uur achter elkaar diep geslapen....
    Nog tien hele diensten op mn werk (bejaardenzorg) en 13 april start verlof. Hoop dat ik het volhoud,gelukkig lieve collegaas.
    Allemaal een hele fijne pasen toegewenst!!

6. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het bed morgen omhoog, vind ik gewoon fijn.
    Kan ik beter uit bed rollen ;)

7. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Ik ben er vanavond achter gekomen dat dochterlief de kermisgeluiden niet zo ziet zitten hahahahaha. Sinds vandaag is er 1.5 wk paaskermis hier 10min lopen vandaan. Vanwege de opening alles voor 1 euro, dus met zoonlief effies gegaan. Hij heerlijk in de buggy's, bootjes, brandweerauto, touwtje trekken enz. En mama lekker gekeken. Dochterlief begon opeens wild van zich af te schoppen, dus na een uurtje weer lekker naar huis gegaan. Hij blij, ik blij en moe maar voldaan gaan we zo lekker slapen!

8. kornasia

kornasia Lid

29 sep 2012
    51
    0
    0
    Administratief
    Drenthe
    Goeie morgen,
    Jullie hebben lang nie van mij gehoord. 3,5 week geleden is onze zon met 26+5 wk geboren. Het was niets aan de hand in mijn hele zwangerschap tot maandag 4 maart. In ochtend had in bloeding, maar verloskundige zei dat het irritatie was. Om 5 uur in avond begon ik "krampjes" krijgen. Om 8 uur heb ik verloskundige gebeld - ik moest in bad gaan zitten en later kijken of het beter wordt. Ging niet beter - om 22.30 nooog een keer gebeld, toen kwam ze en ik had al volledige ontsluiting, vliiezen waren nog nier gebroken. Kwam ambulance en in ziekenhuiis waren doctoren al aan wachten. Baby lag dwars dus ik moest keizersnee onder volledige narcose hebben. Om 23.30 lag ik al op operatiiekamer. Om 0.42 is onze zoon Igor geboren, ik was wakker om 2.15, toen hebben ze Igor naar mij gebracht en hij werdt getransporteerd naar umcg groningen. Ik met mijnman werden naar groningen gebracht om 12 uur in de middag.

Igor was 1100gr bij de geborte, nu is hij 1550. Hij heeft wat problemen met longetjes maar vanaf ergisteren zis hij van beademing af - nu is afwachten hoe hij gaat doen. Verder alles is goed met hem. Wij zijn in ronald mcdonald huis naast umcg. Dus wij kunnen de hele tijd naar Igor.

Ik wens jullie hele goeie latste weken van zwangerschap - ik mis mijn buikje :(

9. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jéééé meis wat een verhaal, wat zal je geschrokken zijn
    maar hij groeit goed zie ik en longetjes krijgen ze ook wel goed
    GEFELICITEERD MET JE ZOON!!!!

Probeer het wel allemaal goed te verwerken die vroeggeboorte
    Mijn dochter was toen een maand te vroeg en ik merk dat ik er te makkelijk over dacht
    Ik was er geestelijk nog niet klaar voor en dat heeft er achteraf wel ingehakt
    Sterkte en vooral heel veel genieten van je mannetje

10. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Jeejtje wat een verhaal...
    En wat hebben jullie een sterke zoon!!! Fijn dat hij het zo goed doet!!!!

enneeeee idd GEFELICITEERD!!!! X

11. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Och jeetje! Gefeliciteerd met jullie zoon en wat fijn dat hij het nu zo goed doet!! Wat zal dat een spannende tijd zijn geweest zeg, en nog steeds. Geniet van jullie mannetje en neem je tijd!

12. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Wat een verhaal!!! Maar gefeliciteerd met zo'n sterk knulletje!!!!

13. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Jeetje dat is schrikken!!! Wat vervelend dat de vk je niet serieuzer genomen heeft... Gelukkig is alles nu naar omstandigheden goed, hij groeit goed zo te lezen. Fijn dat jullie zo dicht bij hem kunnen zijn!
    Gefeliciteerd met jullie kleine man, en wat een leuke naam!

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

jeetje Kornassia, wat heftig!
    Maar gelukkig is het goed afgelopen en doet je mannetje het goed!

Gefeliciteerd met je mooie wondertje!

@Suus, ja dat zal je altijd zien, wij hebben dat hier met lampen
    als er 1 stuk gaat, kun je er vergif op innemen dat er daarna nog 1 sneuvelt.

15. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Heb de geboorte van Igor erbij gezet.

meisje 5x
    jongen 11x
    verrassing 3x

Uitgerekende datum:
    22-05-2013 carma73 - 2e kindje = meisje
    23-05-2013 shk - 1e kindje = een verrassing!
    24-05-2013 nijntjenijn - 1e kindje = jongen
    26-05-2013 myladyw - 1e kindje = jongen
    27-05-2013 Marcy26 - 2e/3e = tweeling jongens
    28-05-2013 missmama2be - 1e kindje = meisje
    28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje = jongen
    30-05-2013 nicci1982 - 1e kindje = jongen
    31-05-2013 lavitabella - 1e kindje = jongen
    31-05-2013 suus84 - 1e kindje = meisje
    04-06-2013 corry - 1e kindje = een verrassing!
    05-06-2013 Mir81 - 1e kindje = jongen
    06-06-2013 glimworm - 2e kindje = een verrassing!
    06-06-2013 kornasia - 1e kindje = jongen
    06-06-2013 imrw - 1e kindje = jongen
    09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje = jongen
    14-06-2013 littha - 2e kindje = meisje
    17-06-2013 sparks - 2e kindje = meisje

Geboren:
    05-03-2013 kornasia - Igor

Aankomende afspraken:

25-03: Mir81: controle vk
    03-04: Glimworm: 30 weken echo en controle
    03-04: carma: controle vk
    04-04: Littha: controle vk
    10-04: Missmama2be: controle vk
    15-04: Littha: Kraamzorg bezoek
    22-04: Missmama2be: Groeiecho

Verlof datum:
    27-04: Nicci
    01-05: Mir81
    15-05: Littha

Heeft al verlof:
    Carma

16. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

De forums hier gaan goed wat betreft extreem vroeggeboortes. Jertje wat heftig. Maar ook de tweede die het best heel goed doet. Dat is wel een geruststelling.
    Van harte met je zoon!

17. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verhaal! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en wat fijn dat hij het zo goed doet. Heel veel geluk en geniet lekker van elkaar.

18. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Jeminee wat een verhaal:$. In iedergeval van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. En gelukkig gaat het goed.

19. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Zal ik dan maar de radiostilte doorbreken... :p

Vandaag heb ik een paar keer een druppeltje melk uit mn tepel geknepen...
    Kan er niets aan doen, ben daar toch wel blij mee
    Vertelde t aan manlief en hij kon niet smeriger kijken hahahaha
    Ik liet m (lichtelijk geirriteerd) wel ff weten dat ik dit mooier vind dan zijn lust pffffff mannen snappen er soms ook niets van he :p

Ieder1 fijn pasen gehad???

20. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joh wat een rust hier zeg
    Ik denk ik heb wat berichten gemist maar iedereen is lekker Pasen aan het vieren en aan het bijkomen van alle (choco) eieren.

Hier er vandaag even op uit geweest, maar pffff wat word het zwaar zeg
    Als ik nu op sta voel ik me echt een oud wijf dat de hele dag op een paard gezeten heeft
    Woensdag weer op controle dan precies 33 weken
    Ben benieuwd hoe ons meisie ligt, duim duim met koppie omlaag
    Maar als ik die druk op de onderkant zo voel dan denk ik van wel
    ben nu toto, hubby is naar duitsland onderweg (net aangereden) en ik duik mijn mandje in.
    Hoop dat dochterlief vannacht goed doorslaapt

Deel Deze Pagina